Hoiii Verloskundige! Fijn dat jullie weer online zijn! Ik ben sinds woensdag enorm belabbert eraan! Ik heb een blaasontsteking (2de in 3weken tijd) maar daar heb ik eigelijk geen klachten meer van! Ben hiervoor gister gestart met amoxicilline kuur. Maar waar ik wel enorm last van heb is een verstopte neus, keelpijn en ik hoest me mijn longen uit mijn lijf.. Heb nu enorm veel pijn in mijn banden/liezen met hoesten en mijn thorax! Heb al veel huis en keukenmiddeltjes geprobeert maar niks helpt tegen mijn hoestkriebel! Hebben jullie nog tips? En in hoeverre heeft mijn baby last van mijn gehoest en hoe groot is de kans dat hierdoor mijn vliezen breken of dat mijn litteken van mijn vorige keizersnede problemen oplevert? Liefs
Hoi Monatoetje84, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt! Hoop dat de AB-kuur gewerkt heeft! Je kindje heeft er geen last van. Al hobbelt hij/zij wel lekker mee op jouw gehoest. Je vliezen zijn normaal gesproken goed bestand tegen drukverhoging (zoals bij hoesten), uitzonderingen daargelaten. Ook je litteken zal hier niet van scheuren, maar het kan wel pijnlijk worden door de regelmatige druk erop. Het is inderdaad pappen en nathouden en met simpele middeltjes aan de slag. Groetjes Brigitte