@Babbelbol; Jazeker, ze willen me graag hebben! Moet nu eerst een assesment doen en hoor dan volgende week een voorstel qua contract. Zou er dan per aug.2013 beginnen. Gelukkig weet het beheer van mijn 2e account, dit is in goed overleg gedaan. Daarbij ken ik ze ook @Sumshine; Als het goed is wel! Ik werd aan het eind van de middag gebeld met goed nieuws Balen dat je test negatief was @kimberly22; Zo kort op elkaar is leuk maar in het begin ook vrij druk, daarom nu inderdaad bewust de keuze om later te starten. Het is inderdaad een heel gedoe in het ZH, al vele onderzoeken en medicijnen gehad maar niks hielp. Volgende week heb ik een vervolgafspraak, wellicht worden dan de overige opties besproken. Ze hadden het erover om een soort van pacemaker te plaatsen, of mijn kringspier te vervangen Jij mag alweer bijna bevallen, spannend! @januari2010; Jazeker, ik ben zo goed als zeker binnen Slaap lekker vannacht, doe je het morgen rustiger aan?! @lov23; Het is liefebeesje Niet liegbeesje Ik heb de zapp nu in gebruik en had hiervoor de buzz, beide erg fijn in gebruik en lekker klein op te vouwen. Mijn avondje werken zit er weer op, morgen nog een dag en dan heerlijk 3 dagen vrij. Dan zullen we eens even een + en - lijstje gaan maken van mijn huidige baan en de evt. nieuwe baan. Die eeuwige twijfels ook altijd.
Hahaha vast auto correctie liefbeesje....hij wilde het nu weer veranderen. Ik ga m straks kopen.....de quinny ....
lov: ga je voor de gewone zapp? hij is echt makkelijk en compact. ik heb echt heel lang getwijfeld over de special edition vivid collors voor ons mannetje. misschien dat ik hem toch nog haal hoor als ons mannetje in een buggy kan straks. blijf hem zo stoer vinden. liefbeesje: jeetje heftig, een operatie kom je nu dus eigenlijk niet meer onderuit. kun je wel een beetje " normaal" door het leven nu of heb je er veel hinder van? geloof meteen dat het zwaar is zo kort op elkaar. daarom zit er bij ons telkens ongeveer 3 jaar tussen. zo de oudste is weer naar school. ik denk dat ik zo nog even terug naar bed ga. ging om 2 uur slapen en was om half 5 weer op. die gezellige rommelende darmen. ik heb volgens mij te hard geroepen dat ik nu extra wil genieten omdat ik alles voor de laatste keer mee ga maken.
Kim de back edition vindt ik wel stoer! Die is nu in de aanbieding hier bij babypark. Weet niet wat er hierna voor een geslacht bijkomt als ik weer zwanger ben dis durf niet voor roze te gaan hihi... Rommelende darmen had ik ook.....en opeens grote boodschap uit het niks op de middag. Schijnbaar doe grote schoonmaak voor de bevalling geweest. Die nacht braken de vliezen!
hi meiden, ongie is gekomend us onzekerheid is weg..ook wel fijn! liefbeestje wat ga je doen voor werk? en ben je er al uit?\ kim hoop da tje gau mag bevallen. Lov je ei al benut?
@kache wat een mooi meisje. geniet ervan @hier een dip dag zal ff het verhaal uit het andere topic kopieren scheelt weer tik werk.
ff ego. heb een baaldag al lekker een potje lopen janken. onze jongste zoon heft een slokdarmafwijking dit houd in dat ie soms nog moeite heft met eten. brood zonder korst gaat goed en dat duf ik nu goed los te laten maar nu gaan ze in juni op schoolreisje naar de belhamel. er mag dus 1 begeleider mee per klas. in zijn klas zit een kindje die insuline geprikt moet worden dus gaat hiervoor iemand mee. nu wil ik dus mee met hem omdat ik bij het eten wil zijn. ze gaan frietjes eten met kipnuggets en ik vind dat gewoon nog heel eng. zei dus gisteren tegen de juf dat ik mee wil en kreeg dus te horen dat dit niet kon. ik baal hier zo van. ik ben expres in de3 ouderraad gegaan omdat je dan eerder de kans heb om betrokken te worden bij zulke dingen. er was bij een andere klas een plekje maar die was dus op de vorige vergadering waarik niet bij kon zijn al opgevuld door een andere moeder uit de ouderraad. nu heb ik dus zoiets van als ik niet mee kan gaat hij dus niet. ik wil niet dat ie zich verslikt of verstikt daar. de juffen zijn toch met een hele klas bezig en kunnen niet bij hem zitten heel de tijd tijdens het eten. ook al zei ze dat ze dat zou kunnen doen. ik weet hoe kinderen zijn als ze met elkaar zijn en dan wordt er toch sneller gegeten dan normaal en stoppen ze sneller eten in hun mond. pfff zit ik weer te janken als ik dit tik lekker hoor die hormonen. ik heb dus vanmorgen weer aangekaart hoe mijn gevoel is en ik vind dus dat ze in dit geval een uitzondering moeten maken. hun zitten ook niet op een verslikking te wachten op zo'n dag. moet ook eerlijk zeggen dat ik nu het vertrouwen een stukje kwijt ben in hoe ze ermee omgaan in de klas. je ziet niks aan hem en heb het idee dat ze er eigenlijk nooit mee bezig zijn. vragen spoken door mijn hoofd hoe doen ze het nu met tractaties op school laten ze het dan gewoon alles eten terwijl ie niet alles mag? mijn man zegt al nee ze geven de tractaties mee naar huis maar toch zie ik weer allerlei leeuwen en teigers op de weg lopen op het moment.
Tweety belachelijk dat je niet mee mag? Ik zou de directie hierover aanspreken. En wat als er 2 kids waren met suikerziekte dan? Hier nog geen ei in aantocht.....wel een buggy gekocht de quinny zapp xtra. Hij is toch een stuk mooier en je kan zoveel meer.
Ik lees soms nog wel eens mee,maar reageer bijna niet omdat ik/wij nog in een hele erge twijfel fase zitten en ik me niet wil laten beinvloeden zowel positief als negatief. Blijf jullie ook hier wel volgen,vandaag een zware dag,het is alweer 5 jaar geleden dat onze Gwenn* geboren werd en overleed... Succes meiden en ik hoop ook op veel mooie zwangerschappen!
sterkte Maris22. Tweety erg lastig dillemma vervelend dat je niet mee mag. Eet hij uberhoubt wel eens op school? tussen de middag? Of speciale eet gelegenheden? schoolontbijt? en of tussendoortjes bi traktaties? hoe gaat dat dan? Ik snap iig je behoefte om er bij te zitten. Behalve mee gaan (als dat dus echt niet lukt) wat zou je nog meer gerust stellen? zou je dat met ze kunnen bespreken? dat je er zo ook niet gerust op bent? sterkte meis!
met het schoolontbijt hebben we hem Eigen brood meegegeven en heft mijn man gekeken wat er gegeten werdt. toen is er uitgelegd wat ie ervan wel en niet mocht en op welke manier. met de kerst was er ook eten op school en daar ben ik toen zelf bij geweest omdat er door iedereen eten mee genomen werdt en ik samen met hem kon kijken wat mag ik wel en wat niet. heb besloten het nu ff te laten rusten de hormonen vliegen door mijn lichaam heen dus ik ben misschien wat zeurderiger nu.
Ik zwaai weer even snel. Deze week 6 dagen werken (2 slaapdiensten en 2 late diensten) en niet zoveel puf om alles te lezen en overal op te reageren. Een van de honden ineens doodziek, maar die knapt weer wat op gelukkig. Waarschijnlijk een infectie. Ik haak straks weer in.
@kimberly22; Nee eigenlijk kom ik daar niet meer onderuit. Als ik heel eerlijk ben levert het me veel beperkingen op, ik ga er niet zo heel makkelijk op uit. Tijdens mijn werk ondervind ik er ook vaak hinder van helaas. 3 jaar ertussen is dan ook wel lekker. @lov23; Hier ook de blackedition, maar dan wel de 'oude' variant waarvan je het zitje niet kunt draaien. @sumshine; Balen van de ongi, op naar de volgende ronde..valt het tegen? Hoeveel rondes zit je nu? @tweety; Wat een vreemde actie zeg! Maar je zeurt absoluut niet! @Maris22; Sterkte vandaag meid. @Ka85; 6 dagen is best veel, is dat standaard? Ik heb vandaag mijn 11e dag erop zitten, nu gelukkig 3 dagen vrij en weekend. Ik kreeg vandaag 2 pendeluitslagen binnen, ik vind het maar spannend
Vandaag weer drukke dag gehad, moest met dochter naar het zh en daarna de administratie van de zaak op orde maken, tussendoor wel steeds meegelezen Lieke: je krijgt het wel voor je kiezen he! Heb echt met je te doen, de nachtmerrie komt nu vast weer helemaal naar boven. Super dat je zo goed in de gaten gehouden word en bij twijfel gewoon blijven bellen! Sterkte! Lov: gefeliciteerd met de nieuwe aankoop! wij hebben ook de zapp extra maar al gekocht in december 2010 dus geen idee of ze nog een beetje hetzelfde zijn! Ik vind het een fijne wagen! Vooral als ze nog heel klein zijn, ideaal als ze moeten slapen e.d. Wij hebben op marktplaats nog een dubbele buggy erbij gekocht. Liefbeestje: lekker even drie dagen vrij en goed om voors en tegens tegen elkaar weg te kruisen voordat je kiest voor een nieuwe baan. Is het wel een soortgelijke baan of iets heel anders? Spannend he dat pendelen... Haha... Ik vraag het alleen aan voor de leuk! Maar bij tweety klopte het wel goed!! Kim: volgens mij krijg je een ontzettend eigenwijs mannetje!! De meiden waren rond deze termijn al lang en breed geboren, toch? Iedere keer kom ik spieken of er al babynieuws is... Hihi Sum: balen van je ongesteldheid maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt! Gaan jullie er deze ronde gewoon voor of niet?? Spannend! Keuze blijft moeilijk. Tweety: als jij je er beter bij voelt om mee te gaan kan je dit gewoon eisen, desnoods ga je op eigen kosten met eigen vervoer! Zou het zeker bespreekbaar maken!! Maris: lekker mee blijven lezen en als je toch wilt komen schrijven ben je altijd welkom. Het moet een vreselijke dag zijn voor jullie, heel veel sterkte! Knuffel. Ka85: zwaai zwaai! Sterkte in alle drukte!! Moest net niezen en had toch ineens 'pijn' in mijn onderbuik, volgens mij al mijn banden! Het was ook snel weer weg. Eindelijk aftellen naar de echo, ik kan nu al zeggen aanstaande woensdag nog en en dan is het overmorgen, morgen of vandaag haha
@januari2010; Het is een soortgelijke baan maar dan met langere dagen werken, 8uurs diensten. Ik werk nu met gebroken diensten. Dat pendelen vind ik inderdaad ook erg spannend, ik weet nog dat de 1e pendels van nu mijn oudste zoon klopten.. Pijn aan de banden kan inderdaad al snel voelbaar zijn, dat herken ik nog van de 2e zwangerschap. Voor de 12wkn had ik ze ook al weer goed gevoeld. Spannend de echo, is het de 1e echo? Of heb je er al 1 gehad?
Ja hij wordt zo bezorgd de buggy kan niet wachten Kan best la zo vroeg last van je banden Jan....altijd gemeen gevoel he.
maris: wat heftig allemaal zeg, veel sterkte met deze extra moeilijke dagen voor jullie. ik begrijp dat je je niet wil laten beinvloeden. je bent altijd welkom om mee te kletsen. hele dikke knuffel voor jou. lov: welke kleur is het geworden? en leuk dat je toch de xtra hebt genomen. is hij inmiddels bezorgd? tweety: wat lastig zeg, ik zou er ook op staan om mee te gaan. ik ben bang dat ik mijn kind ook niet laat gaan als ik niet mee mocht. ka: dat zijn lange dagen voor je zeg, hopelijk knapt de hond snel helemaal op. liefebeesje: ik begrijp goed dat je er veel hinder van hebt, zo lastig lijkt mij. je bent er toch 24/7 mee bezig. het zou toch zeer prettig zijn dat als je de operatie hebt gehad dat je dan klachten vrij bent. moet je wel voor die tijd kiezen voor een zwangerschap? jan: ik had dat ook zo vroeg, bij niezen en hoesten en plots opstaan. spannend woensdag de echo. nee geen babynieuws van deze kant. nu al eigenwijs. mijn dochters zijn beide in week 38 geboren en ik hoopte zo dat ik de 29e naar het feestje van mijn petekindje kon gaan. ben bang dat dat er echt niet in zit. hij mag nu toch echt wel komen van mij, maar ik ben er zo van overtuigd dat hij er dinsdag als ik op controle moet er nog niet is. maar ik ga haar wel aan haar woord houden, ik wil dinsdag of woensdag zeker mijn klein mannetje bij ons hebben.
kim, zou jullie ventje soms zitten te wachten op "kroningsdag".. Hij denkt als W.A dan koning word is het een ideale dag om mijzelf aan de wereld te showen hihi maar dat zou wel nog 11 dagen wachten betekenen ;-( sterkte meis!