Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    spannend lov! ben benieuwd..Duim voor een vakantie beeb!

Lieke, wat spannend voro je meis, ik hoop dat ze je snel gaan inleiden met 36w zou ook al prima kunnen toch?

Hoe is het hier met de tweeling???? Zijn ze al geboren? *nieuwsgierig!*

2. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    De tweeling zit er nog in!!! Hebben geen zin om er uit te komen....
    Vanochtend bij de gyn geweest met daarvoor een echo.
    Ze worden alle twee op ruim 5 pond geschat. O ja het meisje ligt nu ook weer met het hoofdje naar beneden.
    Nu had ik gyn dr. Duk niet te verwisselen met Donald Duck.... Aankomende vrijdag wordt ik en mijn zwangerschap besproken tijdens een teamvergadering. Heb aangegeven dat ik het compleet zat ben en dat ik nu van alles en nog wat last krijg. Volgende week woensdag 15 mei mag ik weer naar de gyn en dan worden er knopen doorgehakt, mits ik niet eerder bevallen ben......

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: fijn dat het met de misselijkheid een stuk beter gaat.

flowertje: welkom, leuk dat je mee komt kletsen.

lieke: ben ook benieuwd hoe het met je gaat, hou je het nog een beetje vol? ik heb zo met je te doen. knuffel.

love: spannend, hopelijk een mooie beeb voor jullie.

claudia: ik hoop voor jou dat ze er voor de volgende controle toch wel al zijn. fijn dat ze beide nu goed liggen, en beide ruim 5 pond netjes hoor. ik zou zeggen kom maar prachtig meisje en prachtig mannetje.

wij zijn heerlijk aan het genieten van de zon. probeer toch wel kleine stukjes te lopen. valt nog tegen,maar stapje voor stapje kom ik er vast wel. net even met de kinderarts gebeld of we niet eerder mogen komen. ik en ml hebben beide een vervelend onderbuik gevoel. we kunnen niet plaatsen wat, maar we zijn niet gerust op het drink gedrag van ons mannetje. gelukkig mogen we de 15e al komen. nog een een weekje aanmodderen.
    hij spuugt naar onze mening echt te veel. van de 7 voedingen komen er zeker 3 tot 4 volledig uit zodat hij nog geen uur later natuurlijk weer vraagt. het cb wil dat wij ophogen vanwege zijn gewicht en zodat hij maar om de 4 uur komt. dat trekt hij echt niet dus tot de afspraak van de kinderarts blijven we gewoon doen wat nu doen, gewoon geven op vraag.

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer???

@flowertje: welkom en alvast succes!

@kim, altijd je geoel volgen meid. Fijn dta jullie eerder terecht kunne, maar nog steeds negen dagen aanklooien. Hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt.

@claudia, kan me goed voorstellen dat je het helemaal hebt gehad! Duurt wel nog lang voordat ze gaan ingrijpen...

Hier vandaag gelukkig goed ctg gehad. Bloeddruk was wel weer heel hoog. Ik heb aangeven dta ik het helemaal heb gehad. Er was nog niet genoeg ontsluiting om de vliezen te breken. Ik mag nu woensdagavond komen voor het inbrengen van het ballonnetje. Hopelijk ga ik dan dodnerdag of vrijdag bevallen. Gyn waar ik in behandeling ben, heeft donderdag dienst, dus daar ben ik wel erg blij mee.

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Kimberly: ik kan me voorstellen dat zo'n bevallingsverslag wat met je doet! Pfff, het idee alleen al dat er simpelweg geen 'tijd' was voor een ks en je kindje er dus echt (letterlijk) snel met geweld uit moest komen, akelig hoor :(. Geef het de tijd om een plekje te geven.
    Hmm, misselijk van vruchtwater zou idd echt al lang over moeten zijn, wat vervelend dat hij zo blijft spugen. En dan ook nog spruw, gets... Kan me voorstellen dat je er geen fijn gevoel bij hebt, 3-4 voedingen helemaal spugen is wel erg veel!
    N spuugt ook, maar is echt zo'n mondjes-spuger, die overal en de hele dag door mondjes neerkwakt ;), maar dat is alleen een wasmachine-probleem. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben.

@ Claudia: zitten ze er nog steeds in!? ;) Zijn er echt zoveel mensen dan die bellen/vragen? Dat viel bij mij reuze mee, maar ik moet ook zeggen dat ik (bewust) maar erg weinig mensen de uitgerekende datum heb verteld. Heb het gewoon gehouden op 'ergens in april'.

@ Lieke: hou je taai, deze laatste dagen! Succes.

@ Januari: wat jammer dat de buisjes geen duidelijk verbetering in spraak hebben gegeven :(. En gets, dat is lang wachten op audiologisch centrum, balen he, zulke wachtlijsten (ik heb bij mijn zoontje slechts 4 maanden hoeven te wachten op audiologisch centrum ;)). Hopelijk gaat logopedie werken (en vindt ze het leuk!) en dan straks duidelijkheid wat er aan de hand is. Want idd, die frustraties als je niet begrepen wordt (met mijn zoontje is communicatie ook heel lang heel lastig geweest, met de nodige driftbuien!)...
    Fijn dat de misselijkheid beter is! Die eetlust komt ook vanzelf wel weer, bij mij ging dat pas na 18-20 wkn echt beter.

@ Flowertje: welkom en veel succes!

@ hier: al meerdere dagen alleen met 3 kinderen overleeft ;). Gaat best lekker.
    Wijkverpleegkundige is ook geweest (weer een ander groeiboekje! ;), mijn kinderen hebben nu dus allemaal een andere uitgave!) en bizar genoeg hadden ze geen gegevens over ons gezin en moest ik alles weer vertellen. Ik had echt gedacht dat ze dat wel ergens nog in hun systeem zouden hebben, maar blijkbaar, als je kind naar school gaat is het ook echt helemaal over? Nou ja, ook meteen wat wrijving: ze hadden de eerste 3 afspraken alvast voor mij gepland, maar heel ongelukkig (zo rond de tijd dat ik mijn dochter van school moet halen ;)), dus ik wilde dat verzetten (oppas optrommelen voor CB vind ik een beetje overdreven, omdat wij niet zo makkelijk 'even' iemand hebben). Maar dat was toch allemaal weer erg lastig en kon niet gewoon even iemand anders dochter van school halen? Grrr. Uiteindelijk een compromis gemaakt...

Iemand vroeg hoe mijn andere kids op N reageren? Mijn zoontje wil altijd wel even weten waar ze is en wat ik met haar doe (= duidelijkheid, zoals een autist graag wil hebben :p), maar is verder weinig met zijn zusje bezig, raakt haar ook nooit aan. Met mijn dochter heb ik inmiddels afspraken moeten maken wanneer ze wel (en wanneer niet) N mag aaien/kusjes geven, omdat ze anders de halve dag bezig blijft, ha ha. Ze maakt ook regelmatig tekeningen e.d. voor haar zusje en praat over haar. Ik had gedacht dat er misschien wat jaloezie zou zijn, maar daar heb ik echt nog geen spoortje van gezien!

Nou, morgen een ambitieus plan opgevat :D, ga naar de stad/winkelen met 3 kinderen (en dus ook voeden in openbaar, vermoed ik ;)), wish me luck!

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: wat fijn dat je woensdag dat ballonnetje krijgt. ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel je wondertje in je handen hebt en eindelijk kunt genieten. je verdient het zo.

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    kache shopse!

Lieke, ik hoop dat je snel mag bevallen meis!

claudia, je houd t wel spannend hoor met je tweeling! Ik ben zoow benieuwd naar hun namen!! zet em op ;)

8. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

@Claudia; De tweeling houdt het goed vol in je buik, is het voor jou nog vol te houden?

@Flowertje; Welkom hier!

@Kache; Je zal nu wel heerlijk aan het shoppen zijn, is het te doen?

@lov; Wanneer zien we je weer? Je maakt het spannend!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooooh gelukkig meid!!! Ben er heel blij om!! Ik kan me indenken dat het vreselijk zenuwslopend voor je is... Oooooh morgen ballonnetje!!! SPANNEND!!! Ik hoop echt dat je beebje er heeeeel snel is!!! ♥

Maris: Oh balen meid!! Het kan ook andersom.. zoals hier: Zwanger van de derde en mijn contract wordt niet verlengd en nu is mn mna ook ineens plots werkloos door faillissement... Het is allemaal niet te plannen, maar ik ben wel heel blij dat de derde er komt! We moeten t met veel minder redden, maar we redden het wel. En wat kan ik mijn kindje bieden? Heel veel liefde, eten, een dak boven haar hoofd... Maar gewoon ietsje minder inkomen...

Channie: Het is ook echt vreselijk als je zo lang moet wachten op je derde kindje... 3 jaar na je spiraal. pfffff :( Ik duim hoor!!! Jammer en rot voor je dat je vriend geen onderzoeken wil...

Ka: Ik ben blij dat je ook betere dagen hebt meid!

Jan: Herkenbaar hoor meid, dat je hier wil komen en t gewoon niet red!

Kim: Fijn dat je veel hulp hebt meissie!! En het is heel begrijpelijk dat het flinke impact heeft gehad. Goed de tijd nemen om te verwerken hoor meissie!! Knuf!!

Claudia: WOW je draagt ze gewoon NOG!!!!!! :$ superknap van je meid!!!! Maar nu mogen ze wel komen he ;) hihihi dr duk :p

Jan: Ja hoor logeren was heel goed gegaan!! :) thnks!!!

Kache: Wat heerlijk dat N het zo goed doet!!! ♥

Flowertje: welkom!!!! en succes!!!!!!!!!

Lov: Oooooooooooh ik vind t zooooo spannend!!!!!!!!! Zou t????

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @kache, wat een gedoe bij het consultatiebureau. Ik heb het idee dat er altijd wel iets is daar. En wat goed zeg in je eentje drie kids en dan ook nog de stad is. Hoe is het gegaan?

Hier na twee goede nachten weer veel wakker gelegen vannacht. Denk dat de spanning langzaam weer opgevoerd wordt. Vandaag 17 uur melden. Heel fijn dat het einde in zicht is, maar is ook wel spannend dat je weet dat het nu gaat gebeuren.
    Gisteren nog een leuk dagje met z'n drieën gemaakt. Echt even tijd voor Maud genomen. Net afscheid genomen van Maud. We hebben haar niks gezegd. Ze gaat nu gewoon naar het kinderdagverblijf en ze weet dat ze straks wordt opgehaald door haar oom en tante om te gaan logeren bij haar nichtjes. Ik vond het best lastig afscheid te nemen... Pfff word er helemaal emo van. Hopelijk zijn we morgen of overmorgen met z'n viertjes! Kan het me helemaal niet voorstellen.

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lieke: zet hem op!! Laatste stukje is nu echt begonnen! Afscheid nemen van maud lijkt me ook wel even lastig!!

De rest: kom gauw weer ff langs hoor!

Iemand nog iets van lov gehoord?!

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Inderdaad allen de beebs mogen nu echt wel komen, begin nu wel een beetje last te krijgen van m'n buik en net alsof het bij het schaambeen aan het scheuren is, qua gevoel! Dus wie weet zet het door vandaag!

Lieke oooohhhh spannend zou toch geweldig zijn morgen met z'n vieren!!! Zet 'm op meid!! Je kan het!!!!! Ik denk dat ik het ook verschrikkelijk moeilijk zal hebben om voor even afscheid te moeten nemen van Stephan en Emma, dus het gevoel is heel erg herkenbaar!!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lieke zet em op meis! Denk aan je! Spannend weer! Morgen of over morgen hebben we vast bericht! Kun je in t ziekenhuis op zp?

@hier, deze maand mijn vrucghtbare dagen ontweken, ik kon t idee van weer zwanger zijn (zoon is 6maand) toch niet aan..Hoezo wispelturig?! ik ben zo hard bezig nu mijn lijf gezond te laten zijn en weer van mij..(afvallen en sporten) ik wil wel een kind maar niet zwanger zijn..whjahahaha..Mijn hormonen schommelen dus nog al dus heb er volgens mij om heen geklust. Ik doe niet aan voorbehoedsmiddelen ofzo hoor, we zien t nog steeds, het plan blijft t zelfde alleen deze maand ff niet als t kan..hahahaha ;)

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @claudia, duim voor jou dat het niet meer te lang duurt allemaal...

@sunshime, begrijp je helemaal. 6 maanden is ook al snel hè?

Ik weet niet of ik op zp kan, als ik zin en tijd heb laat ik wel iets horen tussendoor. Ik heb geen smartphone, dus ben afh van internet zh.

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lieke, leuk moederdag kado...hihi! twee kindjes erbij en een smartphone! hahahaha ;) Tip voor de papa haha

16. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: het wordt nu wel heel spannend voor jullie, ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk gaat het allemaal snel zodat maud ook snel weer bij je kan zijn en zodat je lekker kunt genieten met zijn viertjes

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal!!! Ik hoop dat ik jullie morgen goed nieuws kan komen brengen...

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Inleiding is uitgesteld naar 20 uur...

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lieke heel veel succes meid!!! Dat je maar snel jullie prachtige kindje in je armen mag hebben!

Verder eigenlijk niet veel bijgelezen, sorry. Ik kom er niet aan toe en ook niet zoveel puf voor gehad. Afgelopen week 45 uur gewerkt, deze week vakantie, maar ook druk met klussen op de zolder. De week daarna weer 45 uur werken en daarna is het gelukkig weer wat rustiger t/m juni. Heerlijk!

20. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Na een wandeling van 7.5 km even lekker achter de laptop.

Claudia: Ik begrijp dat je het meer dan zat bent en ik hoop echt voor je dat het vandaag doorzet. Het gevoel dat alles aan het oprekken is daaronder is in ieder geval wel het gevoel dat je moet krijgen :D! Ze hebben nu lang genoeg lekker bij mama gezeten als ze allebei al op ruim 5 pond geschat worden lijkt me dat het gewicht ook meer dan prima is! Ben jezelf eigenlijk veel aangekomen deze zwangerschap?

Kimberley: jeetje wat geeft je mannetje veel voedingen terug, dat lijkt me inderdaad niet echt de bedoeling! Fijn dat jullie iets eerder bij de kinderarts terecht kunnen. Ik zou tot die tijd ook gewoon je eigen gevoel volgen en voeden als hij erom vraagt.
    Fijn dat je lekker van het zonnetje hebt genoten en dat jezelf weer wat mobieler word, ik hoop dat het iedere dag een stukje beter gaat en je snel weer een beetje de oude bent. Ben wel geschrokken van jou horror verhaal hoor, dat verwacht je toch niet bij een derde als de eerste twee keer 'normaal' verlopen.

Lieke: Spannend hoor! Hoop dat het allemaal een beetje wil vlotten! Je hoort wel vaak dat ze eerst 2 dagen ballon doen en dan pas vliezen kunnen breken, hou dus rekening met een aantal dagen! Zet hem op, he! Eindelijk jullie zoon of dochter straks in de armen! Ben ook zo benieuwd naar het geslacht, maar jullie natuurlijk nog veel meer!

Kache: Hoe ging het winkelen met 3 kids?! gewaagd hoor! Blij om te lezen dat het verder met drie kids best goed gaat en wat grappig dat de kids allebei zo anders reageren op de kleine. Al zal dat ook best komen door de autisme van je zoon. Wel fijn dat hij het verder redelijk doorheen gefietst is! Had gedacht dat het moeilijker zou zijn voor hem om te wennen maar gelukkig niet.
    Fijn ook dat het consultatie bureau zo lekker meedenkend is, ze denken vast jij hebt toch verlof dus alles moet kunnen. Soms zijn ze zo kortzichtig. Ik denk eraan om bij de derde alleen nog maar te gaan voor de prikken maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel weer fijn.... beetje in dubio nog.
    Tja, onze dochter en haar spraak... word er soms zo moe van. Iedereen heeft een mening en weet de beste aanpak. Word er erg onzeker van, vandaag tweede keer bij logopedie geweest, gelukkig hebben we een super leuke vrouw die goed met kinderen om kan gaan. Ze wilde uiteraard niet meewerken aan de testjes, gooide zich schreeuwend op de grond dus de logopediste zijn gelijk, dan gaan we toch lekker spelen. Dat wilde ze gelukkig wel, het zal wel een lange weg zijn maar ik heb wel het gevoel in ieder geval op een goede plek te zitten. Op een afspraak voor het audiologisch centrum zal het nog wel even wachten zijn... het is niet anders.

Babbel: hoe is het met jou? Beter met harde buiken en bekken of word het alleen maar erger? Hoop dat het iets beter gaat!

Sumshine: Volg je gevoel! Als je nog niet toe bent aan een derde moet je het vooral nog niet doen maar ergens denk ik ook weleens wanneer weet je dat je er echt aan toe bent?! Voor deze zwangerschap had ik een miskraam en ergens was ik ook opgelucht dat het toch niet echt zo was, begrijp me niet verkeerd! We zijn mega blij met de komst van een derde en ook heeel bewust bezig geweest maar het blijft denk ik toch lastig totdat je zwanger bent, pas dan ga je er echt achter staan! Klinkt misschien een beetje warrig... anyway we zijn mega blij!!
    Enne, na de eerste zwangerschap ben ik niet eens ongesteld geworden, ik was direct zwanger.. ;) ze schelen dan ook maar 13 maanden.

Ka: zwaai zwaai, je hebt drukke en volle weken! Herkenbaar hoor! Maar wat werk je mega veel zeg! Is jou man thuis bij de kindjes? Of werken jullie allebei nog fulltime?

Hier: We genieten volop van het mooie weer en onze heerlijke kinderen. Vanmorgen met de kids naar het bos geweest, lekker gespeeld, gewandeld en de herten brood gegeven!
    Gister de hele dag in de tuin geweest, de kids waren wel ontzettend moe van de zon, ze hebben allebei ruim 3 uur geslapen overdag.
    Hardlopen ben ik mee gestopt, al een tijdje terug eigenlijk vanwege de misselijkheid. Nu gaan we twee keer in de week een flink stuk wandelen, ook erg lekker!
    Verder weinig spannends hier.

Deel Deze Pagina