Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet zwanger meiden helaas:(
    Wel,supervakantie gehad.....hoe is het hier?

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Balen lov!
    Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! Vandaag ook nog lekker genieten van het mooie weer! Vol goed moed de volgende ronde weer in! :(

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Balen love...

Hier ging het goed. Ballon om half zes al verloren. Prikken vliezen niet gelukt. Krijg nu eerst antibiotica, dan weeënopwekkers, maar duurt nu allemaal lang met wisseling vd wacht. Hopelijk komt alles zsm op gang nu...

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lieke wat spannend! waarom antibiotica eigenlijk?

lov, jeetje wat balen meissie! Hoe was je vakantie? En kun je t een beetje behappen?

Hoe issie met de tweeling??? hihi

5. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Lov das balen maar je hebt in ieder geval wel een supervakantie gehad!!

Januari in totaal nu 7 kilo aangekomen. Het is nu voornamelijk gewicht van me beebjes en vocht dat nu overal gaat zitten. Afgelopen maandagochtend me ringen maar afgedaan begonnen pijnlijk aan te voelen. Dus nu even ringloos door het leven.....
    O ja het heeft weer niet doorgezet, dus het is maar weer afwachten geblazen!! Baal, baal en nog eens baal!!!!!

Lieke, hopelijk heb je nu de wisseling van de wacht gehad en heb je je antibiotica en weeën opwekkers gekregen en komt het mooi op gang!!

6. januari2010

Lieke: wat spannend!! De kleine komt waarschijnlijk dus vandaag! Zet hem op! Vanavond een hemelvaart kindje in de armen!!

Claudia: wat ben je weinig aangekomen! Knap hoor! Bij je vorige twee ook zo weinig? Hier nu al 2 kilo ;)
    Jammer dat het niet doorzet! Ben benieuwd wat de gyn volgende keer gaat zeggen, ze zullen je toch niet zo lang meer laten lopen nu?

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja zou ook niet weten of je zwanger mag worden als je een WW uitkering heb?
    Ja idd een dak boven hun hoofd en veel liefde moet genoeg zijn toch? ;)

8. januari2010

Wie bepaalt of jij zwanger mag worden! In ieder geval niet het UWV lijkt me... Misschien is kijken op die site!

Rot situatie hoor!

Knuffel

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ja hoor je mag zwanger worden met ww :) je houdt recht op zwangerschapsuitkering

10. januari2010

Zoiets dacht ik wel babbel!

Ben benieuwd hoe het met lieke gaat! Ik hoop dat de kleine inmiddels geboren is! En alles goed is met moeder en kind :)

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Vanmiddag om 12.42 uur is onze zoon Koen geboren! We zijn super blij en maken het allebei goed. Hij weegt 3280 gram en is 49 cm!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaahhhh super lieke! Gefeliciteerd meid.....geniet er maar van!

13. januari2010

Dat is vlot gegaan!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Koen! Hij heeft een behoorlijk gewicht voor de termijn!

Moet Koen nog blijven of mogen jullie al snel huis?

14. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: van harte gefeliciteerd met jullie zoon, mooie naam. nu lekker genieten. hopelijk is het allemaal meegevallen.
    en zoals jan al zei, behoorlijk gewicht voor net geen 37 weken.

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lieke
    van harte gefeliciteerd!!! geniet van je kraamtijd!

Ja niemand bepaalt wanneer ik zwanger word alleen wij,het is op zich ook een lastige situatie maar vooral een hele moeilijke beslissing....
    We zijn er ook nog over het nadenken,ben inmiddels wel gestopt met de pil begin van de week en heb nu een behoorlijke menstruatie.
    Heb ook wel gelezen dat het gewoon 'kan' als je ww heb,je heb gewoon recht op je 16 weken verlof dus dan ben je vrij van je sollicitatie plicht maar krijg je wel je uitkering doorbetaalt...
    Zoals ik al zei meiden,het word een stevige knoop om door te hakken,maar ik wil zó graag nog een kindje.............................................................

16. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Lieke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Koen en inderdaad een heel gewicht voor bijna 37 weken!!! Knap gedaan hoor!!

17. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    claudia: nu nog jou twee ukkies. spannend hoor.

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lieke: gefeliciteerd!! Wat fijn dat hij er is en hopelijk lekker genieten!

@ Sumshine: ha ha, beetje wispelturig ja ;). Maar ik vond de keuze voor een 3e op een of andere manier ook enger, een veel groter 'waar-ga-ik-aan-beginnen!?' gehalte. En zwanger zijn, nee, dat is ook niet bepaald mijn hobby :cool:...

@ Ka: pfff, wat een lange weken zo :$, petje af dat je dat trekt, zwanger en met 2 kids! Fijn dat er wel een rustigere periode voor de deur staat!

@ Januari: fijn dat je een goed gevoel hebt bij de logopedie, belangrijk om vertrouwen te hebben. En tja, niet mee willen werken, zo'n dochter heb ik ook ;). Goed om er de tijd voor te nemen.

@ Lov: dikke knuffel meid :(. Balen hoor! Duim heel hard voor de volgende ronde.
    Fijn dat vakantie wel geslaagd was.

@ Claudia: balen meid, dat het maar niet wil doorzetten, ik kan me echt voorstellen dat de ongemakken inmiddels supervervelend worden, als je buik zo 'vol' zit! Duim, duim!

@ Maris: sterkte met je knoop! Is geen makkelijke beslissing, nee...

@ hier: dagje winkelen was geslaagd! Ben erg trots op mezelf, voelde me echt even supermama ;). Heb geshopt, gevoed in het openbaar en mijn kroost in het gareel gehouden :p. Uiteindelijk heb ik het meeste last gehad van autisme van zoonlief, hij had zich in het hoofd gezet dat hij lego wilde kopen :( en heeft me nogal gek gezeurd, eindeloos bezig geweest over speelgoed kopen... (maar ja, een jaar geleden, toen hij nog geen medicatie had, konden we helemaal niet met hem naar de winkel, dus mag eigenlijk niet klagen ;))

Ben wel blij dat vakantie nu bijna voorbij is, want het begint toch zijn tol te eisen nu, al die dagen 3 kids om me heen (samen met gebroken nachten en, niet te vergeten, ontzwangeren. Denk er niet altijd meer aan, maar ben toch pas een maandje geleden bevallen, fysiek/conditioneel toch echt nog wel aan het herstellen). Gisteren een dag hoofdpijn gehad en beetje huilerig. Merk ook dat de kinderen het een beetje gehad hebben, al die dagen op elkaars lip. Af en toe aan eind van dag (moe) kunnen ze elkaar redelijk dwars zitten ;)...

(maar toch, ik word nog steeds ontzettend blij als ik mijn 3 kindjes bij elkaar zie, zo gelukkig met nr 3 erbij! Zo blij dat we die keus hebben gemaakt, echt vervulling van hartewens :D)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je kache....
    Klinkt idd allemaal erg vermoeiend meis.....hier ook blij als de vakantie over is want ze kan haar ding niet kwijt nu he.
    Niet dat ze lastig zijn maar ze heeft te veel energie hahaha.

Is het nu niet makkelijker die derde? Mij lijkt dat dus wel....maar hoorde laatst dat de derde het zwaarst was?

Claudia idd nu jij nog meid :D

20. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov: wat enorm balen zeg, gelukkig heb je van de vakantie genoten. ik duim ook voor deze nieuwe ronde. is je cyclus nu wel een beetje genormaliseerd?

kache:klinkt idd als een geslaagd dagje shoppen, is toch weer even passen en meten. hier ook een mama die blij is als het maandag is hihi. doet je meisje het allemaal goed?

gisteren een poging gedaan om even te winkelen, ik heb 3 winkels gehad en kon mijn ene voet niet meer voor de andere krijgen zoveel pijn in mijn bekken. hopelijk komt dit toch nog goed. maandag even bellen met de gyn hoe nu verder,het lijkt of er toch meer is dan een kneuzing.

met ons mannetje gaat het iets beter heb ik de indruk, we hebben nu de 123 speen gehaald en het spugen is nu van 4 voedingen naar 2 voedingen gegaan. woensdag naar de kinderarts. meteen even naar de korstjes op zijn hoofdje laten kijken van de vacuum, hij heeft er toch wel last van.

Deel Deze Pagina