Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    maris succes vandaag met je laatste werkdag!!!

Lov spannend nog maar 5 dagen en dan weet je of het is gelukt!! Ik hoop het zo voor je!!

Kimberly ontstoken oogjes is inderdaad geen pretje!! Nicole heeft ook last van een ontstoken oogje ziet er zo zielig uit!!

Nog even terugkomende op het cb. Maurice weegt nu 2900 gram en Nicole 2780 gram dus ze zijn beide goed gegroeid.
    Morgenavond gaan manlief en ik voor het eerst weer uiteten. Ben benieuwd hoe dat gaat!! Met name met de 2 kleinsten de oudsten gaan gewoon lekker slapen thuis, maar om de zorg nu al even uit handen te geven van de 2 kleinsten zal wel wat worden!!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ohhh Claudia geniet ervan! Heerlijk om soms even eruit te zijn. Ik kan daar altijd goed van genieten.

Ik hoop het ook zo dat het gelukt is.... Maar heb wel een goed gevoel.

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    genietse Claudia, lekker ff ME time, al zul je vast ook wel flink vermoeid zijn, heb je de wallen al oner aan je kin hangen? of valt t mee? hihi

Lov,. spannend over 5 dagen testen...Duim voor je!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!

5. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Met de wallen valt het wel mee, kan redelijk slapen. Nicole heeft nu al 2 nachten doorgeslapen ondanks verkoudheid en Maurice komt 1 keer 's-nachts.
    Maar even tijd voor ons tweeën is ook wel weer leuk en ben er ook wel aan toe!!

Lov een goed gevoel!!!! Ik hoop dat je gevoel dit keer helemaal goed zit!! Het is je gegund!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je......

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: wat fijn dat de ontsteking weg is, ik zou ook nog even doorgaan dan, ik vind het achteraf erg jammer dat het hier niet lukte. het is toch makkelijk. heerlijk op vakantie zeg, wij houden het op kamperen dit jaar. de inwendige hechtingen zijn niet opgelost, ik heb erg veel hechtingen gehad en daarom duurt het zo lang. volgens de gyn heeft de verloskundige aldaar er te veel geplaatst, nu moet ik dus oppassen dat het niet gaat ontsteken.
    mijn hb is nu 6,2 dus het stijgt wel iets.

Claudia: wat super dat je 2 ukkies het zo goed doen.blijf het heel bijzonder vinden een tweeling. spannend zo'n eerste keer zonder kids, moeten wij ook echt binnenkort doen.

lov: ik duim voor je meis, ik hoop echt dat het nu jou ronde is.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @like fijn dat die ontsteking weg is nu. hoop dat het nu allemaal lekkerder verloopt met de bv.

@hier dinsdag ga ik weer werken aangepast werk volgende week alleen de dinsdag en de donderdag en dan donderdag naar de bedrijfsarts. ben iig tot half juni ziekgemeld met de diensten die ik had aan het bed dus 16 uur. de andere 16 uur werk ik gewoon. dinsdag toch proberen om gewoon 8 uur vol te houden scheelt me weer een dag terug komen. maar als het niet lukt bespreek ik donderdag of ik 3x 6 uur kan gaan werken.

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahaha ja het is eigenlijk wel fijn dat ML ook thuis is. Dat scheelt een hoop! Niet voor mn HB, die blijven komen, maar wel voor mn bekken. Tenminste ging het vandaag voor het eerst iets beter!

Kache: Gelukkig geen reflux dan!! Want dat vond ik wel ellende hoor!
    Wat gek dat ze naar t zkh had gemoeten indd???

Tweety: Goedzo meid, aan jezelf denken!!! Heb ik ook (uiteindelijk) moeten doen en ben blij toe!!

Kim: He meid wat is dat hele zwanger-bevallen-kraamtijd-verhaal toch ook ellendig voor je... :( Knuffel en ik hoop echt dat je je snel weer een beetje beter beter voelt

Lieke: Wauw wat goed dat de BV weer goed gaat!! Volg je gevoel meid!!!! ♥
    Oh lekker op vakantie, echt even genieten he meid, daar zul je wel aan toe zijn! :)
    Jaaaaaaaaaaaaaaa F gaat ook vanaf 12 aug naar school. Zo spannend!! En dubbel :) Hij is zo gezellig en echt mijn vriendje :) Ga m nog missen hahahaha. Maar het is wel heel goed voor m en het komt vast helemaal goed!

Lov: Aaaaaaaaaaaaah morgen testen???? :D:D:D:D Ik kan niet wachten!!!!!

Maris: Sterkte meid!!! Troost je met de gedachten dat 1 van jullie nog werkt ;) T kan altijd erger... *zucht* hahahaha :p

Sum: Hahahahaha ja dat heb ik ook, zou zo een elftal aan kindjes willen, maar dat trekt mijn lijf écht niet!!! ;)

Claudia: Lekker dat het zo goed gaat en WAUW nu al op stap samen, knap hoor!! Ik kan dat echt niet zo vroeg :)

Hier: Meiden ik ben vandaag GESLAAGD voor mijn opleiding!! Jippie hahahaha!
    Verder heb ik indd zwangerschapsdiabetes. Ik ben bij de gyn en de diëtiste geweest en moet nog naar de diabetesverpleegkundige en de internist. Dan moet ik weer op dieet (deed ik al een beetje hoor omdat ik t al vermoedde) en als de waardes dan laag genoeg zijn, mag ik gewoon bij de VK blijven en thuis bevallen. Zou ik zoooooo graag willen! Maar anders een heel circus van gyn en internist en de hele santekraam... We shall see.
    Mijn bekken ging dus iets beter vandaag, maar mn HB nemen alleen maar toe. Ik word er ook echt wakker van regelmatig. en dan krampt het behoorlijk... Ik hou het goed in de gaten en als ik echt bang wordt bel ik de VK.
    Verder geniet ik zo van alle tijd die we nu nog hebben met elkaar als gezin! Ja natuurlijk had ik liever gehad dat we allebei onze banen hadden gehouden, maar het is niet anders en ik heb besloten dat het gewoon goed gaat komen en tot die tijd geniet ik met volle teugen van mijn kanjers en zwangerschap!!!:):D:cool:

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje babbel....diabetes...das niet fijn ..:(

Maar gelukkig wel te behandelen...let maar goed op jullie tweetjes!

Hahahah misschien ga ik morgen wel testen....maar het is nog zo vroeg

Tweety fijn dat ze rekening met je willen houden...

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    #471 lieke1979, 31 mei 2013
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
    @lov, Maud komt in een nieuwe instroomklas bij juf nynke. Tenminste dat heb ik begrepen. Spannend vor jou nu. Fijn dat je een goed gevoel hebt.

@maris, spannend zeg! Ik zal voor je duimen dat de uitslag goed is en je ook weer snel een normale cyclus krijgt.

@sumshine, nee babyboom kijk ik niet meer. Ik kan die zielige verhalen echt net zien, daar word ik zo evrdrietig van.

@claudia, fijn dat ze allebei goed zijn gegroeid! En lekker weer uiteten met je man. Dat doen jullie goed... Gef jij bv of fv?

@kim, vervelend zeg dat ze te veel hechtingen heeft geplaatst. Normaalmlossen ze dus van zelf op, die pech heb jij net weer. Balen zeg! Mijn hb was ook 6.2 heb nu ijzertabletten.

@babbel, proficiat met je diploma! Balen van de suiker. Ik hoo dat je het snel onder controle krijgt...

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja je hebt juf nynke en juf brigitte....ze verdelen de week zeg maar ;)

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, ok dat wist ik nog niet, maar klinkt logisch. En ga je dit weekend testen???

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb al getest....wit hahahaha...

Ach ja....voel me wel niet zo lekker.....beetje misselijk....dus weet....

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh jammer van de witte test Lov. Maar komt vast goed deze keer! Xxxx

16. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Tweety: goed dat je signalen van je lichaam serieus neemt. Leuk is natuurlijk anders, maar wel verstandig. Hoop dat je met baas een goed schema kunt overeenkomen, waardoor je het nog een tijd volhoudt.

@ Kimberly: oeh, jeetje, dat is erg vervelend, als je nu nog zoveel last hebt van hechtingen! :( En gekneusd en instabiel bekken, pfff... Hopelijk gaat de fysio wat voor je doen, maar doe rustig aan en blijf vooral heel goed naar je lijf luisteren (mijn schoonzusje heeft uiteindelijk revalidatie nodig gehad voor een verwaarloosde BI!).
    Jammer dat je Hb ook nog zo laag is (de mijne was 8,2! Nogal een verschil, he...), zal niet meehelpen in je goed voelen.
    Fijn dat het met je kleine man nu wel beter gaat, en goed gegroeid, yeah! Balen wel van de oogjes, heb dat ook bij alle kids gehad, N ook een aantal dagen. Hoop dat het snel over is.
    Welke anticonceptie ga je nu voor?

@ Lieke: wat fijn dat je meisje zo goed gegroeid is op de BV! Ik zou zeker je gevoel volgen en dan BV blijven geven. Stoppen kan altijd nog, maar opnieuw beginnen is heel lastig. Herken je gevoel, E groeide ook nooit genoeg op BV, maar N lijkt het nu wel goed te doen!
    Oeh, lekker vakantie geboekt! Spannend hoor, straks eerste kindje naar school! Is Maud er al echt aan toe? (E was zoooooo vervelend die maanden ervoor...)

@ Maris: nu dan officieel thuis... je bent idd niet de enige in ned, helaas ;), en idd, wie weet wat voor moois het misschien toch in de toekomst brengt.
    Ik was nooit zo van 'alles heeft een reden', maar inmiddels met wat levenservaring, dingen die gebeurd zijn, begin ik dat gevoel steeds meer te krijgen. Mijn sterretje heeft mij geholpen om te beseffen hoe graag ik nog een kind wilde en heeft me zeker ook geholpen om de zware zwangerschap van N te kunnen behappen, wetende hoe pijnlijk het verlies kon zijn.

@ Claudia: wat een heerlijke berichten van jouw kant, fijn dat je frummels het zo goed doen! En hmmm, lekker een avondje met zijn tweeen, fijn hoor, geniet ervan! Ik moet er nu nog niet aan denken om kleine meisje alleen te laten :)...(maar dat komt ook omdat het met BV wat meer gedoe geeft om zonder je kind weg te gaan)

@ Babbelbol: ieder nadeel heeft zijn voordeel... Fijn dat je man je nu dus kan ontlasten thuis! Hopelijk blijven je suikers netjes met dieet, want ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in het 'hele pakket' ;)...
    En gefeliciteerd!!! Wat heerlijk om geslaagd te zijn! Dat pakken ze je in ieder geval niet meer af :D.
    En jij ook een bijna-kleuter ;), is even wennen als ze naar school gaan, maar zo heerlijk om ze te zien groeien!

@ Lov: jammer van de witte test, maar het is nog vroeg! Mijn duimen draaien onverminderd door!

@ hier: oke, nu echt midden in een sprongetje ;). Kleine meisje wil alleen maar aan de borst of op de arm (en dan niet gewoon op schoot, nee, ze wil alleen maar rechtop tegen de schouder, zodat ze goed om zich heen kan kijken?) en slaapt beduidend minder goed. Valt ook moeilijk in slaap, soms erg onrustig aan de borst. Ben zo 1-1,5 uur verder voordat ze eindelijk eens knock-out in bedje ligt... Maar ik hoor haar nu opeens ook een beetje 'brabbelen', bellen blazen, zit nu echt gericht naar speeltjes te kijken, en beweegt veel meer met beentjes en armpjes. En ze sabbelt en kijkt nu veel naar haar eigen handjes, echt aan het ontdekken...
    Alleen... ze lacht vrijwel nooit :(. Ben ik niet gewend van mijn andere kids, dat waren echte lachebekjes, al vanaf 4-5 wkn. Tja, ieder kind is toch weer anders ;)...

Geinvesteerd in een goede kolf (pfff, wat zijn die krengen duur, maar ik hou mezelf altijd maar voor dat KV ook duur is), volgende week of week erna maar eens gaan oefenen met flesje, denk ik. Hoef pas in augustus te gaan werken, dus ik heb nog wel even.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd kache fv is pokkeduur! Maar die kolven ook ja.....
    Klinkt allemnaal heerlijk die nieuwe dingetjes en gewoon een nieuwschierig meisje....tja is toch een meisje he hahaha...
    Dat lachen dat kan idd.....

Over mijn testen...ik hoop het maar.

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ lov, he wat jammer... Hopelijk te vroeg getest. Ik blijf duimen.

@kache, ja fv en kolven zijn beide duur. maar ja een kolf hoef je wel maar 1 keer aan te schaffen. Ik heb zelf een swing gekocht, maar ik vind hem niet super. Als ik het nog eens moest doen zou ik een dubbelzijdige krachtigere kolf kopen... Welke heb jij gekocht?
    Ja 6 weken is echt de tijd van het eerste sprongetje he? Kan vermoeiend zijn, weet ik uit ervaring...

Hier zie ik ook al duidelijk verbetering bij Koen. hij kijkt steeds meer rond. De eerste weken heft hij echt 23 van de 24 uur geslapen voor mijn gevoel...

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lov, duim voor jemeis!

hier bezig met op zoek naar een leuke vakantie dit jaar. zit te denken aan een eiland texel ofzo..Waar gaan jullie heen?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden zouden jullie eens in het vage testen topic willen kijken?!

Deel Deze Pagina