Hey, dat is goed nieuws, gefeliciteerd meid. Omdat je twee miskramen hebt gehad hoef je dan niet naar het ziekenhuis?? Dat was bij ons namelijk wel het geval, had 1 miskraam gehad en omdat het zwanger worden hierna niet lukte sta ik nu onder controle in het ziekenhuis. Meid geniet ervan!
hoi allemaal, dank jullie wel voor de felictaties. Als ik ze zo lees raak ik er wel steeds meer van doordrongen.....toch wel leuk dus. Fredje idd ik ben onder controle en daarom moet ik ook vrijdag naar de gyn. Ik heb trouwens ook een schildklierziekte dus ik moet iig iedere maand even naar het ziekenhuis. groetjes Ariƫlle
spannend joh, vrijdag je eerste echo, ik had de eerste met 5 weken en 4 dagen je zag een rondje met een stipje en toen kleine drie weken later zag je al een hartje, maf hoor hoe het groeit in zo'n korte tijd, wij moeten volgende week weer voor de echo en als alles goed is kunnen we dan al een vorm van een echt mensje zien, wow!!!
Van harte gefeliciteerd meid, en ik hoop dat die eerste onzekere weken snel voorbij zullen gaan en dat alles goed verloopt! Groetjes, Wendy
hoi allemaal, bedankt voor jullie felicitaties. inmiddels ben ik vreselijk misselijk al sinds vorige week....blegh echt een ellende. Volgende week dinsdag de tweede echo...ik ben heel benieuwd!! (hopelijk ben ik dan wat opgeknapt want dit is echt helemaal niks) Liefs Marijke