Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: wat een toestand zeg in de winkel, ik zou het ook zo gedaan hebben. gelukkig is het allemaal goed gekomen.

maris: dat zijn idd wel heftige dingen allemaal. hopelijk komen jullie samen overeen wat de beste keuze is voor jullie. vanwege het werk zou ik het ook niet laten, maar betreft gezondheid geeft dat natuurlijk wel reden tot nadenken. ik denk dat je echt je hart moet volgen.

het lijkt het erop dat het weer toch gaat verbeteren deze week. kunnen de kinderen lekker naar buiten.

morgen afspraak met de gyn,ben benieuwd. meteen even anticonceptie bespreken. woensdag met ons mannetje weer naar de kinderarts, het gaat al een stuk beter met het spugen.
    het is een stuk minder gelukkig. ik denk dat hij nu ook wel voldoende is aangekomen.

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Heel graag gedaan meid, ik Ben blij dat je er wat aan hebt ;) volg je hart indd

Kim: oh fijn dat t beter.gaat meid! Ik hoop dat hij lekker is aangekomeb!

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoe is t met jou rust Babbel? Lukt het "rust"nemen nu een beetje?
    en hoe gaat dat met de hb? / bekken?

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lieke: fijn dat je weer opgeknapt bent! Vervelend dat je zo makkelijk borstontsteking krijgt blijkbaar, dat maakt BV geven niet echt relaxed nee... Begrijp best dat je dan maar liever niet geeft.

@ Lov: duimerdeduim! Spannend weer, aftellen... Fijn dat cyclus weer korter is!

@ Januari: gefeliciteerd!! Wat leuk, een meisje! (al was een jongen natuurlijk net zo leuk geweest ;), ha ha!) Het lijkt hier een echte meidenboel te worden, vooral meisjes op komst nu, toch?

Goed dat je op je strepen bent gaan staan in die winkel! En dat de baas je graag als vaste klant wil behouden ;).
    Geef trouwens niet zoveel uit aan kinderkleding, omdat er gewoon niet zoveel is ;). Koop wel veel vaker/meer voor kinderen dan voor onszelf ;). Meestal H&M, C&A, Name it, zeeman en tweedehands.

@ Ka: wat fijn dat de verbouwing opschiet, stiekem zitten daar toch veel weken in, he?

@ Kimberly: hopelijk zijn je kids weer wat vrolijker? Herkenbaar hoor, al die dagen binnen zitten is hier ook bepaald niet bevorderlijk voor de sfeer...
    Fijn dat het beter gaat met je kereltje, hopelijk nu goed gegroeid! Hoe was bij gyn? En hoe gaat het nu met jezelf?

@ Claudia: wat fijn om te horen dat het goed gaat, heerlijk hoor! Hopelijk groeien ze ook lekker.

@ Sumshine: altijd lekker, zo'n korting scoren :D, zeker op dingen die lang mee kunnen.

@ Babbelbol: tja, spugen doen veel baby's, he? Hier gelukkig geen reflux (neem ik aan ;)), ze lijkt er geen last van te hebben. En ze spuugt ook geen grote hoeveelheden (ik had gelezen van een leuke tip, meet eens 10 ml af water/melk en gooi dat op aanrecht, dan krijg je een idee van hoe dat uitziet. Heel verhelderend :p, want dan weet ik nu dat het nooit meer is dan 10-20 ml en meestal minder, ha ha!)

Balen zeg, van de diabetes, harde buiken, bekken, slaapgebrek (pfff, meid, wat ellendig zeg, knap dat je zo positief kunt blijven!)... Hopelijk leuke afleiding en voldoende rust nu thuis (is diploma nu in the pocket?).

@ Maris: moeilijk hoor, als je zo in deze tijd zonder werk komt te zitten, geen makkelijke keuze. Maar als je het op 1 salaris redt, dan zou ik het wel weten :). Werken kan ik nog 35 jaar, kinderen krijgen niet, was altijd mijn filosofie... Succes!
    Hopelijk eerst goed nieuws van gyn, gezondheid is toch het belangrijkste!

@Tweety: balen dat je nu al last hebt van bekken, maar dat hoor je veel he, dat het met iedere zwangerschap sneller komt. Goed bespreken met je baas en luisteren naar je lichaam, lijkt me.

@ hier: nacontrole bij vk gehad. Bloeddruk, Hb, alles in orde. Was gezellig :D. Ben er nu wel achter dat N eigenlijk volgens protocol naar ziekenhuis had gemoeten voor glucose controle :$, maar omdat ze net op randje zat qua gewicht, 3e kindje, goede kraamzorg e.d. heeft vk beslissing genomen om niet in te sturen. Ben ik blij mee! Heb een heerlijke kraamtijd gehad en heb echt hekel aan ziekenhuis. En 6 jaar geleden, kwam mijn zoontje met groter gewicht ter wereld en daar heeft geen haan naar gekraaid...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Stom hoor dat het nu niet erg was....!

Fijn dat alles in orde was!!

Ja duim maar flink....nog even.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vandaag toch echt de beslissing genomen even aan mezelf te denken. kwam jankend mijn bed uit slecht geslapen en voelde me onderrug al trekken. nar 45 min twijfelen en huilen. besloten te bellen naar mijn hoofd. gelukkig goed af kunnen spreken dat we deze week rust houden en misschien al don naar de bedrijfsarts kan. zo niet dan volgende week en tot die tijd niet aan het bed werken. vrijdag overleggen we weer.

had zaterdag echt een rustig dagje gehad niks uitgevoerd. zondag op de camping wel een beetje lopen keutelen. misschien wel iets teveel. maandag weer thuis de normale dingen gedaan die je moet doen in huis. dus die combi zal het wel geweest zijn. nu iig vandaag rustig aan gedaan. nog een keer lekker flink gejankt bij ml. baal gewoon heel erg dat het nu zo tegen zit en niet lekker in me vel zit. lang leven de hormone haha.

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @tweety
    Goed zo meid,denk en luister naar je lichaam! Sterkte!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei tweety.....ja dan moet je luisteren naar je lichaam he meis....
    Doe rustig aan!! Is toch zwaarder nu met al 2 kids erbij.

9. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    tweety: wat enorm balen dat je zoveel last hebt, lekker aan jezelf denken en goed de rust nemen voor zover dat kan. dikke knuffel.

love; ik duim voor je,hopelijk is dit de ronde voor jou.

kache: fijn dat alles goed was bij de nacontrole, voor ons mannetje telde dat het zelfde, als hij 100 gram zwaarder was geweest moest hij de coveuse in.

gisteren bij de gyn geweest, bekken is niet ontwricht gelukkig, wel zwaar gekneusd nog en toch een flinke b.i. helaas. ook zaten er nog behoorlijk wat hechtingen in, hij heeft er een paar inwendig kunnen verwijderen, de rest zit onderhuids en irriteerd, maar om deze eruit te halen moet hij de wond opnieuw openen. dat zie ik niet zo zitten, dus we kijken het nog 2 weken aan. dan opnieuw controle. voor nu in ieder geval fysio. verder is mijn hb nog aan de lage kant. er zit wel een stijgende lijn in gelukkig.

zo nog naar de kinderarts voor ons mannetje. zo zielig hij heeft ontstoken oogjes en staat vol uitslag.

hoe is het verder met iedereen?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Kim....heftig allemaal zeg.
    Fysio zal je vast goeddoen!

Dank je voor het duimen....nog een weekje geduld hebben aaahh

11. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    even een update van de kinderarts: ons mannetje is nu met gebruik van nutriton goed gegroeid gelukkig. het is dus toch reflux wat hij heeft en daardoor is hij zo onrustig met drinken en kokhalst hij veel. nu even 2 weken aankijken en anders krijgt hij iets voor zijn maagje. zijn oogjes moeten we goed schoonhouden, zijn traanbuisjes zouden een beetje verstopt zijn en dat kan 3 weekjes duren volgens de kinderarts.
    ons mannetje weegt nu 5225 gram

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @jan denk idd dat vermoeiheid een grote rol speelt. Bij Maud en Koen kon ik veel beter rust nemen dan bij Bart. Bij Bart was Maud nl. nog best klein. Wel fijn dat het mooi wordt allemaal. En dadelijk geniet je er ook weer jaren van, maar de combi met t wee kids een eigen zaak een een zwangerschap klinkt idd niet zo ideaal.

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    #453 lieke1979, 30 mei 2013
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
    @love, ik ga voor je duimen... Weet je al wanneer je wilt gaan testen: voor of na nod?

@jan, leuk dat jullie een meisje krijgen!! Fijn dat je je nu weer wat positiever voelt! Belachelijk zeg van die winkel. Goed dat de baas achter je stond, maar eigenlijk zou dit helemaal niet mogen gebeuren natuurlijk. Ik koop veel bij hema, h&m, c&a en de bekende merken zoals noppies alleen als er flinke korting op zit. Ik koop dus ook vooral goedkoop en dan wel redelijk veel. Wij hebben trouwens echt een schooier, dus dure kleding zou echt zonde zijn. Nu baal ik niet zo erg als kleren niet meer schoon worden...

@kim, terecht dat je kwaad bent op de gyn. Dat is zijn werk, da had hij toch moeten weten, zeker na het maken van een echo! Bij mij hebben ze heel veel groeiecho's gemaakt en Koen ag altijd twee weken voor op schema. Ik heb 1,5 week voor de bevalling de laatste echo gehad en toen schatten ze 3100 en het is uiteindelijk 3280 geworden. Dus dat klopt best goed.
    Fijn dat het spugen beter gaat. Wat wil je aan anticonceptie gaan doen?
    Wel irritant dat je zoveel last blijft houden. Bij mij zijn de hechtingen al ogelost en ik ben een stuk later bevallen. Hoe kan het dat het bij jou er nog zit?
    Hoe hoog was je hb?
    Goed zeg dat jullie mannetje nu goed groeit!

@claudia, oh dta klinkt goed allemaal. Hoe was het wegen gegaan?

@babbel, weer bedankt voor je lieve woorden. Die doen echt goed! Kan me goed voorstellen dta je de hb eng vindt. Wat zegt je vk/gyn er van? Alleen rust nemen? Je had dat bij de vorige twee ook of niet? In ieder geval goed dat je nu thuis zit, dan kun je toch wat meer rust nemen hè? En fijn dat je zoveel steun hebt aan je man. Mijn man helpt ook sper goed mee, dat scheelt enorm hè?

@maris, ja dat zijn moeilijke keuzes. Kan me je overwegingen goed voorstellen. Wel fijn dat jullie binnenkort een vakantie voor de boeg hebben. Heerlijk genieten!

@kache, fijn dat alles goed was bij de nacontrole. En zeker fijn als je niet naar het zh hoeft. Bij ons hielden ze zich strikt aan protocol. Glucose meting omdat Koen één dag te vroeg was. In ons geval niet zo erg, gezien de voorgeschiedenis was een beetje extra controle wel fijn.

Nu de borstonsteking weer weg is en de bv goed loopt ben ik weer geneigd om door te gaan. Ik ben Koen vandaag gaan wegen en hij woog al 3690, 450gr meer dan twee weken geleden. Goed hè? Dat geeft weer een beetje vertrouwen. Maud kwam nl. Altijd te weinig bij.

Verder nog een vakantie geboekt. We gaan in juli 10 dagen naar Mallorca. Ik heb er al zin in. Dan zijn we terug voor het schooljaar begint. Maud gaat vanaf 12 aug nl. Naar school... Spannend!

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is lasting hoor soms om naar je lichaam te luisteren ook omdat het nog zo vroeg in de zw is en de ene dag gaat het super en de andere dag juist niet. heb nu deze week rust volgende week naar de bedrijfarts dus kijken wat die ervan gaat .zeggen. had zelf een voorstel om 3dagen te gaan werken om de dag zodat ik dan elke keer 1 dag rust heb er tussen. en dan ipv 8 uurtjes 6 uurtjes omdat ik merkte vorige week dat dat eigenlijk al het matje was. we zien het wel hoe het verder gaat

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lieke dank je...geen idee nog wanneer ik ga testen...maar denk wel voor nod hahahah

Jazeker doorgaan dan met de bv het is zo goed voro je kindje. Borstonsteking is erg pijnlijk ik heb het ook gehad....maar als je je nu beter voelt ga gewoon nog even door. Iedere dag is meegenomen.

Oh lekker nog even op vakantie!
    Gaat je dochter ook naar de Speur.... je weet wel hahahaha

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, ja idd Maud gaat ook naar de speur.... Jouw kids zitten daar ook hè? Gek dat we elkaar dadelijk misschien zien, maar net weten dat wij het zijn. Zijn jullie trouwens tevreden?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja gek :D
    Ja wij zijn tevreden ! Echt een leuke school....de leraressen zijn ook zo leuk van groepje 1.....

Mijn dochter vindt het iig geweldig daar!

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lov
    Spannend hoor,voel je al wat? Lees in je banner dat je over 5 dagen kan testen... Spannend,ik duim voor je!

Vanmiddag mijn laatste 6 uurtjes werken,dan ben ik officieel werkloos....
    Maar goed,het troost me dat ik niet de enige nederlander ben in deze situatie,ik ga vol positieve moed er tegenaan en zie wel wat er op mijn pad komt! Het zal vast en zeker wel weer een 'reden' hebben denk ik maar!
    Hier nu beetje zeurderige buik,misschien komt over een paar dagen mijn eerste menstruatie na het stoppen van de pil,dat zou betekenen dat mijn cyclus in orde is en dat ik tussendoor geen bloedingen heb gehad dus dat ik hoop dat alles in mijn buik goed zit! Viind het allemaal heel spannend,eerst mijn uitslag van mijn uitstrijkje afwachten maar en dan zien we wel weer!
    Fijne dag dame's!! :)

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    sterkte maris!!

Tweety, doe maar rustig aan, werken kun je nog jaren meis...baby's bouwen niet en das topsport!

Hebben jullie gisteren babyboom gezien? ik vond t gezin met 6 kids best leuk! dacht wel wouw, hoe doen ze dat!! Tja die 6 kids gaan kriebelen, maar 6x zwanger..No Way! haha

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maris ja soms eens wat in de bm....last van borsten soms....maar zegt zo weinig helaas. We wachten maar.

Zeker positief zijn meid......er zijn ergere dingen denk ik dan maar. En dat alles met een reden gebeurt geloof ik al helemaal....

Nee heb nog niet gekeken sunshine ga dat zo doen..... Leuk programma he!

Deel Deze Pagina