Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Hoiii ja het heeft wel wat z'n verschil maar stiekum toch liever anders gezien..hoop idd we dit jaar nog zwanger mogen worden weet niet of ik na dec nog verder ga dan is 3 jaar mijn spiraal eruit zucht..:)

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Hoi hoi ik zelf heb een echo gehad en wat bloedonderzoeken die waren goed..toen moest mijn vriend zijn zaad laten checken en vind dit maar niks pfff hij wilt ook een 3de maar zonder afdwingen..vorige kindje binnen 3 en 5 maanden raak hij denkt niet aan hem ligt. Duimen het dit jaar toch nog raak mag zijn:)

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kim jeetje laatste dag kraamzorg alweer! Dat is voorbij gevlogen! Fijn dat hij het zo goed doet en van de paracetamol af is. Hopelijk knap jij ook snel op! Heb je nog wel hulp nu?

Lieke fijn dat het ctg goed was en je een nachtje mocht blijven! En ook dat je nu om de dag controle hebt. Toch een prettig idee. Nu snel aftellen tot 10 mei meid!!

Maris wat ontzettend balen van je contract!! Is dat ook de reden dat de derde (voor nu) er niet in zit?

Channi wat ontzettend frustrerend is dat lijkt me!! Vind je het moeilijk dat je man zich niet wil laten checken?

Hier een betere dag. Misselijk vanmorgen maar na wat eten ging dat een stuk beter. De vrijmarkt over geweest met de meiden en zij hebben zich prima vermaakt op de springkussens en bij de paarden. Verder mini-loco en een dora-spel gekocht voor welgeteld 3 euro. Ze zijn er helemaal blij mee! Vanavond nog even bij de muziekkorpsen wezen kijken. De oudste vindt het super, maar de jongste moest echt wennen aan het geluid. Eerst dikke tranen en daarna was het redelijk oké. Nu bijkomen op de buik en gewoon harde buiken :( Of toch teveel gedaan of misschien blaasontsteking?

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Iedere dag neem ik me voor even achter de laptop de kruipen en overal op te reageren maar de dagen vliegen op het moment echt voorbij.

Zit nu op mijn telefoon en dan kan ik geen hele verhalen tikken dus ik houd het weer kort!

Lieke: Goed nieuws gelukkig!! Nu aftellen dn fijn dat je om de dag mag komen.

Morgen moet oudste voor het eerst naar de logopedie en daarna gaan we wat leuks doen. We hebben de hele dag personeel dus we gaan lekker genieten.

Verder zwaai ik nu alleen even maar kom echt snel wer hoor, ben veel te blij met dit clubje!!

5. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: wat fijn dat het ctg nu goed was, en super dat je 10 mei mag bevallen. ik hoop ook echt dat alles goed gaat komen.

maris: wat ontzettend balen van je baan. hopelijk is er toch een mogelijkheid voor een andere baan op korte termijn, zodat je toch je wens in vervulling kunt laten gaan. dikke knuf.

channie: vervelend dat je vriend geen onderzoeken wil, al kan ik dat heel goed begrijpen zou die van mij ook niet doen. maar goed daar heb jij natuurlijk niks aan. ik hoop ook echt dat het jullie jaar is, je hebt al lang genoeg gewacht.

ka: altijd leuk die blije snoetjes en dat voor zo weinig geld. misschien toch te veel gedaan, pas goed op jezelf.

ik heb gelukkig veel hulp, ml is 2 weken vrij en mijn moeder is er elke dag, zij is ook bij de bevalling geweest en is nog steeds onder de indruk. 13 juni moet ik bij gyn komen voor controle en voor gesprek. misschien dat we het dan allemaal goed kunnen afsluiten. het heeft zo veel impact op ons gehad. het hele plaatje speelt zich elke keer opnieuw af in gedachten.

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Maris wat ontzettend balen van je contract! Ik hoop dat je snel weer wat vindt!!

Lieke 10 mei dat is al over 9 dagen!!!!!! Nog voor Moederdag! Ik hoop dat je dan een wolk van een beebje in je armen mag houden!

Kimberly wat heerlijk om zo veel hulp te hebben! En het bevallingsplaatje kan zich nog een hele tijd afspelen! Alleen de scherpe kantjes verdwijnen.

Vandaag alweer 37 weken, wie had dat gedacht???
    Gisteren heerlijk over de markt gelopen en nog het een en ander aan speelgoed gekocht daarna bij vrienden op bezoek.
    Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren, begin er volledig mee klaar te raken........

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wouw Claudia! 37w zwanger van een tweeling! wat een knappe prestatie meis ;) Hoop dat ze snel mogen arriveren ;) Het zal iig niet heel lang meer duren neem ik aan..hihi

8. januari2010

Eindelijk even tijd om te reageren!

Babbel: Balen dat je nu al zoveel last hebt van harde buiken en je bekken, dan heb je nog een lange weg te gaan. Hopelijk kan de fysio je een beetje helpen. Zag op facebook dat je scriptie hebt ingeleverd, dat zal een heerlijk gevoel geven!!
    Goed dat jullie al plannen hebben vwb baan van je man en dat ie zelfs al een sollicitatie gesprek heeft staan!
    jij ook al een operatie voor de boeg... dan ben ik toch wel ongschonden door de 'strijd' heengekomen hoor!
    Ging het logeren goed met dochterlief? Vast wel! Wel spannend hoor! Hier zijn ze nog nooit uit logeren geweest... beide opa's en oma's willen dit (nog) niet.

kim: Super mooie naam hebben jullie aan je mannetje gegeven en wat past het prachtig bij de andere namen! Fijn dat het met je mannetje goed gaat en dat hij geen paracetamol meer nodig heeft. Hoop dat jij jezelf ook snel weer wat beter voelt maar als je zo erg in de kreukels zit zal dat nog wel even duren! Had niet verwacht dat een derde bevalling zo anders zou zijn als de eerste twee! Hoop dat het bij mij wel een beetje hetzelfde verloopt.
    Jij wilde toch graag borstvoeding gaan geven, lukt dat een beetje of niet? Lees nu dat het te vermoeiend voor hem was, fijn dat je er zelf ook vrede mee hebt. Kan me voorstellen dat je er ook weinig behoefte aan hebt als je zelf zo ontzettend veel pijn hebt en niet eens kan lopen e.d.!
    Wat apart trouwens dat je vliezen braken bij het toucheren, was ze zeker een beetje te ruw.. gelukkig was je mannetje er daarna wel vlot dus dat is dan wel weer een voordeel.
    En wat is de kraamweek alweer voorbij gevlogen! Kreeg je geen extra kraamhulp omdat je nog helemaal niet mobiel bent? Vind ik wel apart! Gelukkig helpt je moet je goed!

Tweety: hoe gaat het met jou en hoe is het schoolreisje verhaal afgelopen? Vandaag was het heerlijk campingweer, toch! lekker genieten met zijn allen.

Sumshine: Stiekem alweer bezig met een derde of toch nog even wachten? Wanneer is je NOD? Je bent wel fanatiek aan het sporten hoor. Ben jaloers dat je de drive gevonden hebt, ik wilde het ook heel graag maar moest me er wel steeds toe zetten om te gaan hardlopen. Heb het hardlopen nu verruild voor 2 keer in de week een flink stuk wandelen op hoog tempo. (lees 1,5 uur).

Lieke: 10 mei is gelukkig al redelijk dichtbij maar ik snap dat de spanning om te snijden is en dat jij jullie zoon/dochter liever vandaag nog in je armen hebt. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden en nemen ze geen risico's! Voor de kleine is het wel beter om nog even tot 10 mei te blijven zitten!

Ka: spannend de geslachtsecho, ik ga ook al eerder dan de 20 weken echo. Kan niet wachten, ben mega nieuwsgierig.
    Ben je nu lekker een weekje vrij? druk aan het klussen zeker? Onze zolder schiet al lekker op. Waarschijnlijk word er begin volgende week al gestuuct.
    enne een jongen in een paarse kamer is niet echt hip inderdaag ;):D.
    Wat balen dat je weer zo ontzettend ziek bent geweest, het lijkt hier gelukkig weer goed te gaan. En afvallen in de zwangerschap is inderdaad niet helemaal de bedoeling maar gaat vast goed komen.

liefebeestje: Heb even dat verhaal gelezen over die operatie maar dat is nogal niks zeg :$! Mijn hemel. Maar snap dat je het laat doen want zoals het nu is, is het ook geen doen. Vind het knap dat je toch nog voor een derde gaat! Neem aan dat je dan zo in zo een keizersnede krijgt of niet?
    Bijna je eisprong alweer!! Spannend, maak het maar extra gezellig!

Claudia: Die heldere dromen, vreselijk vond ik dat aan het einde! Ik droomde ook van alles en kon het ook allemaal na vertellen de volgende dag. Werd er alleen wel vaak bang van, jij niet?
    Alweer 37 weken meid, echt respect hoor! Vind dat je het super goed doet, je klaagt ook echt nooit! Knap hoor! Heb je al we een datum voor het inleiden of niet? Lees nu dat ze huiverig zijn voor inleiden en dat jij het dus nog gaat afwachten, knap hoor meid!

Kache: zo te lezen ben je weer aardig op de been en gewend aan het hebben van drie kids! Halen brengen.. en dan tussendoor nog een voeding voor de baby! Het zal allemaal behoorlijk vermoeiend zijn. Gelukkig hebben de kids nu vakantie en kan je lekker thuis genieten. Gelukkig is het mooie weer ook weer terug dus heerlijk naar buiten!

Channie: Gezellig dat je komt meekletsen! Wij hebben juist heel weinig leeftijdsverschil. oudste is 2,5 en jongste is 1,5 en nummer 3 dus onderweg :) lekker druk hier maar super gezellig.
    Hoop dat het bij jullie snel raak mag zijn. Wat jammer dat je man niet wilt meewerken aan het zaadonderzoek, denk dat ik hier erg verdrietig om zou zijn.

Maris: wat een rotnieuws over je baan! Hoop dat je snel wat anders kan vinden en je droom voor een derde in vervulling kan gaan.

Hier: weinig spannends, op het moment erg druk op de zaak maar we moeten niet klagen, dit is uiteraard wat we willen :D Vandaag lekker met de kids een dag op pad geweest, we troffen het echt met het weer. De kinderen hebben genoten en wij misschien nog wel het meest.

Fijne avond allemaal!

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Babbelbol: hmm, ook een operatie in het vooruitzicht, balen hoor, dat je zo 'geschonden' uit de zwanger/bevalling strijd bent gekomen. Maar in ieder geval fijn dat ze er iets aan kunnen doen (x aantal maanden na bevalling, neem ik aan?).
    En bijna diploma, super! Succes met die laatste loodjes ;).

@ Lov: fijne vakantie en hopelijk veel testplezier :D!!

@ Lieke: pfff, meid, zenuwslopend voor je :(... Wat een spanning. Wel fijn dat je zo laagdrempelig kunt komen en ze zo serieus omgaan met de situatie. Ik hoop dat je snel en gezond je kindje in de armen mag sluiten! Sterkte!

@ Channie: welkom! Balen dat jullie gewenste wondertje al zo lang op zich laat wachten, lijkt me niet makkelijk! Zeker als de andere 2 lekker vlot gelukt waren, dan verwacht je dit niet, he?
    Mijn oudste kinderen zijn 6 en 4 jaar, dus ook niet zoveel verschil, maar tot nu toe vind ik het superleuk en gemakkelijk. Ze zijn behoorlijk zelfstandig en begrijpen veel, dat is wel fijn! Ook leuk om ze zo bewust bezig te zien met hun kleine zusje.

@ Claudia: wauw, de 37 weken gehaald zonder kleerscheuren :cool:, dat is fijn! (en niet gegarandeerd bij tweeling natuurlijk) Hoop wel voor je dat ze er nu snel zin in hebben, die spruitjes van je, zeker als inleiden niet zonder zorgen/gevaar is.

@ Ka: balen meid, dat je je weer beroerd voelt! Hopelijk idd 'gewoon' een virusje. Maar samen met de harde buiken, doe maar rustig aan!! Zo'n 3e zwangerschap vergt toch echt meer van je.

@ Kimberly: zo, je kereltje is al goed gegroeid! Fijn hoor.
    Jammer dat je zelf zo'n belabberde kraamtijd hebt gehad en nog zo weinig mobiel bent. Ik kan me voorstellen dat je in je hoofd ook nog veel bezig bent met bevalling, toch een heel heftige ervaring. Blijf er veel over praten zou ik zeggen en straks ook met de gyn, hopelijk dan idd een plekje kunnen geven.

@ Maris: wat ontzettend balen van je werk! Heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je nu verdrietig bent om meer dan alleen je baan :(. Hopelijk gaat de zon binnenkort toch weer voor je schijnen!

@ Januari: ha ha, herkenbaar hoor, die voorbij vliegende dagen (nu tenminste ;), in de zwangerschap voelde dat anders, ha ha!). Waarom heeft je zoontje nu logopedie?
    En tja, vermoeiend met de 3 kids, valt eigenlijk nog wel mee. Ik was in zwangerschap veel vermoeider dan nu ;). Ben wel veel bezig nu, maar heb nu ook eindelijk weer de energie daarvoor! Kinderen thuis is hier overigens drukker dan als ze naar school zijn :cool:, dan doen ze de hele dag een beroep op je, voor van alles en nog wat, ha ha. Maar ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, ik krijg zelfs ook nog wat huishoudelijke dingen gedaan ;).

@ hier: z'n gangetje, weinig spannends ;). N drinkt, poept, plast en slaapt :cool: en is echt een tevreden, lief meisje. Ik kan me niet herinneren dat die andere 2 zo makkelijk waren. N kan namelijk ook lange tijd in box liggen, zonder protest, dat kon C een beetje, maar E he-le-maal niet. Voel me soms zelfs een beetje ontaarde moeder, dat ik haar telkens maar weer in box leg en 'niet naar haar omkijk' :p, ha ha. Nou ja, ze krijgt genoeg voedingen (10 per etmaal gemiddeld), dus dan ligt ze bij me.
    De nachten gaan behoorlijk goed, strikt genomen is ze eigenlijk al aan het doorslapen! Ze krijgt rond 21:00 uur de laatste voeding en slaapt dan tot 3:00-4:00 uur, een ruk van 5-7 uur. Alleen dus nog niet optimaal synchroon met mijn nachten ;). De helft van de nachten is ze helaas ook wakker-wakker na die voeding en dan ben ik nog minstens 45 minuten tot een uur extra aan het tutten met haar, voordat ik haar weer in bedje kan leggen. Nou ja, ze is nog klein :p. Komt wel goed!

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @allen
    Ja het is echt balen joh... maar ja ben in dit land niet de enige die dit op dit moment overkomt... Ik werkte bij een poelier met 2 winkels en het gaat gewoon erg slecht en omdat ik degene ben met de kleinste kinderen word mijn contract niet verlengd,een andere collega,alleenstaand,46jaar en 2 volwassen kids mag ook haar biezen pakken omdat ze haar een vast contract moesten gaan aanbieden...
    Nu vlug een ww aanvragen,op zoek naar ander werk en hopelijk gaat dan idd mijn wens nog in vervulling,maar ja dan denk ik ook weer wat hebben wij dat kindje te bieden als ik werkloos ben of wéér een onzekere baan zou hebben????
    Erg moeilijk allemaal......................

11. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: idd die week is voorbij gevlogen. er zijn wel meerdere uren aangeboden maar dan zou ik voor die uren weer een andere kraamhulp krijgen en dat vond ik te belastend voor de meiden.
    we doen het gewoon heel rustig aan, ik ben blij dat mijn dochter vrij is van school.

kache: wat lekker dat je meisje al zolang achter elkaar kan slapen. en fijn dat ze zo tevreden en makkelijk is. hoe gaan de kinderen er mee om?

maris: dat is idd erg moeilijk, je wilt toch alles op de rit hebben voordat je er een kindje bij krijgt. maar het had ook kunnen gebeuren tijdens een zwangerschap en dan uiteindelijk komt er een oplossing, misschien dat die gedachten je een beetje helpt?
    hopelijk komt het snel goed.

hier gaat alles goed met ons mannetje, hij groeit lekker door.
    volgende week een keer proberen de deur uit te gaan voor nieuwe kleertjes. ik had namelijk alles in 50/56 gekocht. 56 gaat nog wel maar 50 heb ik allemaal al in een tas gedaan en weggezet. ook pampers zit hij gewoon al in maatje 2 anders past het niet om zijn billetjes. hij is echt dikkertje. hij meld zich netjes om de 3,5 uur en slaapt dan weer door tot de volgende fles.
    met mij gaat het wat minder, de emoties zijn losgeslagen. zeker nadat ik mijn bevallingsverslag in handen heb gekregen, dat wil je als moeder eigenlijk niet lezen. ik heb nog even een gesprek gehad met de vk en die vertelde dat het voor hun ook een leerproces is geweest en dat het eigenlijk een ks zou worden, maar omdat ons mannetje het zo moeilijk had was er geen tijd om naar de ok te gaan. op een of andere manier kan ik het nog niet achter mij laten terwijl ik normaal heel nuchter ben.

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Och Kimberly wat erg zeg om je eigen bevallingsverslag te lezen met wat er allemaal is misgegaan en hoe het had moeten verlopen!! Dan gaan de emoties inderdaad op de loop met je! En met nuchterheid heeft dat helemaal niets te maken!! Het zijn emoties en die moet je laten gaan anders kom je alleen maar meer in de knoei!
    Wat doet je mannetje het goed en wat een beer van een ventje al!! Hoe gaan je dochters ermee om??

Maris inderdaad snel een ww aanvragen en hopen dat je toch echt snel wat anders vindt, wanhoop niet je droom zal echt wel uitkomen! Alleen duurt het wat langer dan jij zou willen!

@hier, ze zitten er nog!! Krijg nu alleen wel vaker een telefoontje met de vraag en????? He hallo ik neem op, dus het lijkt me dat er nog niets gebeurd!!!! Anders had je onze antwoordapparaat wel gehad of je had een telefoontje gekregen met de melding ze zijn gearriveerd!!! Man wat zijn die telefoontjes frustrerend! Ik had het zelf ook graag anders gezien, maar ze hebben nog geen zin om er uit te komen!
    Maandag mag ik weer naar de gyn en dan kijken we wel weer verder!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Kimberly wat heftig, geef die emoties maar lekker de ruimte...

Claudia, wat spannend meis! Elk moment! je houd t knap vol..Respect!

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @maris, balen van je baan zeg! Ik hoop dat je snel wat anders vindt!
    @channie, drie jaar is inderdaad ontzettend lang. Balen dta je man niet naar het zh wil. Ik zou zelf altijd willen weten wat er is, als het zo lang duurt. Dan kun je altijd nog beslissen of je er iets mee wilt doen.
    @ka, hoe is het nu met je? Harde buiken weer weg?
    @jan, hoe ging de logopedie? Heb je er iets aan? En verder fijn om te horen dat alles goed verloopt.
    @kim, wat goed dat je er zo positief in staat! Maar wat heftig wat er allemaal is gebeurd. Ik hoop idd dat het gesprek met je gyn ook weer een beetje helpt. Kan me goed voorstellen dat je wel een tijdje nodig hebt om hiervan helemaal te herstellen. Lichamelijk maar ook geestelijk.
    @claudia, wauw wat goed dta je het nog steeds zo goed volhoudt! Petje af hoor. Nog eventjes en dan heb jij ook je kindjes in handen...
    @kache, super dat N het zo goed doet! E je bent echt geen ontaarde moeder. Alleen maar fijn dat ze zich zelf vermaakt toch? Wat dat betreft missen de oudste kindjes denk ik eerder je aandacht dan een baby. En 10 voedingen is toch heel veel of niet? Dan geef je ook veel aandacht, toch?

Hier blijft het gewoon heel erg spannend. Vandaag weer ctg en maandag ctg plus consult bij de gyn. Ik denkd at ik wel ga aangeven dat het erg zwaar is momenteel. Maar goed, ik kan wel aftellen tot vrijdag... Hopelijk heb ik maandag al wat ontsluiting dan ga ik vrijdag ook bevallen. Zo niet, moet er eerst een balonnetje worden ingebracht en kan het een paar dagen duren...

15. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: wat spannend allemaal voor jullie zeg, nog een paar dagen dan is je kleine wondertje bij jullie. ik geloof direct dat het heel zwaar voor je is, ik duim dat je al wat ontsluiting hebt dan gaat het toch wat sneller. dikke knuf.

claudia: ook voor jou tellen de dagen nu af, netjes hoor dat ze zo goed zijn blijven zitten, maar begrijp wel dat je er nu wel genoeg van hebt. en die telefoontjes zo herkenbaar, ik kon mij daar ook zo druk om maken en heb daarom ook de laatste week geen telefoon meer aangenomen en niet meer op facebook geweest.

ik heb ook nog niet veel kraambezoek ontvangen, ik wil eerst alles even laten bezinken, gelukkig gaat dat elke dag wat beter.
    heb wat mindere dagen en wat betere dagen maar dat hoort er denk ik gewoon bij. dinsdag even ons mannetje wegen omdat hij toch wel erg veel spuugd. het zou nog van de misselijkheid kunnen komen door het inslikken van vruchtwater maar het zou toch minder moeten worden en dat wordt het niet. hij geeft zeker 1 keer per dag een hele voeding terug. heb afgeproken met de wijkverpleegkundige dat we dinsdag verder kijken, anders eventueel laten nakijken op reflux. op dit moment wordt ons mannetje ook behandeld voor spruw.

iemand al iets van lov gehoord?

16. januari2010

Ha meiden,

wat is het rustig hier! Iedereen van het mooie weer aan het genieten?

Kache: Onze oudste van ruim 2.5 moet naar logopedie omdat ze nog niet praat. Tenminste ze heeft van alles te vertellen maar je verstaat er helemaal niks van. Ze heeft in januari buisjes gekregen omdat ze dachten dat het aan het gehoor lag maar de deze hebben niet geholpen helaas. Nu is ze doorgestuurd naar het audiologisch centrum om te kijken of haar gehoor wel goed is alleen is daar een wachttijd van 5 a 6 maanden en in de tussentijd gaan we vast beginnen met logopedie, mocht het niet aan het gehoor liggen hebben we de eerste stappen in ieder geval al gezet. Ze is er nu ook wel aan toe aangezien ze begint te merken dat we haar niet begrijpen en ze daar erg gefrustreerd van raakt.
    Je hebt ook gelijk dat het met kinderen thuis eigenlijk drukker is dan dat ze op school zitten, enige voordeel is dat je s'morgens niet zo hoeft te stressen om op tijd op school te zijn. En nu met het mooie weer is het natuurlijk wel genieten, kids lekker buiten spelen! Heerlijk.

Je moet je geen ontaarde moeder voelen omdat je N. veel in de box legt! Ik deed dit bij de jongste ook al veel meer dan bij de oudste en de derde zal waarschijnlijk nog wel meer tijd in de box doorbrengen, kan ook niet anders! Je hebt er al 2 lopen en kan dan niet de hele dag met de baby tutten!
    Fijn dat ze al aardig aan het doorslapen is. Bij ons was dit bij beide kids een drama dus ik duim dat de derde vlot zal doorslapen!

Maris: Jeetje wat heftig! Echt balen dat je je baan kwijt bent! Hoop echt dat je snel wat anders vind en de droom voor een vierde kindje in vervulling mag gaan!

Kimberley: tja voor de laatste dagen een andere kraamhulp lijkt me dan ook niet echt een succes! Gelukkig kan je op je moeder rekenen en doe je het zelf lekker rustig aan!
    Snap heel goed dat je het nog moeilijk hebt met je bevalling, het is nogal niet niks en je moet het echt allemaal weer een beetje een plekje geven.
    Ik weet niet hoe jij het met de andere twee bevalling hebt ervaren maar ook daar heb ik nog vaak aan terug gedacht en over gesproken met manlief terwijl dit redelijk normale bevallingen zijn. Bij zo'n traumatische bevalling heb je natuurlijk meer tijd nodig om het allemaal te verwerken, wel fijn dat je zoon het zo goed doen. Zonde van alle kleine pakjes zeg, maar wel leuk om weer te gaan shoppen :D
    Lees nu dat je zoontje veel spuugt, getver... hopelijk groeit ie wel gewoon goed. Helaas hier ook vreselijke spugende kinderen, schijnt vaker voor te komen bij vroeggeboorte. Met de jongste uiteindelijk naar een osteopaat gegaan voor het spugen en slaapprobleem. Ik keek hier nogal sceptisch tegenover maar dacht baad het niet dan schaat het niet.. en ja hoor na 3 keer therapie sliep meneer door! Spugen bleef helaas wel wat langer aanhouden!

Claudia: O, die telefoontjes na de 37e week lijken me zo ontzettend irritant! Van sommige mensen kan je het vast wel hebben maar van andere totaal niet. Het is allemaal goed bedoelde interesse maar daar zit jij niet op te wachten! Jij bent het ook zat en wilt dan niet steeds de vraag kijgen.. en, en, en , is het al begonnen :x
    Hoop dat je al aan het bevallen bent of misschien al bevallen bent! Dikke knuffel!

Lieke: Hoe is het nu met je? Was de ctg gister goed en spannend morgen, hoop echt dat je al wat ontsluiting hebt zodat je vrijdag bevallen bent. Dat ballonnetje schijnt ook niet altijd even prettig te zijn, soms heeft het maar weinig effect en krijg je het de volgende dag weer. Ik duim heel hard dat jij gewoon gelijk ingeleid kan worden en dat de bevalling snel achter de rug is en dan kan genieten van een gezond kindje! Ik snap dat je het heel moeilijk hebt op het moment en vind het echt heel fijn dat ze in het ziekenhuis begrijpen dat het voor jou extra moeilijk is en je vaker voor controle mag komen. Sterkte de laatste dagen! Hou je ons op de hoogte?

Lov: Hoe is het met je? Volgens mij mocht je afgelopen dinsdag testen... jammer dat we niks gehoord hebben, ben bang dat je dus weer ongesteld geworden bent... :( Ik duim dat ik me een week vergist heb en dat je pas aankomende dinsdag mag testen! (ga dalijk gelijk even zoeken naar je banner!)

Hier: We genieten van het mooie weer, de kindjes hebben heerlijk buiten gespeeld met de watertafel. Zelf vandaag ook even lekker in de zon gezeten en verder eigenlijk weinig spannends.
    We hebben het druk met de zaak maar dat is het altijd met mooi weer en als het goed is blijft het nu tot eind september ook wel druk.
    Met de misselijkheid gaat het gelukkig ook veeeel beter, al eet ik nog steeds bijna geen warm eten en al helemaal geen vlees. Maar daar leg ik me maar even bij neer. Soep krijg ik wel goed weg dus dat eet ik nu veel en krijg dan toch veel groente binnen!

Fijne avond allemaal!

17. januari2010

Lov: zie in je banner dat je nu 1 dag overtijd bent/ zou zijn.
    Ik duim dat je gewoon geen internet hebt op vakantie en dat je lekker zwanger bent!

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hoi meiden wij willen ook graag een derde kindje mag ik me hier aansluiten?

19. januari2010

flowertje: gezellig!! zijn jullie al bezig voor een derde of nog niet? spannend weer!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Nee ben net gestopt met de nuvaring we hebben geen haast zien het wel wanneer het gebeurd

Deel Deze Pagina