@Lov23; Je ligt voor de deur te wachten op de buggy? Wanneer komen bij jou de bezorgers van pakketjes? Hier vaak nog wel in de avonduren, zo rond 20.30. @kimberly22; Ik wil denk ik toch voor die tijd een nieuwe zwangerschap, dan heb ik daarna volledig de mogelijkheid om aan het herstel te werken. Denk ik Je kleine mannetje maakt het spannend, heeel lang kan het nu iig niet meer duren.
Hahahah nou zo erg is het ook niet hahaha. Hier komen ze normaal al romd 13/14 uur. Gister waren ze ook al iets later met een pakketje dus waarschijnlijk vandaag ook. Maar ik moet naar de markt en wil graag even dat ding uittesten....dus ben nog iets o geduldiger nu hahahaha
Kimberly het zou toch niet dat je zoon echt wacht tot de 30ste!!!! Lov leuk zeg! En nu maar wachten op de postbode!! Maris heel veel sterkte deze dagen!! Vanmorgen echo en afspraak gyn gehad. Meisje wordt op 2175 gr geschat en jongen op 2300 gr. Dus dame heeft een aardige inslag poging gedaan. Ben er wel heel blij mee!!! Jongetje is ingedaald en ligt redelijk vast en meisje ligt ook met hoofd naar beneden. Allemaal keurig!! Zelf ben ik weer 600 gram afgevallen. Zit 's-avonds aan de slagroomijs en chips dus afvallen?? Zal wel door beide kindjes komen je wil niet weten wat ik allemaal naar binnen snaai!! 29 april mag ik weer terug komen en dan wordt ik getoucheerd, ben benieuwd!! Hoe gaat het met de rest??
@Lov23; Ik hoop dat het wachten is beloond @claudia1976; Spannend zeg, zwanger van een tweeling! Wat goed dat de tweeling zo gegroeid zijn. Mijn man denkt dat ik al zwanger ben, ik ben inmiddels 2 dagen na NOD. Vanavond misschien toch al een testje halen
nee geen 11 dagen wachten, ze heeft echt met haar hand op haar hart beloofd dat ze er dinsdag alles aan doet dat ons mannetje of dinsdag nog anders woensdag geboren wordt. dus geen kroningsdag hahaha. lov: inmiddels je buggy? en de zwarte is makkelijk schoon te houden en kan voor beide gebruikt worden. schaam je niet hoor als ik zit te wachten moet ik het ook hebben haha. liefebeestje: spannend hoor ik duim voor je. claudia: spannend hoor en wat goed dat je meisje netjes gegroeid is. ik heb een offday vandaag. onze uk ligt anders dan normaal. het getrappel zit niet meer links maar vandaag echt overal zo'n beetje. ik denk dat die met zijn rugje naar mijn rug ligt. ik heb de hele middag in bed gelegen met buikkrampen en misselijkheid.
aaah kimberly ik hoop echt dat t al weeeen voor je zijn!! Liefebeesje al getest? Je maakt t spannend..whoehoe... Claudia wat is de tweeling nu goed gegroeid! Super hoor!!. Hoe is het om zwanger te zijnv an een tweeling? Merk je overduidelijk erschil? Je doet het iig knap hoor! Je dragt zal al 35 week! er zijn genoeg die nu al bevallen zijn ivm de risico's..dus well done en respect!
Buggy is binnen Hij loopt fijn zeg! Kim het mag nu wel eens beginnen he meid....sterkte met wachten. Claudia jij bent er ook al bijna zeg. Gaat snel meiden....genieter nog maar even van. Al heb jij daar niks meer me he Kim hahahaha...jij wilt gewoon bevallen.
lov: super dat je blij bent met de buggy. ik denk dat hij hier ook nog wel komt als ons mannetje groot genoeg is. blijf hem zo mooi vinden die special edition. nog steeds geen verandering, onze beeb is nu al voor de 2e dag extreem druk en ligt toch anders dan normaal. weet niet of dat iets wil zeggen. ben benieuwd dinsdag met de controle. ik ga de kids wassen en aankleden, kunnen ze lekker naar buiten.
heb een ovu gedaan maar volgens mij weer hetzelfde...wacht even tot deze goed is opgdroogd. IK WIL MIJN EI hahahaha
Zooo nog actief geweest meid!!! Beeb kom maar!!! NU! Hoe is t met de kindjes nu? Kache: Vergat ik helemaal te zeggen Wat een prachtig poppie is N ♥♥♥ Jan: Aaaaah arme jij weer misselijk oh hahaha ik heb dat ook altijd in mn zwangerschap met niezen.. AU!!!! Lieke: Neem je rust lieverd, wij gaan nergens heen. Goed voor jezelf zorgen meid!! ♥ En superfijn dat de ctg goed was! Lov: Blij blij met de nieuwe buggy??? Kan deze wel achterover? Liefbeestje: TOP!! Gefeliciteerd meid!! Wat een lekkere luxepositie! En spannend twee dezelfde pendels! Oh meid die operatie lijkt me ook niet niks. Ik moet ook een operatie na deze zwangerschap ivm een ernstige verzakking van BM en urineleider. Ook erg lastig en pijnlijk dus ik kan me wel íetsje voorstellen hoe het voor jou voelt. Al is t natuurlijk iets anders. EN??? Roze????? Sum: Nou jammer, maar zekerheid is wel heel fijn! Tweety: Wat jammer dat je je zoveel zorgen maakt over het schoolreisje. En dat de juf zo star reageert. Ze kijkt niet eens mee naar mogelijkheden, erg jammer. Wat heeft je zoontje aan zijn slokdarm? Hopelijk kan hij wel mee en wordt jouw zorg voor een groot deel weggenomen. Maar indd het is wel moeilijk hoor om je kind uit handen te geven als het niet allemaal vanzelf gaat. Knuf!! Het zal ook wel moeten groeien dat vertrouwen lijkt me... Zet op papier wat je zoon nodig heeft en geef dat af (mocht je dat nog niet hebben gedaan) Ik werk op een BSO en daar hebben we van ieder kind met bijzonderheden een foto met instructies hangen in de kast. Voor een eetmoment kijkt de leidster eerst op die lijst. (maar van de meeste kinderen weet je het wel) Lov: Verdorie zeg nog geen ei Maris: Jeetje meid heel veel sterkte nog.... Wat heftig. Je komt wel als je je er klaar voor voelt. Je bent altijd welkom hier. Ka: Sterkte meid!! Claudia: Wat een supergoed nieuws!!!! Echt fijn!! Hahaha afgevallen ondanks alle gesnaai. Heerlijk toch hihihi. Jouw dochtertje heeft alles opgegeten voor je SPANNEND!!! Hier is de ergste schrik wel gezonken. We gaan t wel redden. We hebben nu broer en zus een week bij elkaar laten slapen. Op zich gaat het best goed. Alleen: Is er 1 wakker, zijn ze allebei wakker! En dat resulteert nu al vele nachten in OF zeeeeer vroege ochtenden, OF gebroken nachten. Tegelijkertijd naar bed brengen was echt geen optie, dat ging zo erg mis hahaha. MAat het gevolg is dus, dat we eerst zusje in bed leggen en dan broer. Maar voordat het stil is op de kamer ligt broer al op de bank te slapen. Hij went nu dus aan op de bank in slaap vallen en hij is ook nog eens rond 5:00 wakker iedere keer. Meestal slaapt hij in mijn bed nog wel een paar uurtjes, maar ook dat wil ik niet meer. We willen zo'n slaaptrainer aanschaffen voor hem. Nu is het zo dat als hij dan wakker is om 5:00 hij wel weet dat hij in bed moet blijven liggen en doet dat dan ook, MAAR dan gaat hij kwebbelen en spelen in bed. Met als gevolg dat mijn dochtertje wakker wordt! Wij hebben nu besloten dat we het anders gaan doen: Dochter gaat terug naar haar eigen kamertje (wel in haar peuterbedje). Zoonlief blijft voorlopig ook nog even op zijn eigen kamer. Onze slaapkamer en de zolderkamer worden neutraal geverfd/behangen. Op zolder wordt speelgoed van zoonlief neergezet en alvast wat persoonlijke spulletjes Als de baby er is, zal ze toch de eerste weken/maanden bij ons op de kamer slapen. T.z.t. gaat of zoonlief naar zolder als hij dan wel durft, of wij verhuizen naar zolder totdat onze zoon er wel klaar voor is. Nu is er ook nog de optie om ons dochtertje van nu 18 mnd naar zolder te doen. Zij is te klein om te beseffen dat ze op een andere verdieping ligt, en ze is wat stoerder dan zoon hahaha. Dan groeit zij dus a.h.w. op zolder op en kan ze geen angst er voor creëren. Dat is ook nog een optie... Maar ze is nog wel klein en haar 2 trappen opdragen is voor mij en mijn bekken echt not done. Wat zouden jullie doen?
lov: laat die ei maar komen idd, hopelijk hebben je woorden een goede invloed op onze beeb maar ben er bang voor. babbel:toch nog een heel gedoe zeg met de kids. ik denk dat je gewoon moet proberen wat mogelijk is. en waar dat je je prettig bij voelt. ik denk dat ik persoonlijk zou kiezen om zelf naar de zolder te verhuizen. hier is het zo dat de jongste een half uurtje eerder naar bed gaat dan de oudste. hier ook de regel dat er voor 7 uur niet gepraat en gespeeld wordt. wat inhoudt voor hun dat als de wekker niet gegaan is dan moet je nog even verder slapen. het duurt even voor de kids er aan gewend zijn, maar ik denk dat het een kwestie is voor doorzetten.
@babbel hier liggen de meiden ook samen,...ze hebben wel even moeten wennen maar je moet het wel de tijd geven. Hier gaan ze gewoon om dezelfde tijd naar bed en staan ook even vroeg op. Vaak ook even een kwestie van doorzetten. Hier werd de jongste ook in het begin om 6 uur wakker of eerder, maar altijd naar de kamer gegaan en gezegd dat ze toch echt nog even moest gaan slapen. Dit begreep ze op een gegeven moment dan ook. Hier gaan ze straks ook samen op de zolder slapen em de hopelijk derde krijgt zijn eigen kamer. Maar hier schelen de kids wel maar 2 jaar dus dat is ook niet zoveel en dat scheelt. @sunshine wat bedoel je? @kim aaaah ik hoop het voor je meid. Het kan gewoon ieder moment gebeuren ...
Even kort aangezien ik een vrij drukke dag achter de rug ivm een meeting van ZP. Het was erg leuk en gezellig maar ik ben erg vermoeid Vandaag ongesteld geworden, dus wij gaan op naar de volgende ronde.
liefebeesje: balen zeg, hopelijk de volgende ronde beter. lov: hoe is het met je ei? ik moet echt even vuur spugen hoor pfffff. ik heb het zo gehad. ik weet niet meer hoe ik moet zitten, liggen of staan. gisteren echt een flinke huilbui gehad. mijn lichaam is echt op en dan moet je nog aan een bevalling gaan beginnen. iedere keer als ik denk JA nu begint het, dan stopt het weer na een tijdje. ik vind het zo erg voor de kinderen en ml. die hebben geen flauw idee hoe het voelt. ik sta echt op ontploffen zo boos en verdrietig voel ik mij. hopelijk vandaag een iets betere dag. sorry voor mijn geklaag.
aah kim heb medelijden met je meis.... Een troost...als ie er is ben j het weer vergeten maar ik qweet dat je daar nu aan hebt! Hier nog geen ovu gedaan...hoop wel een duidelijkere ovu te hebben eens
@kimberly22; Nog even volhouden meid, je kunt het. Het is zeker zwaar maar net als lov23 zegt, als je ventje er straks is ben je het weer vergeten! @Lov23; Is je cyclus flink van slag na de MK? Aan je banner te zien zal je ei er binnenkort zijn, spannend! Ik kreeg net de 3e pendel binnen en ook weer een meid! Ik vind het zo spannend!