Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    het is naar mijn idee goed gegaan,nu afwachten.......

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend Maris!

Ik voel me wel goed Kim......soms even onzeker maar dat is normaal.
    Had ik al gezegd dat ik woensdag al een echo heb?

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    love: dat had je idd al gezegd. spannend hoor. ik duim voor een mooie echo

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah ja nu al last van zwschapsdementie

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooh wat fijn!! woensdag al!!! En wat een moooooie testen!

Maris: Ja indd!! Ze schelen niet veel ;) Hoe waren de sollicitaties gegaan? Sterkte met wachten!! Wanneer heb je de onderzoeken? Echt heftig hoor!!

Tweety: Ik heb vooral difrax gebruikt, omdat ik die het fijnst vind. De dr Brown fles heb ik indd ook veel geld aan uit gegeven, evenals die speen die net zo werkt als BV, maar die wilden ze niet. De Difrax wel. En hier ook reflux ;)
    Mijn zus zweert bij Tommy Tippee

Lieke: wauw het gaat goed meid, met je kindjes ♥ Echt fijn!

Kache: oooooooh vreselijk afscheid nemen van kleertjes... Pfff ik vind dat ook echt moeilijk :)
    Zeker zo de laatste keer...

Sum: Niet zo bescheiden!! Je bent 30 kilo afgevallen sinds de bevalling!!!! :D:D:D

Ka: Heel herkenbaar. Dat is nou precies wat ik dus ook heb. Nu en ook de vorige keer. Echt rust nemen hoor!! Mijn dochtertje kwam echt op de rand met 37 wk en ik had meteen weeën toen ik met 37 wk iets meer durfde te doen...
    Sterkte!!
    Ik heb t nu zelfs al als ik naar het toilet moet. Dan verkrampt mn hele BM en krijg ik echt krampen en harde buiken. Dan moet ik echt gaan liggen en bijkomen.

Kim: Stoerrrrr nu alweer sporten!!!!! Echt knap hoor!! En ja spannend hoor steriliseren!!

Hier: Ik zeg lekker niks meer over hoe t gaat, want ik heb geen zin in geklaag hahahaha. Dus ik vertel even over de leuke dingen! Volgende week wordt mn grote boef dus 4!! Vol in de voorbereiding nu hahaha. Mn dochtertje praat echt al volle zinnen, kind is 19 mnd, ben ik echt niet gewend!! hahaha Lekker eigenwijs ding is t. Ik geniet van ML thuis, maar hij trekt zich alle afwijzingen heel erg aan, dat is minder voor zn humeur helaas.
    Lekker met water gespeeld vandaag in de tuin en echt genoten! Zoonlief is mooi geknipt en dochter kreeg mooie invlechten.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt me ook moeilijk voor je man.....
    En boor jou ook natuurlijk..... Maar gelukkig gebeuren er ook leuke dingen. Heerlijk he zo'n eigenwijs kindje hier loopt er ook zo eentje hahaha...

Wat is het lekker weer he

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja diabetes: Pffff bij de diëtiste geweest, bij de gyn geweest, bij de diabetesverpleegkundige geweest. En nog bij de arboarts. Al met al een heel gereis, want dat ZKH is 32 km verderop. Nu moet ik vlg week naar de VK en naar de gyn en dan de week er op weer naar de internist. Vandaag had ik een belafspraak met de dietiste, maar ze heeft niet gebeld... Hahahaha gaat lekker zo he. Maar ja we klagen niet! We gaan gewoon lekker doorrrr

We hebben voor mn zoons verjaardag: Nopper, lego, een karaoke cd-speler, badkrijtjes, ijsjesmaker voor de zandbak. Iemand nog een leuk idee? Hij heeft een nieuwe kamer....

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lov: voor je het weet is het woensdag! Ik duim heel hard dat alles er goed uitziet voor de termijn! Extra spannend na het verlies van jullie vorige kindje.

Babbel: zag de foto's van je kids voorbij komen op fb! Wat een snoepies! Echt om op te vreten! Balen dat het niet zo lekker gaat en begrijpelijk dat je man de afwijzingen vreselijk vind! Het komt echt goed, nu gewoon een rot tijd!
    Heerlijk dat de jongste zo vlot is met kletsen! Hier praat de oudste nog steeds mondjesmaat... Erg frustrerend als ze wat duidelijk wilt maken en ik haar niet begrijp.

Maris: hoe zijn de sollicitaties verlopen?

Kimberley: wat ben je vlot met sporten! Denk je wel een beetje aan jezelf! Als je teveel last hebt misschien beter nog even wachten.
    Volgend jaar steriliseren... Spannend! Dat vind ik echt een klusje voor manlief hoor!

Ka: jeetje wat schrikken meid! Hoe is het nu met je? Hou je maar een beetje rustig!!

Sumshine: lekker bezig! Ben stiekem jaloers op je doorzettingsvermogen! Ik hoop na deze bevalling ook de drive weer een keer te krijgen om af te vallen en lekker in mijn vel te zitten!

Tweety: leuk een babyshower! Ik heb ook de dr Brown flessen en difrax. Persoonlijk meer fan van dr Brown als ze klein zijn.

Kache: jammer dat doorslapen er even niet inzit! Lastige periode vind ik dat. Ik kan slecht tegen weinig slapen dus hoop dat de derde wat vlotter is met doorslapen.
    Word ook beetje emo van je stukje over de kleertjes! Zo waar wat je schrijft over jaren bezig zijn met gezinsplanning en dat je nu dan ineens compleet bent en weer afscheid gaat nemen van dingen! Graniet maar extra van de kleine!!

Lieke: kleine Koen groeit ook lekker door zo te lezen! Hoop dat jullie lekker aam het genieten zijn! Maud ook weer helemaal goed gekeurd zo te lezen! Toch wel weer fijn! Gaat maud nou al naar de basisschool of nog niet? Lijkt me best spannend!

Claudia: hoe gaat het met jou en de vier kids :) red je het allemaal een beetje?

Hier: het gaat redelijk. Loop helaas nog steeds erg op mijn tenen. Nu lekker koffers pakken en maandag hop naar de zon! Hopelijk kom ik weer terug als mezelf want dit is echt niks! Manlief zal ook niet blij met me zijn op het moment!
    Ben ook wat minder op het forum de laatste tijd, lees wel maar vaak gewoon geen fut om te reageren.
    Weet overigens ook niet of ik op vaksntie internet heb,...

Dochterlief heeft dubbele oorontsteking. In 1 oor erg heftig zei de dokter. Nu een week lang drie keer per dag antibiotica... Ze vind het natuurlijk vies dus echt makkelijk gaat het niet maar gelukkig zitten de eerste drie dagen erop. Dan heb ik voor het ene oor ook nog antibiotica druppels ook drie keer per dag maar helaas lukt dat echt maar twee keer. (In de houdgreep, zo zielig)
    Maar goed dan is ze er op vaksntie wel vanaf!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden

babbel hoe kan t dat je al zo veel last hebt van hb wat zegt de vk daar van? lijkt me eigenlijk niet normaal als t zo flink is met n aar toilet gaan enzo. Geen blaasontsteking??
    knuf voo rjou!

jan, wat erg van de oorontsteking van je dochter wat een pijn en hopelijk kot ze er snel van af!

@slaap: ik kan ook erg slevht tegen te weinig slaap, hier zijn de kinderen vaak vroeg wakker, ook iets wat niet fijn is...gaaap.

@babbel: kadootjes voor zoontje: spelletjes? boek? step? bal? balspellen voor buiten? kegelen ofzo? springtouw? cd voor zn muziek ding? een letterbak waar hij dingetjes )(verzameldingen) in kan doen voor op zijn kamer? nieuw dekbedovertrek? speelmat voor op zijn kamer?

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @babbelbol
    Ik heb 17 Juni mijn onderzoek,de uitslag daarvan zal dnek nog even op zich laten wachten. Vind het wel weer spannend,mijn menstruatie was deze keer wel wat 'erger' maar dat is bij mij altijd geweest zonder de pil,nu hopen dat ik voor 17 juni geen tussentijdse bloeding krijgt,dat zal mij al meer gerust stellen.
    Mijn sollicitatie's gingen naar mijn idee prima,heb er straks weer 1!!! :) Dat is nu afwachten of ik wat hoor,van sommige heb ik helemaal niks gehoord,niet eens een mailtje/belletje dat ik niet uitgenodigt word,schandalig vind ik dat!
    Vind het allemaal erg spannend hoe het de komende tijd zal gaan lopen,we wachten het rustig af,nog 2 weekjes en dan lekker op vakantie!
    Het is heerlijk weer deze dagen,eindelijk! Daar hebben we op gewacht! Fijne dag meiden!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo...ik heb een tijdje geleden meegelezen met jullie. Dacht vandaag eens te gaan kijken hoe het met jullie is.

Lov, van harte meid! Het is je gegund.

Hier nog steeds twijfels over wel of geen 3e. Ik ben zeker van dat ik wel zou willen. Nu mijn vriend nog niet. Over 5 weken gaan we op vakantie en dan in alle rust nog eens goed nadenken of we er voor gaan.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je dagdromer,...... Ja het is niet iets waar je makkelijk een keuze in maakt....
    Goed nadenken is ook fijner dan sta je er volledig achter straks. ...mannen hebben gewoon altijd meer moeite

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    tja, er komt nogal wat bij kijken. In ons geval zal er verbouwd moeten worden. De ruimte is er al wel maar niet geschikt als slaapkamer. Maar de wens is er wel dus nu nog even goed nadenken. Komt vast goed. Hij wil wel maar ziet overal nog beren op de weg. Fijn dat je woensdag al echo krijgt. Geeft toch wat meer rust.

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Dames, ik zwaai even, gaan nu weekendje weg, volgende week weer uitgebreider reactie! :D

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik zwaai even snel. Hier gaat het weer wat beter. Doe iets rustiger aan en dan nemen de harde buiken ook wel wat af. Pijnlijk zijn ze gelukkig niet meer.
    Hier wou de jongste gisteravond ineens niet slapen. Tot 22.30 bezig geweest. Ze is nu ook alweer aan het huilen steeds en ik heb werkelijk waar geen idee waarom. Als ik naar boven loop en haar troost en zit ze binnen een minuut weer praatjes te maken. Als ik haar even laat huilen huilt ze zich helemaal overstuur. Hoop dat ze toch snel slaapt. Ze wordt er overdag ook niet vrolijker op. De oudste slaapt er gelukkig dwars doorheen.
    Wordt weer een avond heen en weer lopen vrees ik...

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ka hoop dat je kleine meid snel gaat slapen. gelukkig dat de harde buiken wat minder worden.

@dagdromer hier was manlief ook niet gelijk eens over een 3e heft ook ff geduurd.

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    volgens mij is t twijfelen over een derde voor veel mannen een dingetje..(gokje)...

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier ook hoor,die mannen zien allemaal dingen die er niet zijn haha en hun zullen ook nooit weten hoe bijzonder het voor een vrouw is om 9 maanden ook kindje te dragen en te baren ;)

19. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hier wilde manlief juist gelijk voor een derde en twijfelde ik! Niet over het wel of niet willen maar meer over nu of volgend jaar ;)

Ka: goed dat he rustiger aan doet! Hoe gaat het nu met je dochter? Is ze ziek geworden of nog steeds onduidelijk waar het huilen vandaan kwam?

Kache: leuk weekend gehad? Lekker genoten met het held gezin!?

Dagdromer: lastige keuze he! Maar ik denk wel altijd dat je eerder spijt krijgt voor het niet doen dan er wel voor gaan! De wens voor een derde zal altijd blijven!

Maris: gaat lekker met solliciteren zo te lezen! En aftellen naar 17 juni!!

Lov: nog een paar nachtjes tot je echo! Spannend!

Sumshine: gelukkig helpt de ab-kuur goed bij onze dochter! Nu alleen morgen nog en dan is het klaar!
    Hoe is het met jullie wens voor een derde? Nog steeds op een laag pitje?

Hier: koffer gepakt! Morgen vroeg naar Schiphol en om 09.30 de lucht in! Hopelijk gaat het goed met de kids in het vliegtuig. Wat een spullen moet je trouwens meenemen, he! Echt niet normaal!

Als ik internet heb kom ik af en toe kletsen en anders tot over 1,5 week!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heel veel plezier jan!!!!

Deel Deze Pagina