Idd het is wel mogelijk,spannende weken tegemoet,as maandag mijn onderzoek,zal t zeker weten wel zeggen tegen de gyn! Zou wel erg toevallig zijn als ik zwanger zou zijn,maar bij mijn andere kids was ik ook vrij vlot zwanger,bij de 2e ook in de 1e maand raak.....
dank je voor de tips betreft centerparks, ik zal er eens rustig voor gaan zitten. babbel: wat vervelend dat je zoveel klachten hebt. toverland zijn wij ook al eens geweest maar dat is jaren geleden,ook een leuke tip voor de vakantie en niet zover weg voor ons. maris: spannend zeg, ik snap dat je je zorgen maakt. hebben jullie elkaar inmiddels op facebook?
Meiden wat zijn jullie actief opeens Hier gaat het wel goed ... Morgen eerste echo. Is natuurlijk niet veel te zien maar het is ivm de mk en wel of geen BBz dus opzich wel leuk om al eens te spieken.
Lekker om vast te spieken toch Lov! Fijn dat ze je zo goed begeleiden nu! kim: ja is zeker leuk! ik zeg doen! Maris: komt vast allemaal goed meissie. Ik heb vandaag nog een groei echo gehad. in verband met diabetes. alles zag er goed uit! suikerwaarde heb ook goed onder controle! en verder... Tsja. nog een paar weekjes hihi
Zwaai zwaai! Vandaag de 20 weken echo gehad en helemaal goedgekeurd! Het is, nog steeds, een jongetje! Goed op groei gelukkig dus nu houden zo. Met de harde buiken gaat het weer wat beter. Verder gezeur met iemand van de sportclub (hondenclub) van manlief. Die man heeft tegen hun club een rechtzaak aangespannen en betrekt manlief en een ander lid persoonlijk. Diegene is miljonair en het ging niet geheel naar zijn wens allemaal dus hij is op zijn teentjes getrapt. Inmiddels een brief van de advocaat gehad inclusief de dreiging dat er bij naamschade (daar is die kerel bang voor gezien zijn hoge functie in het bedrijfsleven) beslag wordt gelegd op de financiele middelen (inclusief huis) van een clublid en van ons. Verder een hele vage brief waar niet in staat wat er nu verwacht wordt van de club en leden en het advocatenkantoor is niet bereikbaar. Flink wat stress dus en daarom ook weinig puf om te reageren op iedereen. Sorry. Kl*tesituatie!
@ka goed van je echo. vervelende situatie moet dan wel heel wat gebeurd zijn als ie met een rechtzaak komt? sterkte. @spannend je eerste echo. success.
Tweety dat valt dan juist wel weer mee. Het hele 'waar het nou eigenlijk om gaat' is juist de vraag. Hij zegt alleen allerlei bewijzen te hebben van allerlei strafbare feiten, maar die kunnen wij zelf en andere clubleden niet bedenken. Advocatenkantoor is ook niet bereikbaar. We willen die bewijzen wel graag zien dan. En morgen onze rechtsbijstand maar bellen voor advies. Al die bedreigingen geven toch wel een boel stress. Moet er niet aan denken om ons huis kwijt te raken en onze bankrekeningen. We hebben er keihard voor gewerkt en het is voor hem een klein schijntje. Wat schiet hij er überhaupt mee op. Daarnaast heeft hij geen naamschade geleden, omdat er alleen telefonisch contact en mailcontact is geweest met diegene en met niemand anders. Blijft erg vaag, maar we hebben gewoonweg geen idee waar hij toe in staat is en hoe we zelf staan. Of je ook persoonlijk aansprakelijk gesteld kan worden van dingen die vanuit een club gebeuren weten we ook niet.
ka wat een vervelende situatie! sterkte! Lov, morgen echo! whoehoe spannend meis! Hoe voel je je? Babbel fijn dat controles goed zijn! topper!
ka: jeetje wat heftig, en die stress eromheen bah zeg. hopelijk blijkt er niet veel aan de hand te zijn. ik duim voor je dat het allemaal goed komt. love: voor jou duim ik voor een goede echo morgen.
Ka, de vereniging moet even nagaan of ze een bestuursaansprakelijkheidsverzekering hebben. Dan kunnen ze volgens mij zoieso niet aan je eigen centen komen want dan kunnen ze bij die verzekering verhalen. Ligt dan wel weer aan de polisvoorwaarden etc etc. Ik zou idd even de rechtsbijstand inschakelen. Die weten precies welke stappen jullie wel of juist niet moeten ondernemen. Probeer bij je rechtsbijstand wel een vast contactpersoon te krijgen. Overigens belachelijk dat iemand bestuur van een vereniging gaat aanklagen. Zit zelf ook in een bestuur en het zijn altijd die blaaskaken met veel geld die herrie schoppen terwijl wij onze stinkende best doen om het allemaal draaiende te houden. Is jouw man gewoon bestuurslid of ook nog voorzitter/penningmeester of iets dergelijks? Lov, succes vandaag!!!!!!!!
Hoi hoi Kom even snel hallo zeggen. We zijn weer thuis van een minivakantie Zeeland. Moet nog alles bijlezen en reageren. Alles goed met iedereen? Groetjes
Succes lov! Vandaag de echo hè? Weer was twee dagen heel mooi en twee dagen minder, maar gelukkig wel droog...