inspiratie kamer dreumes

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door dorisn, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Jippie!!!! Eindelijk is de verkoop van ons huis helemaal geregeld en kunnen we verder met de volgende stap. We hebben al een leuk nieuw huis gekocht en daarbij is ook alles al rond. We kunnen ons nu dus bezig gaan houden met het inrichten.
    Alleen ben ik inspiratieloos voor de kamer van onze jongste. Hij zal 21maanden zijn als we gaan verhuizen. Ik wil dus geen super babykamer meer, maar ook nog niet echt een "grote" kinderkamer. Het is de bedoeling dat hij gewoon weer de meubels krijgt die hij nu ook heeft. (witte babykamer van Ikea)
    Nu heeft hij witte muren, grijze radiator ombouw, mint accenten en sterren. Ik vind de kleuren combinatie nog steeds erg mooi, maar ik wil het wat stoerder aangezien ik zijn kamer niet over een jaar of 2 weer wil doen. De basis moet dus goed zijn en een tijdje mee kunnen.
    Iemand ideeën?

2. veense

veense Niet meer actief

Wij zijn ook verhuisd met een dreumes. Heb 2 balken limegroen geschilderd, er tussen stoere zwarte silhouette stickers van wilde dieren geplakt. Aan de muur een rijtje dierenmaskers uit Ouwehands en boven zijn bed een poster van een panda. Tafeltje met Schleichdieren. Levensgrote knuffelgiraffe op de vloer, bruin vloerkleed met kussentjes onder het schuine dak, zandkleurig gordijn, macht prima met de Stuva babykamer en hij vindt het geweldig al die wilde dieren!

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Wij hebben op de kamer van S steigerhout in grijs en lichtblauw gebruikt met op 1 muur steigerhoutbehang en deze muursticker op een andere:

Babykamer kinderkamer muursticker ster mint grijs

We wilden een kamer die de eerste jaren mee kon, dus het is ook geen echte schattige babykamer geworden, maar wat stoerder..

4. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
  5. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.231
    113
    Her na de verhuizing ook de kamer aangepakt. Een muursticker van kleef enzo met naam. En dan kan je de rest van de muren meeschilderen in bijpassende kleuren. Ze hebben ook lampen.

Verder meubels van Woood in bijpassende kleuren. Wij hebben geen commode meer maar direct een bureau die nu gebruikt kan worden als commode.

Deel Deze Pagina