sum: spannend morgen weer testen, ik duim voor je. ik ben gewend dat mijn kinderen vaak koorts hebben. ze hebben beide astma en zijn regelmatig ziek. gelukkig hebben ze goede medicatie en blijft het meestal beperkt tot de koorts met flinke verkoudheid. ik ga maar weer eens aan de poets even mijn gedachten van bevallen weg laten varen
Leuk dat ik mee mag komen schrijven, ik hoop dat ik jullie een beetje bij kan houden want ik schrijf onder mijn andere account ook veel mee in een clubje, al vanaf 2009. Maar ik wil nog graag even anoniem blijven ivm de wens voor een 3e. @sumshine; Spannend dat je al bijna mag testen, wat zegt je gevoel? @Kimberly22; Wij zijn nog niet gericht bezig maar willen vanaf juni wel echt van start gaan zeg maar. Ik verwacht morgen wel ongesteld te worden, ik zit wat dat betreft met een hele regelmatige cyclus. Mijn zoontjes verschillen qua leeftijd net 14 maand, lekker dichtbij elkaar inderdaad. Vandaar dat we nu er iets meer tijd tussen willen laten komen.
Wat leuk dat je het verteld hebt!! En een leuke reactie hahaha!!! En leuk dat paps ook nog even langs kwam. All: Superlief jullie reacties, bedankt meiden!! Liefebeestje: Welkom meid!! En meteen spannend hihi. Wat heb je een schattige naam ♥ Mijn kindjes zijn ook van 2009 en 2011 Ik heb ook eens een anoniem account gehad (ivm vraag babynamen) maar dat werd resoluut verwijderd omdat het niet mocht! Ze zagen aan de ipsleutel dat ik 2 accounts had... Toen verwijderden ze per ongeluk het verkeerd account!!! Dus kijk uit Kim: Aaaah sneu van je kleintje.. Beterschap! En een beroerde nacht is ook niet fijn... ffffeeeewwwwww dat ze niet JOUW naam heeft gekozen!! Hele opluchting lijkt me Sum: Hahahahahhaha geduld? Wat is dat? Hier een SUPERRRRR 20 wk echo gehad!! Heeeeel lang, uitgebreid en 12 (!!) prachtige foto's. En ze is gezond ♥ Voor zover ze het kunnen beoordelen oh wat was dat fijn zeg, zo fijn heb ik het nog nooit gehad. Een hele lieve oudere vrouw, die me aan mijn pas overleden oma deed denken ♥Ze zei: "Ja ze zeggen 'rond de 7 foto's mag je meegeven', maar ja 'rond' is een ruim begrip" Hahahahaha heerlijke vrouw en echt superlief! Aaaaaaaaah dit goede nieuws heeft me echt een dikke boost gegeven!!!
blij voor je babbel! fijn dat het zon goede ervaring was//Toppie! dat kun je nu wel gebruiken lieverd. lekker genieten op je roze babbelwolk topper! heb kv 2 voor 5 in huis gehaald...ben benieuwd of t wat is..haha..
Zo dames, ben weer een beetje in land der levenden , heb een boel terug te lezen. Zal proberen nu weer een beetje aan te haken. @ Kimberly: ach meid, toch, je bent een bikkel zeg! Ik had zo gehoopt dat je inmiddels je kereltje in je armen had . Blijf hard duimen! Fijn dat baby van kennisje niet jullie naam heeft gekregen , dat zou ik ook echt niet leuk vinden. Beterschap met je kindjes. @ Lov: hopelijk snel mooi ei! @ Lieke: meid, dikke knuffel! Pfff, kan me voorstellen dat het op deze manier echt slopend wordt , als je zoveel herkenning hebt met die ingrijpende vorige keer... Ik hoop dat de weken voorbij gaan zonder spannende dingen en je kindje goed gaat liggen! @ Tweety: fijn een mooie echo!! @ Babbel: oh nee, wat balen van je man zeg ! Vreselijk om baan te verliezen, zeker in zulke moeilijke tijden. Vooral als je zelf ook al geen werk meer had/hebt. Sterkte! Wel fijn dat de 20 wkn echo goed was! En altijd leuk, zoveel foto's , ik heb er welgeteld 2 meegekregen ... @ Sumshine: hmmm, de spanning stijgt , ik ben benieuwd meid! @ hier: moet nu even gaan voeden, maar zal dadelijk een update-je doen !
Kache: Lekker aan het genieten wijffie? Heerlijk!! Ik ben benieuwd hoe het gaat, ze is alweer 5 daagjes ♥♥♥♥♥ Sum!! Doe er eens een!!!!!!! Jaaaaaa nuuuuu!!!
Babbel wat een mooie echo!!!! En nog wel 12 foto's meegekregen!! Bofkont!! Lieke dat is inderdaad even schrikken!! Gelukkig ging je bloeddruk uiteindelijk wel naar beneden! Hopelijk heb je je kleintje in je armen als je rond de 37 weken bent! Sumshine sodeju je maakt het wel spannend!!! Ben benieuwd wat de test morgen brengt!! Kache je dochtertje alweer 5 dagen oud!! Zo wat gaat dat snel al een beetje gewend?? Lov ik hoop dat deze deel 2 jouw deel wordt!! Ik gun het je zo!!!!
Nou, na een lange/vervelende zwangerschap en een wat heftigere bevalling dan ik 'gewend' was, heb ik nu een heerlijke kraamtijd cadeau gekregen ! Is echt zoveel fijner en relaxter dan bij de vorige 2. Lichamelijk voel ik me best goed, nu op dag 5 al beter dan ik me zo ongeveer de hele zwangerschap heb gevoeld, ha ha. Geen last van hechtingen, de naweeen zijn meegevallen en inmiddels zo goed als verdwenen. Nog geen kraamtranen gehad, ben echt aan het genieten. BV loopt nu goed en soepel en dochterlief is alweer aan het aankomen . Ze slaapt lekker in eigen bedje, en slaapt ook nog best veel. Soms wat last van krampjes, maar verder een tevreden kindje. Echt weer heel anders dan mijn andere 2! Grote broer en zus zijn trots en vinden hun zusje leuk, willen regelmatig kijken en aaien . Ik was voorbereid op een wen-periode met wat meer lastig gedrag, gehuil/gezeur e.d. Maar tot nu toe valt het reuze mee, zelfs bij autistische zoonlief! Ze zijn beide vrolijk en lief en dat maakt het genieten des te makkelijker, ha ha! Nu langzaam weer een beetje het gewone leven aan het oppakken en onze draai vinden in het verzorgen van 3 kinderen. Morgen en overmorgen nog paar uurtjes de kraam en dan moeten we de klus weer alleen klaren, ha ha .
@Babbelbol; Vond het wel even lastig om een 2e naam te moeten verzinnen, omdat mijn andere account wel gelijk heel herkenbaar is. Wat leuk dat onze kinderen beide uit dezelfde jaren komen. Jongen en een meid en nu ook weer in verwachting van een meid, wat super! Hihi ik zal uitkijken met dit account, maar daar twijfel ik niet aan Geweldig trouwens om zoveel echo-foto's mee te krijgen, dit heb ik dus ook 1 keer gehad en was er erg blij mee. @Tweety; Dankjewel @Sumshine; Wanneer ga je testen? @Kache; Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Is allen goed gegaan? Helemaal op een roze wolk? Ik wordt helemaal blij van je berichtje, zo te lezen ben je alweer aardig up and running. Zelf had ik vandaag een zeer spannende dag, ik zit nu even alle stress weg te werken. Vanmorgen naar het ZH geweest voor een bezoekje aan de procoloog, na de bevalling van de 1e ben ik dusdanig uitgescheurd dat mijn kringspier aan gort ligt. Die werkt dus niet meer helemaal. Onze 2e zoon moest dan ook via een KS geboren worden. En nu zijn we dus aan het zoeken naar een oplossing want die wens voor en 3e is er en wat voor een gevolgen heeft dat verder. En vanmiddag had ik een 2e gesprek voor een sollicitatie, ik wordt daarover vanmiddag euh straks terug gebeld (ik zie dat het nu alweer bijna 17.00u is). Spannend!
Spannend liefebeestje!!! Heb je al nieuws?? Oh jee dat lijkt me zo immens lastig als je dat overkomt... Goed dat je je laat informeren! Oh nee ik had ook een volledig andere naam en helemaal niet te linken aan mijn andere profiel. Maar omdat je met hetzelfde IPadres met dat account werkt, komen ze er achter
Liefebeesje heb je een nieuwe baan?????? duim duim duim voor je! hihi. Kache lekker genieten van je mooie meid! Babbel hoe issie inmiddels met jou? Over de ergste schok heen? @hier test net gedaan, kv2v5 was negatief hoor, niks te zien niet eens te turen..Ik houd hier echt niet van hoor, dat wachten op de ongie die ineens weer lang is, ik had zo gehoopt omdat t nu 6x keurig was dat ik nu weer een kortere cuclus zou hebben..PFFF..ik ben niet zo goed in die onzekerheid en of de gedachte van de lange cyclus..GRRR...Denk dat ik gewoon ongesteld moet worden en das prima, maar wel gewoon in een normaal tijdsbestek! (HAHA)..maar goed we wachten nog ff af. Ik had ook gewoon beter met ochtendurine kunnen testen, ik test nooooit smiddags positief (en ben toch al drie keer zwanger geweest haha..)..misschien morgen vroeg de tweede test er tegen an gooien endan ben ik er eerst weer een poos klaar mee, haha! Tis niet dat ik ongeduldig ben t.a.v. een derde kind ofzo hoor, wil voor een derde kindje gaan, het moet niet maar ik wil wel graag een beetje regelmaat (dus weten waar ik aan toe ben) hahaha!
Sum: Ja eigenlijk wel. We hebben vandaag de kinderopvang opgezegd, het UWV gebeld, ingeschreven bij het uwv enz. Maar het werkverleden opduikelen is nog een hele klus ja!
babbel: prachtige echo, gelukkig was alles goed. zal best een heel gedoe zijn voor jullie nu. hopelijk komt het snel allemaal goed en geen stress. liefbeesje: fijn dat je cyclus zo regelmatig is dat scheelt een hoop gedoe. en 14 maanden ertussen is erg leuk, maar begrijp heel goed dat je er nu meer leeftijd tussen wil. bij mij zit er tussen de oudste en de jongste 3,5 jaar en tussen deze uk en de jongste zit zometeen 2 jaar en 8 maanden. oh wat een gedoe zeg van je kringspier zeer heftig, hoe was het in het ziekenhuis? kache: wauw prachtig lekker bolle wangetjes en super dat je zo'n geweldige kraamtijd hebt en natuurlijk heel fijn dat je kindjes er goed mee omgaan met de nieuwe situatie. lekker genieten meis. ik hoop je snel te volgen. sum: je maakt het wel heel spannend zo zeg, ik hoop toch dat je deze week een mooie test in je handen houdt. ik heb alles gepoetst vandaag van boven tot beneden, zelfs de tuin is weer wat opgeruimd. raamsticker is vandaag bezorgd en ben er super erg blij mee. nu nog een beebje. ben ook mega trots op mijn dochter, het ging super bij de eerste zwemles. ik ga met de benen omhoog, begin wat vocht vast te houden en dat is best pijnlijk.
Kache: wat een mooi meisje en je kraamtijd klinkt geweldig! Drie keer dus toch scheepsrecht! Jammer dat de bevalling wat pittiger was maar dat ben je vast snel weer vergeten! Kim: respect meid! Druk aan de poets hoog zwanger! Laat de kleine man maar komen. Sum: jammer dat het negatief was! Babbel: gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! Gaaf zoveel foto's! Lief beestje: heb je al iets gehoord over de baan?! Spannend! Claudia: kom je nog een keer een buik foto showen? Erg benieuwd naar je tweelingbuik Hier: vandaag teveel gedaan... Nu weer heel misselijk op de bank... Blegh! Zo maar lekker naar bed.
Sorry dames even niet de fut om te reageren. Gsterenavond weer extra ctg aangevraagd. Was weer goed gelukkig. Morgen laatste werkdag en dan heb ik hopelijk wat meer fut om te reageren.
Lieke knuffel meid..... Babbel ah super!! Kache alweer 5 daagjes jeetje... Sunschine ah bah meid....balen! Liegbeesje had je niet eens welkom geheten he.. bij deze Iemand ervaring met de quinny buggy? Zit erover na te denken om deze te kopen.....
jan: wat balen dat je weer zo misselijk bent. hopelijk kun je lekker slapen. lieke: gelukkig alles goed. vind het zo vervelend voor je die stress allemaal. dat de laatste weekjes maar snel voorbij vliegen voor je. love: je bedoelt de quinny zapp? ik heb hem ook gebruikt en vond hem erg fijn. heb nu zelfs heel erg getwijfeld om de quinny zapp xtra aan te schaffen voor ons mannetje. dit omdat ik eigenlijk alle kids in de draagzak heb gehad. het is dat ik nu een wagen cadeau heb gekregen anders zou ik er zeker weer voor gaan.