helemaal niet gereageerd sorry... Super dat alles goed was! Altijd fijn om te zien...en nog steeds een meisje hahahaa stel je voor he
Je hoort toch wel eens dat een meisje toch een jongen blijkt te zijn toch wel fijn om te weten dat ik geen roze pakjes ga kopen voor een jongen... Hihi Tweety: heb jij al een afspraak voor de 20 wkn echo?
Oh jeetje dan al!!! Wat gaat t hard zeg! Jan: Oh hahhahaha nee hoor heb me er makkelijk vanaf gemaakt. Tweety maakt pas ECHT mooie taarten! Dat zijn kunstwerkjes He meid toch ik had je anders gegund hoor met je bloedverlies. Dat lijkt me zooooo zenuwslopend.. Oh ben gewoon blij voor je met de blaasontsteking Ik bedoel: Niet fijn, maar wel een verklaring JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ fijn die goede echo mop!!!! En nog steeds een meisje hihihihi!!! Ik durf ook de jongenskleertjes nog niet definitief weg te doen hoor!! Eerst bevallen en 100% zeker zijn hahahaha Tweety: Hahahahhaa ja die bestelde spulletjes om te borduren liggen klaar hoor!! Volgende week zijn ze wel klaar. Even de tijd vinden Maris: Thnx! Jeeeeetje wat veel spannende dingen meid... Ik hoop dat je lekker van je vakantie gaat genieten en terug komt met allemaal mooie uitslagen en nieuws! Lieke: Je bent echt een mooi en sterk persoon jeetje... Ben er gewoon stil van hoe mooi en goed jij alles kunt verwoorden. Thanks meid, maar t komt wel goed. Kaartje: Jaaaa het is nog geheim, maar ik kan hier wel al verklappen dat zoonlief de illustraties heeft getekend. Oh het is zo mooi geworden! Hihihihihi zo lief zo'n vroege pasfotootjes ♥ Had ik bij dochterlief ook hihihi. Arme Koen veel krampjes. Hier hielp bij zoon cinababy heel goed en bij dochter infacol. Ka: hoe is t nu met die dreigementen?? Lijkt me zo eng!! Kache: Hahahahhahaa dat is toch echt de grens van koorts hoor, 38! Hahahha is gewoon een medische term Maar ik sta ook niet te zweten bij die temperatuur hoor hahahaha. Maar wel onder de 3 mnd Mijn dochtertje is van boven tot onder onderzocht toen ze steeds 37.9 / 38 had bij de KA... Maar goed daar liep ze al ivm reflux en KMA Wat heerlijk dat zoonlief het zo goed doet!!! En het is ook onmogelijk om alles tegelijkertijd te ontwikkelen. Het zal traag gaan, maar het komt vast wel stapje voor stapje. Lekker trotse mama zijn hoor op je kanjertje ♥!! Er is ook nogal wat gebeurd in zn leventje Ook al begrijp ik echt wel je zorg. Je wil gewoon het beste voor je kind Lov: Bah maagzuur is echt irritant he!! Ja ik heb het ook wel bij alle drie gehad, maar niet zo erg gelukkig. Een rennie helpt al aardig of vanillevla indd. Sterkte! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOERA voor de moooooie echo met kloppend hartje ♥♥♥♥ Lekker vertellen nu zooooo leuk! Hihihih wat schattig meteen knutseltjes ♥! Claudia: Fijn dat die pokkepokken verdwenen zijn!!! hier heeft zoonlief ze gehad en dochterlief kreeg ze toen ook met net 3 mnd. Zo sneu. Ze zat helemaal onder hihi. Hier: Vandaag (een deel van??) mn slijmprop verloren en sindsdien oefenweeën. Ik had mn slijmprop nog nooit verloren! Dus was even wennen hahahaha. Verder een zeer kleuterende kleuter en een dreumes die net ziek is geweest en dus ook zeeeeeer hangerig en huilerig... Hahahaha dat is weer even meer aanpoten he Verder gaat t hier wel goed hoor. De BI en HB nemen toe, maar het eind komt in zicht dat scheelt zo erg! Morgen komt de 3 er voor hahaha. Jippie!!
Babbel: nu al je slijmprop kwijt!! Wat zei de verloskundige hiervan? Lijkt me dat je echt wat rustiger moet gaan doen! Je moet echt nog wel een week of 7!! O ja over die blaasontsteking... Huisarts belde vandaag dat ik moest stoppen met ab-kuur want het is toch geen blaasontsteking... Irritant!! Gelukkig weet ik dat de baarmoedermond nog 3,55 cm is dus hoef me niet druk te maken. Over 4 weken weer meten. Maar, rustig aan doen, jij!!! Zag op fb dat je zieke kindjes hebt gehad, balen!
Mooi Lov dat je een kloppend hartje hebt gezien!!!!! En wat een lieve meiden heb je! Jan nog steeds een meisje is wel prettig om te weten dat het geslacht niet is gewijzigd de laatste tijd!!! hahhahhahaahahaha! Lieke wat ben jij een sterke persoonlijkheid, petje af hoor! En wat zielig zijn die krampjes toch voor zo'n klein manneke. Hier vallen ze gelukkig wel mee! Bij de 2 oudsten was het wel drama, ik gaf toen bv en moest enorm opletten wat ik at. Nu bij de twins valt het wel mee, maar geef nu ook flesvoeding is toch best wel een groot verschil! Hoop voor je dat de krampjes snel wegtrekken! Kimberly 3 juli weer beginnen jee wat gaat dat snel! 1 augustus mag ik weer en het lijkt me best wel weer leuk om aan het werk te gaan. Hoop wel dat het thuisfront ook die gedachte heeft????
Slijmprop groeit inderdaad wel weer aan maar je verliest hem doordat de baarmoedermond weker of korter word... Dat is op 30 weken wel vroeg! Claudia: 1 augustus weer aam het werk, zal best af en toe tegenvallen denk ik! Al is het ook wel lekker om even met wat anders bezig te zijn dan alleen de kids! Heb jij dan ook 16 wkn verlof gehad of langer?
Oh echt Jan? Dat wist ik dan weer niet Ach maandag echo bij VK dan zal ik t eens vragen Claudia: Zo 1 aug weer beginnen pffffff wat gaat t hard zeg!
Wist ook niet dat het perse daarmee te maken had? Er staat altijd dat het niet erg is dan zo het toch vreemd zijn
Ja ik dacht ook dat t gewoon kon gebeuren. Maar omdat ik sindsdien wel oefen-wee activiteit heb zal ik t eens navragen. Het zal allemaal niet zo spannend zijn denk ik Maar ik had wel veel te veel gedaan gister, dus dat klopt wel
Wat ik begreep is dat je hem kwijtraakt doordat het wat open gaat staan, ook geen vreemde conclusie. Bij mij werd ie ook steeds opnieuw aangemaakt maar verloor het vrijwel direct weer. Uiteindelijk bleek toen dat ik 2 cm ontsluiting had en kort bmm. Maar misschien is het niet altijd zo hoor...
ja jann dat had ik ook begrepen. Ik verloor mijn slijmprop beide keren echt voor de bevalling (dat mocht ook qua termijn) maar ze vroegen me eerder toen ik int ziekenhuis lag met harde buiken e.d. of ik niet al slijmprop was verloren want dat was nu nog niet zo gunstig zeiden ze toen tegen mij (toen wask 33w) Verder alles oke met de meiden? Lekker aant zwangeren? babbel nog ff buffelen meis! En dan jullie derde wondertje! jihaaa! Hier besloten te gaan trainen voor de halve marathon dus derde wondertje word echt wel ff vooruit geschoven met ook de gedachte het idd niet zeker te weten. Eerst lekker ff wat tijd voor mijzelf. Zoontje is nu ziekjes, w.s. tanden koorts. Zo zielig die kleine hummeltjes!
Oh Jan ik geloof je meteen meid!! Ik heb er alleen nog nooit mee te maken gehad dus dat wist ik niet. Maar overal staat dat t niet uitmaakt dus ik maakte me niet zo'n zorgen. Als ik me zorgen ga maken bel ik de VK gewoon De bevalling herkennen | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Sum: Superstoer dat je de halve marathon wil gaan lopen!! Ook een mooi streven en die derde... Daar kom je wel uit! Op en gegeven moment weet je t
Sum: goed bezig!! 21 km hardlopen is een heeeel stuk! Ik vond 10 al knap van mezelf Zet hem op, gaat je zeker lukken! Wat bedoel je met tandenkoorts? Babbel: misschien anders toch even de Vk bellen om het in ieder geval door te geven?! Zij kent ook jou geschiedenis.... Als ik mijn slijmprop verkies gaan de alarmbellen toch wel rinkelen en bel ik wel de Vk. Je geeft zelf al aan dat je te druk bent geweest dus kan best zijn dat het daardoor gebeurt is... Maar 30 wkn is wel vlot!
Meiden met de goede echo's gefeliciteerd! Verder niet veel tijd om bij te lezen en te reageren, sorry. We hebben gelukkig geen rare dreigementen meer ontvangen of wat dan ook dus hopelijk is het nu dan ook voorbij. Verder controle bij de vk gehad. Teveel harde buiken voor dit termijn en het advies om minder te gaan werken. Verder groeiecho's vanaf 24 weken ipv 30 weken om eventuele groeiachterstanden eerder te kunnen signaleren. Gelukkig was hij met de 20 weken echo wel netjes gemiddeld, maar dat waren de meiden ook dus dat zegt niet zoveel. Die zaten allebei met 30 weken op de p5 lijn. Hopelijk kunnen we dat dit keer voorkomen, hoef ik geen bedrust/opname en kan ik lekker thuis bevallen.