Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieke: Aaaah thanks meid♥ Het komt wel goed die laatste weekies hoor ;) Ik geniet ook wel heel erg hoor!
    En Koen: Hij groeit goed zeg!! Lekker!! En dat volgen... Ja ik zou me nog niet teveel zorgen maken hoor meid, hij is nog zooooo klein. Wie weet waar hij wel allemaal mee bezig is :) Komt vast helemaal goed ♥

Sum en Lov: Thanks meiden!! Ja soms is t echt effe rot, maar gelukkig is alles goed met de kleine meid en ik trek t nog wel :)

Maris: WWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEHHHHOOOOOOOOOOEEEEEE wat een geweldig nieuws!!!!!!!!! Allemaal!!!!! en heeeeeeeeeeeeel graag gedaan ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Supernieus Maris!

Babbel bikkel ben je!

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Thanks lov!!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En nu willen jullie wel al beginnen :D

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @maris, fijn zeg dat de uitslag goed was.
    @babbel, komt er langzaam op aan hè voor jou. Word je eerder ingeleid ivm bi?

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik ga sowieso niet over de 40 wk heen ivm BI en diabetes indd. Maar misschien ook al met 38 wk, maar dan moet ik het zelf aangeven. En aangezien ik heeeeeel graag thuis wil bevallen, kijken we t aan :)

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @babbel, dan schiet het al aardig op hè. Misschien nog maar zeven weekjes...

Wat is het rustig hier deze week. Iedereen van het mooie weer aan het genieten?

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    De knoop is doorgehakt,we gaan voor nog een kindje!! Vind het alleen wel weer net zo spannend allemaal als bij de eerste keer,vitamientjes ingeslagen,veel rusten en hopelijk is het nog een laatste keer gegund! De oudste gaat di een middagje wennen voor de basisschool,het word ook echt wel tijd dat hij gaat.
    Verder genieten van het prachtige weer,mijn mannetje moet morgen weer aan het werk na 2 weken vrij...
    Fijne zondag meidne!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat is het hier rustig? Iedereen aan het genieten van de zomer zeker? ?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ik lees nu pas je bericht Maris?!
    Jeeeeeh jullie gaan ervoor leuk :D

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @maris, super dat jullie er voor gaan.geniet van deze bijzondere periode ;)

Wij gaan morgen tien daagjes op vakantie...

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker lieke! Waarheen?

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Mallorca, all in dus lekker relaxen. Als Koen tenmiste een beetje meewerkt. Die huilt best veel momenteel.

Hoe is het met jou Lov?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh klinkt heeeeeerlijk lieke :D

Goed :D zal me weer wat zekerder voelen als ik volgende week een echo krijg.

Is het een fase denk je bij Koen?

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Alvast veel succes voor volgende week! Ik kan me goed voorstellen dat je wat onzekerder bent.

Ik hoop idd op een fase die snel weer voorbij is, maar ja ten doe je dat toch nooit. Blijft afwachten. Helaas krijgen we geen gebruiksaanwijzing hè ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Komt goed ;)

17. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ha meiden,

Sorry, reageer op het moment niet zoveel. Wij hebben een bedrijf in de toeristische sector dus met die mooie dagen hebben wij het giga druk! Sorry.

Maris: wat goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Gaan jullie per direct beginnen :) Hihi dan zit je nu waarschijnlijk al weer op het wavhtbankje of niet? Spannend!

Lieke: heerlijk 10 dagen op vakantie! Jammer dat koen zo huilerig is! Hopelijk gewoon een sprongetje en geen gekke dingen! Gelukkig is Mallorca niet zo ver vliegen!

Lov: dinsdag de echo, super fijn voor je! Al duren de dagen nu natuurlijk wel extra lang! Heb je wel een goed gevoel over deze zwangerschap? Denk zelf altijd dat dat ook wel wat zegt.

Vandaag zijn we naar sprookjeswonderland in enkhuizen geweest, zo leuk voor de kleintjes! Ben nu alleen wel helemaal kapot! Echt drukke dagen gehad en dan een leuke maar vermoeiende dag met de kindjes!
    Volgende week met oudste naar audiologisch centrum en twee dgn later naar kno arts, hoop dat er iets uitkomt. (Of eigenlijk ook weer niet) zou fijn zijn als ze een sprong gaat maken mbt haar spraak.

Verder gaat het met de zwangerschap goed al merk ik wel dat ik echt af en toe rust moet pakken. Mijn bloeddruk zakt ook steeds verder en daar word je ook niet echt energieker van.

Genoeg gezeur :)

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jaaaa t schiet écht op nu! Alweer bijna 32 wk.... Wie weet nog 5 weekjes :$ ;)
    Heerlijk die vakantie... Maar wat rot dat Koen zo veel huilt :( Enig idee of hem iets dwars zit? Mijn (verborgen) reflux/KMA-sensoren gaan altijd rechtop staan bij zulke berichten.... Dat doet die kleintjes zoveel pijn echt zo sneu. Hopelijk is t een sprongetje en hebben jullie een heerlijke vakantie!! Dat hebben jullie echt verdiend!!! ♥

Maris: WAUW!!!! Supergaaf wijffie!!!!!!! Oh ik duim meteen voor je!!!
    En ja ik ben echt aan t genieten!! Van mn gezinnetje en de zon ♥♥♥ Heerlijk!!!! Sorry dat ik wat minder hier ben ;)

Lov: Oooooh die echo gaat van t beeld spetteren zo mooi als jouw wondertje is ♥♥ ;) Komt echt goed meid, maar ik snap je spanning wel hoor

Jan: Oh haha dat is nu aanpoten dan he ;) hahahaha. Doe rustig aan en succes bij t audiologisch centrum en de kno arts

Hoe is t met de rest??? :D

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @ allen
    Ja we gaan ervoor! Helemaal leuk en erg spannend....
    We gaan gelijk deze maand proberen zwanger te raken,volgens mijn berekeningen is morgen of zaterdag mijn eisprong (als ik die al wel heb na de pil) maar het is nu 2 maandne geleden dat ik stopte,1 maand 24 dg,vorige maand weer keurig 28dg....
    We zien het wel wat er gebeurd en of het ons nog 1 keertje gegund is,vind het wel bijzonder en hoop dat het binnen nu en een half jaartje lukt.
    Jammer dat het nu weer wat minder is,maar van t weekend word het weer heerlijk zeggen ze. Onze oudste vond het geweldig op school,nu wachten tot na de zomervakantie,hij wilde vanmorgen weer haha dat is een goed teken
    Solliciteer me rot maar nog geen response....
    HIer beginnen de braderieén weer,lekker struinen en gezelligheid opzoeken!!!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jan jawel ;) maar is een dubbel gevoel.
    Hoop dat alles gewoon goed is met je dochter ;)
    En zeker rust pakken als je lichaam dat aangeeft.

Babbel hoop het :D

Spannend Maris!

Deel Deze Pagina