Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik heb het ook gelezen, jeetje wat heftig zeg, zat ook met tranen in mijn ogen te lezen.

voor de dames met echo's en ziekenhuis bezoeken. succes vandaag. hopelijk allemaal goed nieuws.

love ik duim nog steeds voor je, hopelijk een lucky shot deze maand.

ik ga mijn mannetje klaar maken voor ons ziekenhuis bezoekje.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Succes in het zk Kim! En thanks dat duimen helpt vast :D

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahaha that's the spirit Lov!!! Whoopwhoop!! ;) En ja ZEKER komt jouw tijd nog!!! Ik twijfel er geen seconde aan hoor mop!
    Oei sterrekijkers... Pittig. Mijn zus heeft haar derde thuis gebaard als sterrenkijker. AU!!!

Lieke: Oh dat is pittig die nachten! Maar het blijft genieten he wijffie :) Wat leuk dat zus zo lief is!!

Kim: Nee het is behoorlijk pittig met de jongste van 19 maandjes er bij moet ik eerlijk zeggen. Maar gelukkig is t een makkelijk ding. Maar ik ben al in overleg met de nieuwe manager hoe ik t nu ga doen op t werk. Ik verwacht volgende week nog en dan ziektewet. Maar dan heb ik t iig t/m 25 wk volgehouden, dat voelt fijner voor mij.
    Hahahha hier ook nooit kindjes met 50 gehad. Ze beginnen hier allen met 56 en daar zijn ze zeer snel uitgegroeid hihi
    Succes in t ZKH vandaag!!!

Kache: Ik vond van 0-1 erg pittig, van 1-2 heerlijk en easypeasy. Ik ben benieuwd naar 2-3 hahaha
    Ik heb ahgi begin juni mijn diploma op zak! :D
    Hoe doet je zoon het nu? Is hij een beetje gewend aan de nieuwe situatie?

Tweety: Oh meid je hebt gewoon heerlijk vakantie gehad!! Dat is toch heerlijk en logisch dat je dan niet hier komt ;) Mooi buukske! Veel plezier bij de echo vandaag!

Sum: Oooh klinkt heerlijk op de camping!!! Waar ben je geweest?
    Ennnn ik denk dat nr 3 er wel gaat komen bij jullie ;) Wacht maar af :D:D

Ka: Thanks meid!! Wow ook alweer 16 weken gaat hard he!! Aaaah zielig van je oudste, beterschap! Mooi werk hoor! Tja en die HB; heeeeel herkenbaar... EN EN EN????????? Spannend!!!

Maris: Jeutje ja ZEKER spannend, heftig hoor!! Ik duim ook voor jou. Allemaal mooie dingen! Maar super dat jullie er voor gaan hoor!!!

Jan: Ik duim voor je dat je deze keer lekker de 37 weken haalt!! Geeft toch een hoop minder zorgen he ;) En fijn door de APK weer ;) Lekker!

Claudia: AAAAAAAAAAAAAAAAAH spannend!!! ben je ondertussen mama van je 2 mooie kindjes???

Vienna: Jeetje ik ben er stil van.... Ik ken haar niet, maar het raakt me diep. Wat vreselijk om je kindje te moeten laten gaan. Onmenselijk. Het laat me niet los...

Hier: Volgende week VK controle en OGTTtest (glucose). Verder gaat het steeds minder, maar de spirit blijft goed hahaha! Ik geniet wel van de schopjes en bewegingen en we zingen deze zwangerschap wel uit hoor ;)
    Zoonlief slaapt nu op zolder! En we hebben onze kamer opnieuw behangen, heerlijk. Kunnen we snel aan de babykamer beginnen, heb er zin in!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja positief blijven toch babbel :D Kindjes maken is gelukkig nog altijd erg leuk hahahaha.

Oef klinkt zwaar voor je meid allemaal.....je moet niks volhouden he luister naar je lichaam!

Ja sterrekijkers zijn minder grrrrrr maar schijnbaar vinden ze het zo fijn hahaha

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ja babbel het is idd op en top genieten van ons mooie lieve mannetje!
    Balen dat je steeds meer last hebt. Denk aan jezelf. Waarom wil je 25 weken vol maken? Ik heb nu na de bevalling past gekregen van mijn bekken. Poeh als je dit toch 9 maanden hebt. Petje af hoor hoe positief je dit doet.

Love ik duim heel hard mee!

Claudia je maakt het spannend....

Hier alles ok. Koen doet t goed. We genieten enorm. De vele kwaaltjes (hechtingen, aambeien, stuwing, tepelkloven, en gekneusd schaambeen) zijn dan wat minder erg.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja lieke dat is dan allemaal opeens een stuk minder belangrijk die dingen achteraf :D
    Fijn dat het zo goedgaat!

Nu ben ik wel een beetje ongerust eigenlijk omdat we maar niks horen?

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Claudia...hoe gaat het? met de tweeling??
    Te nieuwsgierig...Hoop dat alles oke is!

Allen, zwaai zwaai

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zwaai zwaai hahahaha hoe is het?

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lov: ha ha, ja, begrijp ik nu ook niet meer, hoe iemand druk kan zijn met 1 kind ;)... Heb 1 en 2 ook redelijk snel achter elkaar gekregen en dus ook heel bewust nu een stuk langer er tussen, anders had ik het niet aangekund :), denk ik.

@ Sumshine: wat leuk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Ha ha, moet wel een beetje gniffelen om je 'besluiteloosheid', maar in mijn ogen, als je geen anticonceptie gebruikt, dan ga je er gewoon voor! Veel succes!

@ Ka: ik hoop het ook voor je! Ik begrijp je helemaal, want hier was van 1 naar 2 ook ontzettend zwaar. Een autistische peuterpuber met ontwikkelingsachterstand en slaapproblemen (al wisten we dat toen nog niet) en een 'high need', niet goed groeiende baby die minstens 10 keer per dag BV wilde en iedere nacht om de 2-3 uur kwam en tussen 6 en 13 maanden echt letterlijk iedere week ziek was (en dan kwam ze om het uur in de nacht! :()... Dus echt, ik weet waar je het over hebt :p!

Wat sneu van je oudste, ik hoop dat het inmiddels weer een stuk beter met haar gaat? (heb je ooit zelf ORS geproefd? Yuk... echt smerig)

Enne... rustig aan doen, hoor! Je lijf geeft een signaal af met die harde buiken!

@ Maris: oeh spannend! Zal heerlijk zijn om besluit genomen te hebben! Hopelijk is uitstrijkje straks helemaal goed!

@ Claudia: ik hoop dat je lekker aan het genieten bent nu en alles goed verlopen is!

@ Januari: had je vorige keer ook al eens die injecties gehad? Of nu dus iets nieuws? Ik kan me voorstellen dat je goede informatie wilt voor je daar aan begint. Succes morgen bij de gyn.
    Over Vienna, intens verdrietig :(... vreselijk voor die ouders om zoiets te moeten meemaken...

@ Babbelbol: goed, hoor, dat je de positiviteit er toch in kunt houden, daar was ik voor mijn gevoel toch minder goed in... Is die OGTT nog spannend, of weet je al wat het ongeveer gaat geven? (sorry, ben even kwijt, maar had je nu diabetes gehad vorige zwangerschappen?)

Mijn zoontje is redelijk gewend, denk ik. Hij is nog wel wat onrustig (druk in zijn hoofdje en dus ook in zijn lijf) en meer autistisch, niet in zijn beste doen, maar dat had ik ook echt niet verwacht. Op zijn vroegst na de zomervakantie zou hij 'op zijn best' kunnen zijn. Het heeft tijd nodig en dan nog, er zullen altijd dingen zijn/gebeuren waar hij onrustig van wordt. Ups en downs, he ;)? Belangrijkste vind ik dat de dagelijkse gang van zaken zonder conflicten, drift- of huilbuien kan doorgaan. En dat gaat. Eerlijk gezegd vind ik zelfs dat hij het beter doet dan ik had verwacht :D.

@ Lieke: wat fijn dat je zo kunt genieten en K.oen het goed doet! Balen natuurlijk wel van de kraamkwaaltjes, maar ja, die zullen met de tijd ook wel wegtrekken.

@ hier: nou, nu is het 'echte' leven begonnen ;). Moet nu in ochtend 3 kids op tijd klaar hebben en mijn dochter naar school brengen. Vroeg opstaan dus, ha ha ;). Maar tot nu toe gelukt. Kids zijn in ieder geval weer een stukje gezelliger nu ze weer op school zitten, ha ha!

N doet het goed, maar zit in een sprongetje, denk ik. De laatste dagen wat onrustig, wat moeilijker slapen overdag, wat vaker aan de borst. Daar staat wel tegenover dat ze iedere nacht beter slaapt en eigenlijk al echt aan doorslapen begonnen lijkt te zijn! Vannacht heeft ze geslapen van 21:30 tot 5:15 uur :$, gewoon al meer dan 7 uur achter elkaar zonder voeding!! Wauw.

We zijn op CB geweest en ze was goed gegroeid, hele opluchting (aangezien mijn oudste dochter niet goed groeide...)! Nu met 1 maand al 4830 gram en 55 cm, dus kan binnenkort de kleinste kleertjes al weer gaan opruimen :D.

Wordt wel een beetje kriegelig van dat gespuug de hele dag door ;). Ze heeft er geen last van, spuugt telkens maar kleine hoeveelheden en ze groeit dus goed, dus is het onschuldig, maar wel irritant! Inmiddels heb ik de slabbetjes te voorschijn gehaald en ligt ze de hele dag met een slab om ;). Minder charmant, maar ja... (misschien eens kijken of ik nog een paar leuke, trendy slabbetjes kan vinden :p)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei spuugt ze zoveel? Hier ook spugertjes gehad....ik gebruikte johannesbroodpitmeel ...

Wel fijn dat ze goed groeit. Dat de deed oudste toen niet ze spuugde echt te veel... Vervelend he altijd vieze kleertjes enz...

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Het is........ een jongen!! Was wel wat lastig te zien omdat de navelstreng tussen de beentjes zat maar ze was wel zeker van haar zaak. Meteen wat geshopt vanmiddag :-D

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

O wat leuk :D
    Waren jullie in shock :D

13. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Claudia: hoop dat alles goed met je gaat.

Kache: balen dat N zo spuugt, ik werd daar helemaal gek van. Je blijft wassen en plekken van de vloer opruimen, Blegh!
    Super dat het verder wel lekker gaat en je wekker zal inderdaad wel vroeg gaan iedere morgen!

Ka: gefeliciteerd! Een jongen, super leuk na twee meiden.

Hier: bij gyn geweest en ga de injecties niet doen. Het is nog niet wetenschappelijk bewezen en aangezien ik niet mega te vroeg bevallen ben, vind ik het niet nodig. Gyn begreep mijn beslissing volkomen en nu doen we iedere 4 weken baarmoedermond meten en mocht deze toch korter worden dan kan hij hier een ringetje omheen doen maar voor nu dus geen gekke dingen.
    Vond/vind het ook vreemd dat je voor deze injecties zelf moet tekenen voor akkoord... Ben toch wat sceptisch!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zou ik ook wel zo doen Jan...ben ook nooit zo kapot van medicijnen enz...

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ka leuk een jongen. waar heb je de echo gehad of laten doen?

@jan ik zou ook twijfelen over de injecties den kik als het niet echt bewezen is en ik moet eerlijk zeggen ik vond je kids ook niet super te vroeg geboren.

@babble heb even gemist wat er met je is dat je een gesprek had over je werk maar als ik het goed begrijp je bekken?

de echo was hier super leuk. alles goed kunnen zien en een stukje film op een dvd gebrand mee gekregen. moest ik natuurlijk wel voor betalen maar dit komt gebruiken ze als sponsoring voor de roparun. volgende echo's mag ik de dvd ook meenemen en dan komt dat er ook op te staan. alleen de guo (uitgebreide 20 weken) niet omdat die te medische wordt ofzo.

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Fijn voor de echo Tweety! mooi dat alles er goed uit zag!

ka, Jippie een Jongen! Leuk jongensnamen bedenken ;) ik houd er van! (namen bedenken..haha)

Claudia..Ik wacht met smart op bericht...(hoezo nieuwsgierig>?!)

Hier alles goed, geen nieuws. Gaan met pinksterren weer kamperen met vrienden bij de boer..ergens in brabant..word lekker weer..zcht..Dus kou leiden ;) ach de kindjes vinden t vast super...thermosflesje thee mee en de mama is ook tevreden ;) haha.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Doen zie hier ook alles op dvd zetten.
    Maar als ok zwanger ben mag ik al vroeg een echo dus dan zal ik wel 2 keer een echo krijgen en dan wil ik dat ook...

Fijn dat je echo goed was tweety!

Oei iddniet zo fijn weer...lwel gezellig hahah

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @ka
    Wat leuk een jongen na 2 meiden! Geniet er lekker van!!

Vind het wel weer erg spannend allemaal... We wachten eerst rustig de uitslag van het uitstrijkje af en moeten dan even met de gyn overleggen hoe en wat en ook omdat ik al 2x een keizersnee heb gehad.
    Mijn oudste was ook een sterrekijkertje,ik was er bijna na 8 uur weeen maar uiteindelijk op de operatietafel beland
    Denk dat Claudia aan het genieten is en het even 'druk' heeft...
    Hopelijk gaat alles goed met haar!

19. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    babbel: goed dat je in de ziektewet gaat, je moet echt aan jezelf denken. lekker als je juni je diploma op zak hebt. heerlijk aan de babykamer beginnen. heb je al een idee hoe je het wilt?

lieke: fijn dat koen het goed doet, hopelijk herstel je zelf ook snel.

kache: wat fijn dat je zoontje het beter doet dan verwacht.
    en je kleine meisje is idd goed gegroeid super hoor. alleen dat spugen is idd niet leuk, zeker niet voor de wasmachine. slabber gebruiken wij ook veel ivm het spugen.

ka: super zeg een jongen na 2 meisjes. leuk dan he shoppen voor een ander geslacht. ik vind het geweldig nu een jongen.

jan: goede oplossing toch nu met de gyn. dan heb je geen gedoe met die injecties. ik denk dat ik er ook niet voor zou kiezen.

tweety: super dat de echo goed was en dvd is altijd leuk.

maris: jij hebt het dus ook niet makkelijk gehad met je bevalling.
    hopelijk een geode uitslag. spannend hoor.

ik hoop dat Claudia aan het genieten is van haar kindjes en dat het allemaal meegevallen is.

wij zijn gisteren dus bij de kinderarts geweest. we zijn er toch ruim een uur geweest. voor zijn hoofdje heeft ons zoontje nu antibiotica de plekjes van de vacuum breide zich uit en zag er onrustig uit. verder betreft het spugen hebben we een buikfoto moeten laten maken om te kijken of zijn darmen goed aangelegd zijn, als het goed is krijgen we hier morgen de uitslag van.
    ook is vandaag andere voeding bezorgd, de allergy care voeding.
    deze moeten we 2 weken proberen en dan hebben we controle.
    hij was ook te weinig aangekomen. hij is nu 56 cm lang en weegt 4860.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei Kim ..... Spuugt hij dan zoveel?

Deel Deze Pagina