Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

:x zit me al de hele dag te verheugen op babyboom en nu zie ik dat het niet komt vanwege het song festival :x

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    stom ik wou ook bb kijk!n grrr gemeen...

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Januari ik denk dat ik ook niet voor de injecties zou kiezen inderdaad. Wel een lastige keuze.
    Hè bah dat bloedverlies! Kan me goed voorstellen dat je er erg onzeker van wordt!

Tweety we hebben de echo bij baby in zicht laten doen.
    Gaaf dat jullie een stuk op dvd hebben!

Sumshine fijn kampeerweekend alvast! Leuk zeg!
    Jongensnamen, ja jeetje. We hadden altijd een jongensnaam, maar nu het een jongetje is weet ik niet of ik hem nog wel zo geweldig vind. Manlief vind hem nog wel super.
    Ik kan me je twijfel goed voorstellen hoor. Heb ik ook lang gehad en soms vraag ik me nu nog steeds wel eens af hoe ik alles straks moet doen (manlief werk 36 uur, plus gemiddeld 10 uur eigen bedrijf en sport 2 avonden en een ochtend, ik zelf werk tussen de 26 en 32 uur). De meiden waren vandaag bijvoorbeeld ook erg vervelend. Continu elkaar in het vaarwater zitten. Als de ene nee zei was de ander in dikke tranen om de ene nee zei. Gaat nergens over. Terwijl ze eigenlijk super goed samen kunnen. Zo kom ik verder dan ook nergens aan toe, maar dat is dan maar even zo. Maar volgens mij is het dan ook 'gewoon' weer even een nieuw ritme zoeken en dan loopt het ook wel weer. Dat stukje over 'verder willen' herken ik ook. Wij hadden ook prima nog even kunnen wachten. Ik ben 28 dus alle tijd. Maar eenmaal uit de luiers wil ik niet meer opnieuw beginnen. En ik verwacht zeker dat het druk wordt. Tot eind maart hebben we ze alle 3 thuis. Maar dan liever nu wat drukker en straks weer wat meer vrijheid en eigen tijd. Ik wil eigenlijk nog wel graag orthopedagogiek gaan studeren. Maar dan pas als alle kids op school zitten. Ik wil niet dat ze 'last' hebben van mijn studeren.

Kim jij hebt ook 2 meiden en een jongetje inderdaad. Vind het ook super om nu jongensdingen te mogen kijken!
    Spannend de uitslag morgen! Hopelijk groeit hij beter op de andere voeding.

Lov oeh al goede ovu-testen, spannend!! Ik duim hard voor je deze ronde!!

Ik miste babyboom ook al! Jammer!! Dan maar buch in de bajes kijken.

Ben wel erg benieuwd hoe het met Claudia is en of alles goed is gegaan! Niemand heeft nog wat gehoord?

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Ka: een jongen! Gefeliciteerd! Leuk hoor, mooie aanwinst voor bij je meiden :D.

@ Januari: hmm, ja, dan begrijp ik het goed dat je die spuiten laat zitten! Gyn gaat het dus op andere manier in de gaten houden en zo nodig ingrijpen, fijn dat het plan duidelijk is. Hopelijk allemaal niet nodig ;).
    Balen hoor, van het bloedverlies :(, dat wil je toch liever niet zien, bah!

@ Tweety: yeah, fijn dat de echo goed was!

@ Sumshine: oh, weer kamperen, tja, de vooruitzichten zijn niet denderend, nee... Maar ach, met wat warme truien en leuk gezelschap toch wat van te maken!
    En twijfelen, is normaal hoor! Ik had dat vooral bij 3e heel erg. Het is soms al flink aanpoten met 2 ;) en ik heb ook lang het gevoel gehad dat ik er echt nog geen baby bij zou kunnen hebben. Maar toen de kinderen ouder werden zag ik het steeds meer zitten en uiteindelijk de knoop doorgehakt, versneld door de ongeplande zwangerschap en miskraam. Wij hadden beide sterk het gevoel dat we spijt zouden krijgen als we niet voor nr 3 zouden gaan.
    En nu natuurlijk zeker geen spijt :D, zo blij met mijn kleine meisje en idd, niet meer weg te denken! Al zal het af en toe nog flink aanpoten zijn, maar ach...

@ Kimberly: poeh, toch best een heftig bezoek aan de kinderarts, maar wel fijn dat ze er zo serieus naar gekeken hebben. Hopelijk geen enge dingen en gaat snel beter met andere voeding.

@ Lov: dat zou fijn zijn, een kortere cyclus! Testjes zien er vooralsnog goed uit :cool:, hopelijk snel een knaller!

@ hier: met smart aan het wachten op eerste lachje ;). Ze is morgen 5 wkn, dus zo langzamerhand... ha ha. Ze is nu wel duidelijk wakkerder, je maakt echt meer contact, dus ik denk iedere keer: ja! Nu komt-ie! Maar nee, nog niet. Geduld is een schone zaak :p. Ieder kind zijn eigen tempo, he?

Gisteren weer even een supermama moment :D: manlief was er niet tijdens spitsuur, dus ik heb alles alleen gedaan. Koken, eten, kindjes in bad en naar bed en tussen de bedrijven door N gevoed :cool:. Yeah, dat kan ik dus ook, ha ha! (maar toch wel fijn als manlief er wel is! :))

5. januari2010

Ka: jongensnamen was bij ons ook een drama! Lagen en liggen totaal niet op 1 lijn. Meisjesnamen vind ik veel makkelijk en mocht dit een meisje zijn dan is de naam ook al bekend. (Twijfelde bij de eerste tussen 2 namen en die 2e zou het nu dan worden).
    Als het een jongen is zullen er wel weer flink wat namen over en weer gaan... Ben benieuwd wat het dan gaat worden ;)

Kache: echt een super mama, dus!! Ik kan al niet koken met twee kids om me heen laat staan met drie! Gelukkig kookt manlief altijd :) heb er ook zo een hekel aan!
    Je bent echt een toppertje! Super knap gedaan!

6. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Goedemorgen dames, volgens mij ben ik zwanger :)

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    liefebeesje:super van harte gefeliciterd.

8. januari2010

Volgens mij ook ;)
    Gefeliciteerd!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd liefebeesje!

Kache hahahaha goed hoor! Kan je echt trots op jezelf zijn he....en dat moet ook :D

Oh dat eerste lachje.....dat is zo leuk

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Volgens mij ook :D! Gefeliciteerd! Leuk hoor (een januari baby?).

11. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Dankjewel dames!

@Kache; Klopt, 24 januari :D

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Liefebeesje! HOERAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd! en wat een mooie datum! Onze dochter is dan ook geboren ;) Van harte gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?

Claudia, how are u??

13. januari2010

Voor de moeders met kids in de luiers, ze hebben bij de wehkamp nu een goede aanbieding voor pampers :D

Ik heb 2 maanddozen maat 4 gekocht met 25 euro korting en met de code PINKSTEREN nog eens 7,50 korting.

Nu dus 348 luiers voor 67.48 (19 cent per stuk).

Even een tip :p

14. januari2010

Lov: hoe was je ovu test vandaag?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet veel donkerder dan gister.....nog even geduld hebben dus...

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja dat was toen een flinke domper idd... Zeker omdat ik er echt bijna was,het laaste randje niet weg wilde,en hij een sterrekijker was en 8 pond zwaar.... om 1 uur snachts begonnen toen de weeen en om 9 uur had hij er moeten zijn,maar helaas,hij was toen om 13.25uur pas geboren,had dus 4 uur persweeen aan het wegpuffen geweest,en zeker omdat ik onze oudste heb verloren voelde ik me maanden erna als een falende moeder,met de 2e een geplande ks...
    Heftig geweest idd....

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteerd!!!

18. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    maris: heftig hoor wat je allemaal doorstaan hebt.

lov: hopen dat hij snel positief is.

19. januari2010

Maris: je zal ook wel bang zijn geweest tijdens de bevalling om nog een kindje te verliezen, verschrikkelijk!! Ik hoop dat een derde op de natuurlijke manier komt! En dat je dan een goede bevalling hebt!

Lov: hopelijk is ie snel positief!!

Iemand al iets van Claudia gehoord? Hoop dat alles goed is met haar en de kindjes!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    gefeliciteerd

Deel Deze Pagina