claudia: ik wil je heel veel succes wensen morgen, en hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en heb je snel je 2 wondertjes in je armen.
was even benieuwd of er al babynieuws was, hopelijk gaat het allemaal goed. vandaag even wat kleertjes geshopt voor ons mannetje. hij had niet zoveel omdat we voornamelijk veel maat 50 hadden. hij zit nu in 56/62. morgen naar de kinderarts. ben benieuwd wat hij weegt en hoelang hij is want zelfs maat 56 gaat net.
we hebben besloten morgen samen te gaan en als alles gewoon goed is(waar ik wel van uit ga) gaan we een pretecho doen met de kids.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met Claudia en de kindjes gaat! Hopelijk horen we snel wat van haar. Tweety heel veel plezier en succes morgen bij de echo! Kim zo hé hij groeit goed! Fijn! Bij ons zaten ze met 2 maanden in maat 56 ongeveer. Morgen geslachtsecho! Ben zooooo nieuwsgierig! Wat zal het zijn...
tweety succes met de echo morgen! Claudia! hoop dat je je tweeling gezond en wel in je armen hebt meis! Hoe ist om een tweeling te hebben? .... nieuwsgierig!
Tweety: succes morgen! Zit vast goed!! Spannend, he voor Claudia! Ben ook zo nieuwsgierig! Morgen naar het zh voor info over proluton injecties... Ik heb me al ingelezen maar heb toch mijn twijfels. Morgen maar horen wat de gyn te zeggen heeft. Jullie hebben vast ook gelezen over vienna, zit er echt de hele dag al mee in mijn mag! Zo erg voor mama chantal, haar man, oudste dochter en uiteraard familie en vrienden! Wat een nachtmerrie!
tweety:spannend morgen, veel succes en geniet van de echo. ka: oh leuk geslachtsecho, heb je een voorgevoel? jan: ik heb het niet gelezen. zal zo eens kijken. ook voor jou spannende dag morgen. ik denk morgen aan jullie.
Ben je vrienden met chantal op fb? Ik heb wel eens mey haar gesproken in het prematuren forum maar meer in een groep. Ken haar verder niet maar zat gisteravond echt heel erg te huilen op de bank, toen mijn mam vroeg wat er was kon ik het niet een vertellen door alle tranen. Vind het zo erg!!!