Lov succes met klussen! Dat is een knaltest! Jan wat leuk een meisje!! Hier echt druk met de zolder, maar het schiet lekker op. Alleen alles nog in de voorstrijk en dan is het stuc klaar en kan de stukadoor aan de gang. Dan nog behangen, verven, vloer leggen, etc. en dan is die kamer klaar. Dat duurt nog wel een dikke maand of misschien 2, maar er zit in ieder geval schot in.
ka: wat balen van het behang zeg, hier heeft dochterlief dat vorige jaar ook gedaan en dat behang zat er nog geen jaar op. 17 weekjes alweer, gaat idd snel, ik zou toch bij de vk aangeven, misschien dat ze het nu eerder in de gaten kunnen houden. lieke: pijnlijk die borstontsteking en als je je er prettig bij voelt dan gewoon lekker afbouwen. van de fles worden ze ook groot. genieten is veel belangrijker. de gyn heeft al toegegeven dat het een inschattings fout was, als hij had geweten dat ons mannetje zo groot was dan was het ks geworden. toch neem ik het hem kwalijk, want hij heeft een echo gemaakt tijdens de persweeen om te kijken hoe ons mannetje precies lag, dan had hij toch ook iets kunnen inschatten en zowiezo was mijn buik best belachelijk groot. kache: klinkt als een top weekend, fijn dat het zo goed gaat allemaal. en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. en dat lachje super is dat zeg, ons mannetje lacht sinds gisteren ook. als je tegen hem praat krijg je gelijk een grote glimlach zelfs met geluid erbij. jan: ook ik had dat depressief gevoel tijdens de zwangerschap, niets ging zoals ik het hoopte en heb heel wat tranen gelaten. ik hoop voor je dat dat gevoel snel over is en je echt kunt genieten. wauw een meisje,super leuk hoor. lov: wauw een echte knaller, dat wordt feesten voor jullie hihihi. weet niet wat het is,waarschijnlijk het weer maar de meiden zijn echt al 3 dagen onuitstaanbaar. wordt er zelf een beetje chagarijnig van. ze maken echt ruzie om alles. dus vandaag lagen ze dan ook al om 18,15 uur in bed. we zijn denk ik allemaal toe aan zonneschijn.
Kim het is ook niet leuk voor de kids dit weer....hebben we hier ook ... Ik zal een gat in de lucht springen als het eindelijk eens beter ga worden
Hier ook 2 vervelende jongens,alsof we nog meer slecht weer krijgen... Iedereen is toe aan zonneschijn en warmere temp zodat we lekker naar buiten k kunnen!!
Lov dat is pas een echte knaller!!!! Hoop het zo voor je dat je deze ronde zwanger mag zijn! Sumshine hoe het bevalt mama van 4, best goed eigenlijk!! De tweeling hoor je overdag haast niet alleen met een vieze luier of als ze honger hebben. Ze beginnen al een beetje dag en nachtritme te krijgen. Alleen 's-avonds tussen 21.00 en 22.30 een beetje huilerig en krampjes voor de rest valt het mee! De 2 oudsten beginnen ook een beetje gewend te raken aan de nieuwe situatie! Woensdag komen ze van het cb langs om te wegen en te meten ben benieuwd??
wouw Claudia, dat gaat lekker dus! Behang issue: hier ook gehad, duur Pip behang er op, zat dochterlief er aan te trekken..Niet zo fijn! Manlief was woest...hihi Inmiddels is dat over gelukkig...hihi Hier, mijzelf net getrakteerd op een paar dure outdoor laarzen (je weet wel) lekker voor in de herfst..uh...hahaha! mijn oude waren lek dus ff een paar nieuwe gescoord en omdat 1 heel licht kleurverschil heeft t.a.v. het leer dan de ander, is eigenlijk niet te zien maar wel 60eu korting gekregen..Katsjingggggg..! daar worden we blij van!
Fijn dat je zo lekker geniet meid! Ja die kwaaltjes zijn lastig en pijnlijk, maar kunnen je geluk niet verstoren he meissie. ♥ Tja ik weet niet ik wilde gewoon graag die 25 wk volmaken. Maar nu zit ik in de ziektewet gelukkig. Thanks meis. Ik vind de HB vervelender dan de pijn. Omdat de HB eng zijn voor de baby en mijn BI alleen voor mij Komt goed Ik geniet volop hoor, alleen soms met veel rustmomenten Oh jee borstontsteking heb ik ook 2x gehad. Gelukkig gaat t weer wat beter! Oh jammer dat je de BV moet afbouwen meid En ik kan me heel goed indenken dat het soms heel confronterend moet zijn, en je met vragen blijft zitten, maar heel goed dat jullie zo kunnen genieten. Vind je echt een kanjer! Nogmaal, zo knap en goed hoe jullie het doen... Ik heb er geen woorden voor, ook omdat ik het niet kán begrijpen. Maar voor zover je als mama kunt voorstellen hoe vreselijk die nachtmerrie moet zijn, vind ik het zo knap en sterk en goed hoe je het doet meid. Kache: Wat fijn dat het zo goed gaat allemaal!! en lekker trots op je hele gezinnetje dat t zo goed doet!!! Spugers: Hier een tweede met flinke reflux. Gelukkig snel erkent en aan de medicatie, want ze had erg veel pijn!! Maar dat waren hele stralen die ze uitspuwde. Oh heerlijk dat eerste lachje ♥♥♥ Ka: JIPPIE een jongen leuk hoor!!! ♥♥♥ Gefeliciteerd! Is zo leuk voor mama's want dat blijven toch mama-kindjes hoor hahahahaha Oh jee niet fijn van t behang En hopelijk valt t allemaal mee met de achterstand meissie... Jan: Ik geen je groot gelijk dat je niet de injecties gaat doen. Volg je gevoel, dat heb je niet voor niets En bloedverlies gatsie dan ben je ook niet lekker zwanger... Pfff heftig hoor die spanning... En die rotgevoelens ken ik ook. Na mijn zoon had ik wel een PND. Die hormonen kunnen je echt van slag maken Leuk meissie een meisje!!! ♥♥♥ Gefeliciteerd! Tweety: Ja indd over mijn bekken en HB gesprek gehad. Nu dus fijn de ZKW in Fijn van de goede echo!!! Maris: Ik begrijp dat t allemaal heel spannend voor je is meid. Toitoitoi!!! En wat een bevallingsverhaal meis, jeutje. Heftig hoor... En ook voor jullie heel confronteren en heftig... Meissie toch. Kim: Meid toch wat een gedoe met je kleine mannetje. Dat maakt de roze wolk wel lastiger he... En dan ook jouw pijn nog. Dikke knuffel! En hier viel de Friso Pep veel slechter in de smaak dan de Nutrilon Pepti... Misschien ook een tip? Lov: Jaaaa ei is geweest!!!! Hoe is je gevoel??? DUIMMMMMMMM!!!! Sum; Echt? Ik dacht dat alleen de LF van belang was... Ik heb onregelmatige cyclussen van tussen de 32 en 48 dagen... En toch 3x heel rap zwanger... En je twijfel: Je hebt nog alle tijd meid... Je moet nergens spijt van krijgen lieverd. Het antwoord komt wel... Echt waar Liefiebeestje: JAaaaaaaaaaaaaaa dat is duidelijk positief!! Gefeliciteerd!!! Wat super! Claudia wauw wat een goed bevalling meid!!!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD met Nicole & Maurice ♥♥♥!!!! Lekker snel naar huis en genieten dus! Het zal wel immens druk zijn nu, maar ik ben zo blij dat alles goed is!!!! Kikkert: Jeetje meid.. ben er stil van het duurt zo lang... Knuffel Hier: Het wordt echt zwaarder nu, dus lekker de ZKW in. Suikertest gehad en thuis ook geprikt uit nieuwsgierigheid: Veel te hoog, dus ws ook weer diabetes. Ach ja kan er ook wel bij Maar nu lekker veel tijd thuis en nog wat energiereserves over gelukkig. De VK was heel duidelijk: Stoppen met werken en rust want anders kans op vrieggeboorte. Dus dat gaf het laatste zetje voor de zkw. Ik geniet volop van de kindjes, die ook echt wel aan het draken zijn af en toe en ook 's nachts. Daarnaast wordt ik vaak wakker 's nachts van HB en pijn, maar mijn man laat me dan uitslapen hij is zo'n grote steun voor me, echt een lieverd ♥
Jeetje babbel.........doe rustig aan! Wat een hoop krijg jij te verduren meissie.......! Mijn gevoel.....die si wel goed maar ja of dat wat zegt hahaha
@babbelbol Ja het is een heftige situatie,probeer er niet teveel bij stil te staan... As vrijdag mijn laatste werkdag,dan ben ik voorlopig uitgewerkt... Al een stuk of 6 sollicitaties de deur uit gedaan maar helaas... Nu beginnen de twijfels weer toe te slaan. Moet zoiezo eerst mijn afspraak 17 Juni afwachten of ik groen licht krijg,maar twijfel zo erg,maar in mijn hart voel ik dat ik het nog een keertje wil meemaken en dat ik heel graag nog een kindje wil... Heel moeilijk,misschien de natuur en de tijd zijn beloop laten en dan maar zien??? @ lov Spannend meis,hoop dat het deze ronde raak ik voor jullie!! Ik duim voor je!
Ben ik ook weer Heb het druk en blijf ee vermoeiend, gelukkig is het depri gevoel weer weg! Hopelijk blijft het zo. Zit even met mijn tel op internet dus kan geen geld verhalen tikken... Ka: lekker werk he, de zolder verbouwen! Jullie moeten nog aardig wat doen zo te lezen. Wij laten alles doen maar het is wel een onwijze verbouwing geworden. Zijn al sinds de Pasen bezig en het duurt ook nog wel even. Hier is de stukadoor wel al klaar en de schilder is begonnen met al het houtwerk. Wij hebben voor de kids ook vaste bedden laten timmeren, vind het nu al super gaaf. We hebben 2 dakkapel waarvan we het dak laten verjongen zodat er rolluiken onder kunnen. Veel werk en belachelijk veel geld maar voorlopig zijn we daar dan wel helemaal klaar. Sumshine: we weten nog niet of alles ook goed is met ons meisje, we hebben een pretecho laten maken. Eind juni hebben we pas de twintig weken echo. Wij hebben inderdaad al een jongen en een meisje! Hoe gaat het met jou gevoel? Nog streeds het gevoel dat jullie compleet zijn? Hier wel steeds meer het gevoel dat dit echt de laatste keer is. Super deal voor je laarzen!! Super leuk. Kimberley: het slechte weer en het vele binnen zijn is voor de kids natuurlijk ook helemaal niks, he! Ergens wel fijn dat de gyn toegaf een verkeerde inschatting te hebben gemaakt. Natuurlijk heb jij hier achteraf niks aan maar helaas maken ook zij fouten. Ik heb dan liever dat ze deze toegeven dan voet bij stuk houden dat ze de juiste beslissing hebben genomen. Ergens vind ik het wel prettig om te lezen dat meer meiden het depri gevoel herkennen, dan weet ik in ieder geval zeker dat het tijdelijk is. Maris: het slechte weer blijft maar komen... Blegh Hoe is het met je? Lees nu je laatste post! Moeilijke situatie meis! Het is ook geen goede tijd om een nieuwe baan te vinden maar hoelang zal het nog aanhouden? Het moet toch ook weer beter worden zou je zeggen! Volg je gevoel! Hoe lang heb je recht op ww en stel dat je daarna nog geen baan hebt gevonden, hoe lang kunnen jullie het financieel dan nog redden? Lov: een goed gevoel! Klinkt veelbelovend! Zenuwslopend. We duimen met zijn allen mega hard voor je!! Claudia: klinkt als twee heerlijk zoete kindje! Komt het cb helemaal naar jullie toe om te wegen! Wat een service! Hier echt niet hoor. Babbel: he getver meis, waarschijnlijk ook nog suiker! Het zit je echt niet mee! De verloskundige haar advies wel volgen hoor! Niemand zit te wachten op een vroeggeboorte! Hoe lang heeft de pnd bij jou geduurd? Heb je er medicijnen voor gekregen? Gelukkig gaar het hier nu weer beter! Hier: gaat gelukkig weer wat beter! Afgelopen woensdag voor de jongste wat nieuwe kleren gehaald, hij had nog geen zomerjasje maar in de hoop dat het ooit nog zomer wordt toch maar 1 gehaald! Toch ook nog maar twee shirts en een vest gekocht vanwege het rotweer en vroeg of ik alsjeblieft nog gebruik mocht maken van de pinksteractie van 20% korting maar helaas dit mocht niet. Ik nog gevraagd of ik dan niet de volgende dag alsnog zou zien dat de uitverkoop begonnen was maar neeee dit zou echt niet zo zijn! Je voelt de bui al hangen.... Wel dus! Ik was zo pissig! Ik ben daar echt een goed klant koop alle kleding daar en het is geen goedkope winkel, ben er op hoge poten (en met zwangerschaps hormonen) heen gegaan en heb de kleren terug gebracht en geld terug gevraagd. Op dat moment kwam de baas binnen en zei mij goede dag, ik zei uiteraard netjes gedag terug maar zei er gelijk achteraan dat is mij als klant kwijt zou zijn uit een principe kwestie... Lang verhaal kort maken.... Korting alsnog gekregen + 25 euro tegoedbon en zijn personeelslid kreeg een standje.... Hij had toch aangegeven dag vaste klanten gewoon de korting zouden krijgen! Het ging me eerlijk gezegd niet eens om het geld maar echt om het principe! Ik kom daar niet alleen tijdens de uitverkoop maar koop bijna alles in de volle prijs. Gelukkig was de baas het Helemaal met me eens en vroeg of we weer vriendjes waren haha. Volgend mij kwam Het stoom uit mijn oren. Geven jullie veel geld uit aan kinderkleding?! Toch nog een heel verhaal geworden
ik snap je helemaal jan! Hoort gewoon niet ..... ik had hetzelfde gedaan! En lief dat jullie duimen...hoe moet gewoon lukken deze keer!
Heb volgende week zaterdag mijn 30 jaar feestje,hopelijk is het dan toch wel een graag of 20? Zit er niet in denk... Heb bericht gehad van uwv,ze moeten natuurlijk eerst alle papieren hebben,dan gaan ze ernaar kijken en dan bepalen of ik uberhaupot recht heb op ww,wat volgens de berekeningen op internet wel zo is. Eerst dan de komende 3 maanden en kan nog verlengt worden met 13 maanden dus tot September volgend jaar zoiezo... (die 13 maanden ligt aan je arbeidsjaren en ben al werkzaam sinds mijn 17e) Hoop dat ik voor die tijd toch wel een baantje vind,maar daarbij komt ook nog eens de keus wel of geen derde,in de ww,mijn gezondheid? Dacht dat we eruit waren,maar de twijfel is weer héél erg toegeslagen............ Heel moeilijk dus! Eerst eind juni ff lekker op vakantie met me gezinnetje en dan zien we wel weer! Er zijn ergere dingen op de wereld denk ik dan wel eens maar goed als die wens zo sterk aanwezig is weet ik niet goed of ik daar nu aan moet toegeven? Mijn mannetje krijgt ook weer twijfels,we hebben 2 gezonde kids,wat nou als het weer verkeerd gaat? (onze eerste zijn we al verloren) allemaal stof tot nadenken,en dat zijn héle moeilijke beslissingen om te maken kan ik je vertellen. Fijne zondag meiden!
Jan: Had ik ook gedaan hoor meid, dat is geen service, zelfs niet als je geen vaste klant bent vind ik! En ik geeft niet heel veel uit aan kinderkleding. Ik krijg de basisdingen van mijn zus (heeft oudere kindjes en is allemaal merkkleding) en dan koop ik er enkele dingen bij die ik heel mooi vind. Verder heb ik geen medicatie gehad, wilde ik ook niet ivm BV Ben n langvoedster Maar na ongeveer tien maanden voelde ik me weer een beetje mezelf en vanaf toen ging t bergop. Maris: Het lijkt me ook een vreselijk moeilijke keuze... Kijk ik wist alleen dat mijn contract tijdelijk was, maar dat zowel ML als ik straks zonder baan zitten, dat had niemand kunnen voorzien. Dus ik begrijp je twijfels qua werk zeer zeker.... Maar aan de andere kant... Nu zit je in de WW en heb je zeker een inkomen. Zit je straks weer bij een baas, heb je ws een tijdelijk contract.. Stel je t daarom weer uit.. Of moet je in dat jaar er nog 16 wk tussenuit, vind een baas meestaL ook niet leuk hihi En maak je nu een keuze voor de rest van je leven gebaseerd op de huidige (tijdelijke) situatie die ieder moment kan veranderen. Ik ben aan het begin van de crisis (toen het in de logistiek al heel slecht ging) nog aangenomen als manager, met dikke buik! En eerder ook nog op een andere functie als planner! Gewoon het eerst gesprek de buik goed verhuld met een colbertje en in het tweede gesprek eerlijk verteld. Maar toen had ik ze al overtuigd van mijn kunnen Maar jullie twijfels over de gezondheid snap ik heel goed. Zeker omdat jullie je eerste kindje verloren hebben... Ik denk dat we allemaal die twijfels wel een beetje hebben gehad, maar het is toch anders in jullie geval denk ik. Dus ik hoop heel erg dat je er uit komt meis... Succes.
hey meiden! jan helemaal gelijk! Over kinderkleding, ik kom er een beetje van terug ik kocht eerder vaak wel merk maar tegenwoordig alleen in de uitverkoop hoor...Duur zat allemaal en t gaat vaak toch wel stuk of ze groeien er zo uit. Ik scoor altijd wel wat bij de h&m, zara, hema, dus gewone niet te dure winkels. Voor iets bijzonders koop ik wel eens wat van mim-pi, z8, cakewalk, jottum voor onze dochter. En ach voor zoontje heb ik als babypakjes wat van z8 gescoord maar verder weinig echte merk voor hem. H&m is vaak wel leuk. Ik heb ook vrienden die graag naar zeeman en wibra gaan, natuurijk prima maar ik kan daar niet slagen..(helaas want de prijzen staan me wel aan hahaha!) Hier, kon weer bootcampen, fijn! Harlopen op harde ondergrond word t voorlopig niet dus een outdoor fiets gekocht, ik ga maar lekker fietsen, bos is hier ook dichtbij dus lekker raggen door de bossen maar..hihi! Nog 5 kg te gaan en dan ben ik tevreden..Dus nog ff een einsprint...haha
@jan leuk!!!! dat jullie het geslacht weten. ik hoop toch stiekum ook op hetzelfde geslacht hihi. nog 2,5 week dan kunnen we het misschien gan laten bekijken. @kache nog gefeliciteerd met je verjaardag. @claudia klinkt goed allemaal bij jullie. fijn hoor geniet er lekker van. @babbelbol sinds wanneer kreeg jij last van je bekken? ik heb er sinds vorige week met werken dus ook al last van. heb het al besproken met mijn afdelingshoofd en een flink potje gejankct bij haar omdat ik dus niet zo snel al wil afhaken. o ook waarschijnlijk zwangerschapssuiker hoop het niet meid. @jan ik zou er ook flink van balen en ook terug zijn gegaan hihi gaat idd om het principe @hier gaat het zijn gangetje. het weekeind vrij gehad dus lekker kunnen uitrusten en weinig last van mijn rug gehad. ben heel benieuwd hoe het dinsdag weer gaat dan moet ik weer werken. baal echt dat het nu al zo snel komt opzetten.
Tweety: t was n eerste zwangerschapskwaal van me. Dus echt meteen. Maar nu in combi met heel veel harde buiken, kon en mocht ik niet.blijven werken. Maar met goede fysio kun je nog best lang door
Je hebt zeer zeker een punt ja... Ben blij dat ik hier soms een beetje steun kan krijgen van vrouwen die onafhankelijk een advies kunnen geven zonder dat ze me kennen zeg maar! Ik heb 17 juni afspraak in het ziekenhuis voor een uitstrijkje,dan wachten op de uitslag en groen licht van de gyn... Laten we het beste er van hopen,ook kwa werk hoop ik dat ik weer iets kan vinden wat ik kan combineren met mijn gezin (mijn man werkt bij de brandweer is vaak weg) En wat je zegt,als ik dan werk vind,wacht ik dan weer op een contract verlening? Dat denk ik niet want mijn gevoel voor nog een zwangerschap is te sterk en word steeds sterker.......... Geniet zo van mijn kinderen,vind het geweldig! De oudste gaat in Sept naar school,dus alle tijd dan voor de jonste.. Bedankt voor je woorden! x