Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zeker spannend,hoop dat ik er niet teveel mee bezig ga zijn....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vast wel :p

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Spannend maris!! Hoop dat het snel raak is! Leuk, he die braderieën! Ik hou er ook altijd wel van! Waar woon je in zuid Holland?!

Lov: snap dat je gevoel dubbel blijft! Je stapt er nu toch minder onbezonnen in, he!

Ik ga snel de oudste halen!!

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lov
    Denk t ook ja!! ;)

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Ka: jeetje meid, doe rustig aan he! Wat vervelend zeg dat bloedverlies, gelukkig dat VK het niet verontrustend vond en er niets bijzonders gevonden is.

@ Babbelbol: fijn dat je spruitje lekker gemiddeld was op de groeiecho ;), ben benieuwd naar de 'verrassing' straks bij de geboorte :D.
    Maar tjonge, meid, wat heeft je lijf te lijden zeg... Pfff, wat vervelend om zo in de kreukels te liggen dat je na bevalling nog zo'n lange weg te gaan hebt. Respect!

@ Sumshine: sow, dat ruimt lekker op :cool: in je kledingkast! Heerlijk hoor.

@ Lieke: wat fijn dat hij goed groeit! Jammer dat het volgen niet goed ging, maar Nathalie had dat ook met 2 maanden. Ik vond dat ze erg weinig lachte, me heel weinig echt aankeek (keek vooral naast me), me nauwelijks volgde... Met autisme van zoonlief in mijn achterhoofd werd ik daar ook wat onrustig van, maar de afgelopen 2 weken is het er opeens, heb nu echt (leuk) contact met haar, ze brabbelt regelmatig en ze houdt me nu ook echt in de gaten :p. Alsof er opeens een kwartje gevallen is ;). Belangrijk is (heb ik begrepen) dat ze het met 3 maanden doen...
    Misschien is Koen druk aan het ontwikkelen en daarom zo huilerig? (gezien zijn leeftijd) Hoop dat het snel rustiger wordt.
    Veel plezier op vakantie!

@ Maris: joehoe! Wat fijn dat de uitslagen goed waren en de knoop is doorgehakt! Spannend, joh! Duimerdeduim, veel plezier de komende tijd :D!

@ Januari: blijf goed voor jezelf zorgen, he, ondanks de drukte ivm mooie weer! Fijn dat je nog wel redelijk kunt doen wat je wil en rust pakken, gewoon doen. Je hebt een goede reden ;).
    Spannend voor je dochter, ze krijgt uitgebreid gehoorsonderzoek? Hoop dat het wat meer duidelijkheid geeft!

@ hier: we hebben een goede vakantie gehad, weer heeft ook meeste dagen meegewerkt. Kids veel gezwommen en in speeltuin, Nathalie is zonder problemen in alles meegegaan (goed geslapen en gedronken, nauwelijks gehuild, gezellig erbij) en heeft ook voor het eerst 'gezwommen' ;) (niet echt idee dat ze het leuk vond... :p)

Oudste was wel erg overprikkeld en opgefokt toen we terug kwamen :(, de afgelopen dagen zijn erg zwaar geweest. Vorig jaar heeft hij vakantie toch iets beter gedaan, het viel dus wel tegen. Maar ja, hij zat al een tijdje niet zo lekker in zijn vel, dus als je er dan een grote verandering als vakantie er bovenop gooit dan weet ik inmiddels wel wat ik kan verwachten. Binnenkort maar eens bespreken met psychiater.

Nathalie is inmiddels al weer naar CB geweest, 2e ronde prikjes en weer goed gegroeid. Ze was nu 6070 gram en 59,5 cm, lekker gemiddeld dus :p. Ze kon alles wat ze moest kunnen ;), dus we zijn weer helemaal goed gekeurd :D, ha ha!

Ben nu aan het wachten op volgende regeldagen cq sprongetje, want die zouden rond 3 maanden moeten komen, maar tot op heden nog niets ;)...

6. januari2010

Kache: super dat Nathalie zo lekker meedraait binnen het gezin en een makkelijk meisje is! Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig werd van het niet volgen, gezien je autistische zoon! Eentje lijkt me pittig genoeg.
    Fijn om te lezen dat je hebt genoten van de vakantie maar wel ontzettend jammer dat je zoon zijn draai niet goed kon vinden! Lijkt me echt ontzettend lastig.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten bij het audiologisch centrum eigenlijk. Woensdag hebben we spel observatie en vrijdag afspraak bij kno arts. De testen mbt spraak heeft de logopediste al gedaan en de uitslagen zijn opgestuurd.
    We zijn wel bekend bij een kno-arts in een ander ziekenhuis en ze heeft ook buisjes gekregen dus weer niet precies wat deze arts gaat doen. We wachten het allemaal maar af.

Ik ga lekker mijn bed opzoeken, even lekker genieten van het getrappel in mijn buik. Overdag merk je er toch minder van omdat je dan druk bent! :)

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Bedankt meiden voor de leuke reacties. Ik mag denk nu op t wachtbankje en we hebben ons flink vermaakt hoor deze week ;) we gaan het afwachten maar stiekem toch wel weer erg spannend....

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @maris wat leuk success en veel plezier :)

zwaait naar iedereen. hier gaat het goed. inmiddels bijna 20 weken. erg druk de laatste dagen geweest. nog 4 dagen en dan hebben de kids vakantie heerlijk 6 weken rust op de camping. mama moet wel werken maar scheelt al een paar dagen een wekker zetten hihi.

9. januari2010

Maris: spannend weer op het wavhtbankje! Als je er op zit wil je het liefst zo snel mogelijk duidelijkheid en dan ook nog het liefst dat deze duidelijkheid komt in de vorm van een positieve test, maar toch is deze spannende periode iets moois! De spanning van het wachten en het testen, dat ga ik niet meer meemaken. Hoe moeilijk ook, probeer beetje te genieten :)

Tweety: heerlijk 6 wkn naar de camping, jullie hebben daar gewoon een vaste plek of niet? En heeft je man wel 6 weken vrij? Of komt er oppas naar de camping als jij moet werken?
    Wanneer heb je de 20 wkn echo?!

Hier: dochterlief viel net voor het naar bed gaan nog even een gat in haar Kin.... Balen en heel sneu voor haar. Ik ben met haar naar de hap geweest en stoere meid heeft geen traan gelaten. Ze ligt nu lekker te slapen, hopelijk blijft ze er een beetje vanaf!

Tot snel weer!!

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Derde kindje...,ja mijn eerste blik weer op t forum. Het kriebelt weer...haha. En ik kan de babykleertjes niet wegdoen! Moet ze van mezelf bewaren.

11. januari2010

Kriebel kriebel, zal dat ooit ophouden :)
    Gezellig als je me komt schrijven!

Maris heeft de knoop ook net doorgehakt en gaat voor nog een kindje :)

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    klopt idd we hebben een stacaravan. we gaan er elk weekeind heen (mits het weer een beetje mee zit) mijn man is huisman niet zelf voor gekozen maar ivm lichamelijke klachten. ik werk dus normal fulltime maar nu ivm mijn bekken klachten nog maar 16 uur.

ik heb as donderdag de 18e de guo heel spannend.

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    dank je voor je welkom januari!
    oja ik lees het net.spannend maris!

wat zouden eigenlijk redenen kunnen zijn om niet voor een derde te gaan?? hier kwam mijn man mee. hij begrijpt niet waarom mensen het bewust bij 1 of 2 houden...hij zegt kinderen zijn zooo leuk!

14. januari2010

Tweety: o, heerlijk een sta caravan! Ieder weekend een beetje vakantie. Heerlijk dat je man altijd thuis is bij de kindjes!
    Balen dat je ivm je bekken al zoveel minder kan, maar is voor een goed doel. Is bekkenpijn de pijn die je heel laag in je rug voelt, bij je stuitje zeg maar? Ik heb daar de laatste tijd zo'n pijn met lopen en tillen maar geen idee of dit van het bekken is.

Pina: kinderen zijn zeker super leuk maar ik snap best dat mensen het bij 1 of 2 kids houden. Het is tenslotte wel drukker met drie kids en financieel heeft het natuurlijk ook gevolgen. Wij willen onze kinderen wel wat kunnen bieden, waar mogelijk :)
    Maar als ik jou stukje zo lees hoeven jullie niet echt een knoop door te hakken en gaan ee gewoon voor of niet? Leuk leuk leuk!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeeeh vandaag weer een mooie echo gehad! Ben helemaal happy :D
    Kindje bewoog zelfs al....heerlijk om te zien!

16. januari2010

Super goed nieuws lov!! Gister dacht ik nog aan je maar vandaag helemaal vergeten!

Druk met de zolder in de weer geweest, nieuwe kamertjes zijn bijna klaar! Zo leuk!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk !!
    Laat je foto's zien?

Hier moeten we nu de zolder voor de meiden gaan maken...

18. januari2010

Ik zal foto's plaatsen als het klaar is!
    Maken jullie voor de twee kids 1 grote kamer?
    Bij ons waren er altijd 4 kamertjes op zolder en nu hebben we het helemaal verbouwd naar 2 slaapkamers en en voorzolder met kastenwanden voor onze troep ;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee heb geen plaats voor aparte kamers.....dus wordt idd een grote zolder voor hun beiden ;)

20. januari2010

Super toch! Vind dat echt prima kunnen! Wij hebben getwijfeld om er 1 ruimte van te maken maar uiteindelijk niet gedaan!

Vandaag de accessoires opgehaald
    Zal er even kort een foto op zetten

Deel Deze Pagina