Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het gaat goed. deze week een drukke week morgen bhv dinsdag werken woe echo donderdag werken vrijdag werken blegggghh haha.

ik zag een beeb geboren gefeliciteerd leuke naam.

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    buikfototje van vanavond 10,5 weken zwanger

Bijgevoegde bestanden:

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lov had inderdaad ors gehaald, maar dat spuugde ze ook uit gisteren. Vandaag kreeg ik dat er ook niet in. Ze vind het erg vies...

Tweety mooie buik!! Hebben jullie het al verteld?
    Ik heb nog steeds mijn eigen broeken aan trouwens. Zal morgen weer eens een foto maken en posten. De vorige was van 12 weken. Toch wat beter bijhouden... Is wel leuk om het verschil te zien.

Ik heb nog steeds best wat harde buiken. Vandaag een rustig dagje gehad en vanavond op de bank een aantal flinke harde buiken achter elkaar. Snap niet zo goed waar dat dan vandaan komt.
    En nog even geduld, woensdag de geslachtsecho! Ben zo benieuwd!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja is het zo vies Ka?
    Als je veel harde buiken hebt is het een teken dat je rustig aan moet doen meid ;)

Tweety begint al goed he!

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ben vorige week gestopt met de pil,vanmiddag ziekenhuis bellen voor een uitstrijkje,heb vorig jaar kwaadaardig weefsel laten weghalen en wil wel weten of alles goed is wil ik weer zwanger worden... Ook moeten er vergunningen aangevraagd worden voor onze zolder waar we een extra kamer gaan maken,en tot dat allemaal is geregeld zien we wel waar het schip strand en of het ons gegeven is nog een kindje te krijgen...
    Spannend allemaal dus....
    @lov
    Ik hoop dat je deze maand een mooie test krijgt,het is je gegund!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief dank je Maris.....

Wordt dus spannend voor jullie.....succes hoor hoop dat alles goed is!

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Daar ben ik ook weer! Wat kletsten jullie snel :D

Maris: Succes met het doorhakken van de knoop! Volg je hart.
    Volgens mij is de knoop doorgehakt :D gestopt met de pil lees ik nu! leuk leuk leuk. Wel spannend nog even de uitslag van het uitstrijkje! Moet heftig zijn geweest toen dat kwaadaardige weefsel werd weggehaald. Is dat toen ondekt bij een uitstrijkje op de 30e?

Kache: ik ben ook wel blij dat de vakantie weer voorbij is. Oudste vandaag weer naar de peuterspeelzaal, dikke tranen... ze wilde niet. Waarschijnlijk haal ik haar dalijk weer lachend op.
    Knap hoor winkelen met 3 kids! Super mama.

Lov: op naar de volgende eisprong! Balen dat het deze ronde weer niet gelukt is.

Kimberley: fijn dat het wat beter gaat met jullie zoontje! Een 123 speen is toch juist groter dan een gewone speen? Je zou haast verwachten dat ie dan juist nog meer gaat spugen maar gelukkkig bij hem dus niet het geval, houden zo!!

babbel: hou je je een beetje rustig? HB en BI al zo vroeg lijkt me niet echt lekker.

claudia: succes vandaag in het ziekenhuis, ben benieuwd wat de planning is! Je zal nu wel snel twee prachtige kindjes op je borst hebben, spannend hoor.

Lieke: Hoe gaat het met Koen? Tevreden mannetje?

Tweety: Mooie buik heb je al zeg!! Wow! Hier nog niet veel te zien maar dat komt nog wel. Baarmoeder groeit wel ontzettend goed. Is al stuk hoger dan dat ie 'normaal' zou zitten.

Sumshine: Klinkt geweldig dat kamperen bij de boer! Kids vonden het vast heerlijk.

Ka: beterschap voor je meisje, niks vervelender dan zieke kids!
    Enne, rustig aan he! Die harde buiken zo vroeg zijn echt niet goed.

Hier: Kindjes naar de opvang en ik heb vanmorgen wat wasjes weg gewerkt en naar de verloskundige geweest. Kindje doet het goed. Baarmoeder groeit goed en hartje klonk krachtig!
    Woendsag naar de gyn. ik krijg waarschijnlijk vanaf 16 weken iedere week een progeteron injectie om een vroeggboorte tegen te gaan. Probeer daar nu wat meer informatie over te vinden omdat het nieuw voor me is. Bij de jongste wel progesteron geslikt vanaf 27 weken maar nu dus injecties... ben benieuwd.

Fijne dag allemaal

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Nee dat is ondekt toen mijn jongste 2enhalve maand was,nu dus anderhalf jaar geleden,heb vorig jaar augustus nog controle gehad en was alles nog prima,ik word ook over 3 weken pas 30,heb wel bericht gehad van het bevolkingsonderzoek,maar moest toch eerdaags weer bellen voor controle dus stop ik nu alvast met de pil,ff kijken wat me cyclus doet omdat ik in dec 2011 toen zoveel bloedverlies had dat ik aan de pil moest van de gyn... En tot die tijd dat we weten of alles ok is,gaat ook de condoom maar de deur uit,dus ja de knoop is doorgehakt!!! :)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jan is je kindje zo vroeg geboren dan of.?

Fijn dat je het hartje alweer goed gehoord hebt...alweer bijna op de helft ben je!

10. januari2010

Maris: heftig hoor! Wel goed dat ze er al zo vlot achter kwamen anders was het waarschijnlijk pas ontdekt bij het uitstrijkje op je 30e!
    Super dat de knoop is doorgehakt!

Lov: ze zijn beide wat te vroeg. Oudste geboren met 36.2 en jongste met 34.2 het valt nog mee maar haal dit keer liever gewoon de 37 weken. Daarbij heb ik beide keren veel pijnlijke harde buiken en ziekenhuis bezoeken en wat opnames gehad. Als ik dit kan voorkomen, heel graag!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dat snap ik. 34 is gewoon echt te vroeg ook he.
    Nou dan hoop ik dat het je gaat helpen meid. Dus je zal ook in het zk moeten bevallen of?

12. januari2010

Ja 34 is echt wel te vroeg maar als ik soms verhalen lees over 27 weken dan mag ik echt niet klagen.
    Waarschijnlijk mag ik wel gewoon onder behandeling blijven bij de verloskundige en dan wekelijks injectie halen in het zh.
    Het lijkt mij heerlijk om een keer thuis te bevallen, daar ga ik dan ook voor al hou ik in mijn achterhoofd dat het waarschijnlijk weer zh zal worden. Bij de tweede werd ik bij 27 weken overgenomen door de gyn en mocht ik evt terug naar de Vk met 36 weken maar dat is dus niet gelukt :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja klopt! 34 gaat nog.

Hier zal ik noot meer thuis durven te bevallen eerlijk gezegd. Maar het lijkt me kwa ween opvang wel een stuk fijner. Alleen het laatste stuk bij mij gaat altijd iets minder omdat ik alleen sterrenkijkers baar :D

14. januari2010

Ja dan snap ik dat je liever in het zh bent! Hier twee keer redelijke bevallingen gehad. Persen ging ook heel snel en zonder gekke dingen. Maar waren ook maar kleine kindjes ;)

Als deze zwangerschap weer zo rot loopt als de andere twee dan ga ik wel naar het ziekenhuis, dus twijfel wel nog enigszins!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is tochtigst wat je op het laatst beslist niet? Het kan zomaar omdraaien hahah

16. januari2010

Dat is zeker waar!

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hallo meiden,
    Morgenochtend om half 7 moet ik naar het ziekenhuis! Tenzij het vannacht echt gaat beginnen!!!
    Mijn baarmoedermond is verweekt en ik heb (vanochtend) een ontsluiting van 2 a 3 centimeter! De gyn kon al het hoofdje van het eerste kindje aanraken en als ik het echt al wilde had ze de vliezen kunnen breken!! Dus morgenochtend aan de weeënopwekkers en gaan!!!! Wie weet morgen als alles voorspoedig gaat 2 kindjes in me armen!!! Het einde is eindelijk in zicht en mijn lichaam doet wat het hoort te doen!!
    Ik was wel verbaasd dat ik al zoveel cm ontsluiting had! Want echt weeën heb ik niet hooguit 's-avonds wat menstruatieachtige pijntjes en die zijn 's-ochtends weer weg!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw Claudia zet m op meid..... Heel veel succes!!!
    En idd bizar om zoveel ontsluiting te hebben zonder dat je het weet. Fijn toch :D

Go go go meid.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @Claudia success morgen meis je kan het. je hebt de kids lang binnen gehouden hoor voor een 2ling netjes.

iedereen weet in onze omgeving dat we zwanger zijn. is maar goed ook want kan mijn buik niet meer verbergen hoor hihi.

hier weer een jaar bhver vandaag de herhaling gehad. nu in juni nog een training op onze eigen locatie en dan volgend jaar pas weer.

nog 2 nachtjes slapen dan hebben we de termijn echo. ben erg benieuwd. zit nog in twijfel of ik de kids mee ga nemen of niet. ze willen graag mee maar ben ook voorzichtig stel dat het toch niet goed zit(ga ik niet van uit maar ja je weet het niet) aan de andere kant wanneer kan je ze dan wel meenenem.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou ze zelf niet meenemen tweety.....de oudste snapt hier toch al te veel en wil haar niet late schrikken van dingen.

Deel Deze Pagina