Lekker hoor!! Ik heb 20 aug nog een echo staan, maar ik denk niet dat ik die nog ga halen Gisteravond in de hitte een warm bad moeten nemen omdat ik urenlang HB en krampen had om de 6 minuten ML was weg en de kindjes waren gelukkig bij mn ouders aan het logeren. Maar ik vond het wel weer even spannend. Er is veel gerommel in mn buik, dus ik ben erg benieuwd. Ondertussen is mijn bevalbad binnengekomen! Dus ik wil echt de 37 wk uitdragen hoor!! Het is mijn droom om in bad te kunnen bevallen ML is de laatste klusjes aan het afmaken. Alleen is op de babykamer (uitgerekend nu) de band van het rolluik geknapt Dus ik kan niet luchten of niks daar. BALEN Hopelijk kan er snel iemand komen om het te maken!! Nou ja en de eerste weken slaapt ze toch op onze kamer in haar wiegje Maar alles klaarmaken is leuker in daglicht natuurlijk.
nou babbel laat nog maar even zitten zeg! Oh ja die band van de rolluik is hier ook kapot! Gelukkig hebben we 2 ramen .. we laten het maken als we de kamer gaan vernieuwen
@babbelbol Ja het is natuurlijk voor mij een 'rare' cyclus,voordat ik begon met de pil 3 maanden na de geboorte van me jongste (wat ik moest van de gyn) had ik ook al 4 jaar de pil niet meer geslikt en elke maand op de dag en het uur af 28 dagen,dus vandaar dat ik het zo noem,snap je? Dus na het stoppen van de pil afgelopen mei was het 25-28-26 dus moet ik nu ovutesten gaan gebruiken om mijn eisprong te zoeken. Geen probleem dus doen we dat wish me luck deze ronde!
O maris dat valt nog mee. En kun je nog redelijk in de roos schieten als je rond die periode om de dag vrijt! Ik zit ergens tussen 32 en 38. Maar m'n cyclus slaat ook wel ns gewoon over!! Zo gek. En frustrerend.
Hoop dat het lukt deze ronde,mijn man heeft namelijk nogal wat nachtdiensten rond mijn vruchtbare dagen,ik ga morgen met de ovutesten beginnen,ben benieuwd!
Maris, jammer van die ongi maar je gevoel had gelijk! Op naar ronde 2! Pina en Derde leuk dat jullie voor een derde gaan en hopelijk gaat het snel lukken!!! Lov alweer 11 weken en een mooie echo!! Goed zeg!!! Hoe voel je je verder?? @Hier. Het gaat prima met de tweeling! Ze groeien goed en hebben al aardig wat babbels! Nicole heeft haar handjes nu echt ontdekt, zo leuk om te zien! Maurice ook wel maar die vindt iedereen die langs de box komen interessanter. Sinds een week heb ik nu een anticonceptiestaafje in mijn linker bovenarm en die blijft 3 jaar zitten. Heb er geen last van en het scheelt heel wat om niet steeds een pilletje in te nemen of die lastige Mirena spiraal die ik hiervoor heb gehad, dat was echt een drama! Het inbrengen, het hebben en het er uit halen!! Hoe gaat het met de rest??
Hai meiden, Helaas kom ik melden dat ik nog steeds niet zwanger ben. Verder gaat het hier wel redelijk, zat er een paar weekjes terug best doorheen door allerlei dingen die speelden. Dit is nu ook nog wel maar gelukkig niet meer zo heftig. Verder gaat het hier goed, ook met de kids. Hoe is het hier? Liefs
Hoi meiden, Lang niet geweest, maar ook erg weinig energie. Door het bloedverlies en de vele harde buiken zit ik alweer 3 weken in de ziektewet. Gister gesprek gehad en ik ga ook niet meer werken. Ik ben zo ongeveer verplicht om de hele dag op de bank te hangen. Maar hoe minder je doet hoe meer last ik van andere dingen krijg. Best vervelend! En een heel geregel met oppas etc. aangezien ik gewoon echt niet een hele dag voor de meiden kan zorgen. Met 26 weken een pretecho gehad. Echt super gaaf met 3d! Was echt heel leuk! Alleen is ons mannetje nu alweer te klein. Hoofdje liep al 2 weken achter en buik en benen 1.5 week. Nu met 30 weken weer een groeiecho om te kijken hoe en wat. Hopelijk valt het dit keer mee. Ik wil zoooo graag een keer thuis bevallen en zonder inleiden! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Als ik wat meer energie krijg kom ik weer meekletsen.
hoi claudia, je onderschrift 'zwanger'moet je denk even aanpassen omdat je schrijft dat je nu een staafje hebt... of je moet nu zwanger zijn van nr 5?
@ Babbelbol: heftig meid, maar gelukkig iedere dag dat pukje blijft zitten, weer een dagje dichterbij de 37 wkn! Duim heel hard voor je dat je mooie grote bad lekker mag gebruiken ! Balen zeg, van rolluik, hopelijk is het snel gemaakt, zo'n donker hol wordt je ook niet vrolijk van . @ Lov: oh meid, je hebt bijna 1e trimester er al weer op zitten , maar ik kan me voorstellen dat je erg veel zin hebt in volgende echo! Totdat je zelf leven voelt, moet je er maar op vertrouwen dat het goed gaat (en ik vond dat niet meer zo makkelijk na een mk). @ Claudia: fijn dat je ukkies lekker gaan , tja, zullen idd echt verschillende kindjes zijn, ondanks hun gedeelde geboortedatum . Hopelijk heb je veel plezier van je implanon (ik heb daar juist weer vervelende verhalen over gehoord , vandaar dat ik de mirena heb gekozen)! @ Ka: oh meid, wat balen zeg . Verplicht bankhangen is zwaar en dan duren de weken soms erg lang, he (ik heb veel uitzending gemist gekeken op laptop). En ja, opvang voor je kindjes, zal niet makkelijk zijn! Hopelijk dat je ukje toch nog wat beter gaat groeien, duimerdeduim, gun het je zo, een zorgeloze thuisbevalling! @ Pina, derde en Maris: dames, heel veel succes met klussen , duim voor jullie allemaal! @ Kikkert: wat ontzettend jammer dat het wondertje nog niet gekomen is. Veel succes, hoop echt dat het jullie snel gegund is! @ de rest (kimberly? januari?): hoop dat het goed gaat met jullie? @ hier: mirena zit er nu een dikke week in, dus officieel betrouwbaar, bye bye condooms! He he, fijn hoor. Behalve wat oud (bruin) bloedverlies merk ik nog niets van mirena, hoop dat het zo blijft (en bloeden snel stopt !). N is weer aan het springen, maar heeft ook het rollen al ontdekt! Wauwie, het kind is nog niet eens 4 maanden, ben onder de indruk . Morgen weer voor het eerst werken. Heb er echt zin in (niet in de laatste plaats omdat ik inmiddels knettergek aan het worden ben van stuiterende C ), ben benieuwd hoe het is. Ben zo ongeveer een jaar weggeweest, die paar uurtjes in dec/jan niet meegerekend. Het is al weer meer dan een jaar geleden dat ik eerste positieve test in handen had...
Kache ooh succes morgen ... Toch altijd spannend he! Klopt ik voel me goed maar door de mk is het naïeve gewoon even weg...maar ach vertrouwen moeten we hebben! Het scheelt dat ik al 2 meiden heb rondlopen
Pina, bedankt heb het even aangepast!!!! Kache, heb helemaal geen last van het staafje. De mirena vond ik echt een drama, het inbrengen deed veel pijn. Toen het er eenmaal inzat had ik geen zin meer in seks en het deed pijn (tijdens seks als we die al hadden dan!!) en het eruit halen was een nog groter drama. Het spiraaltje was omhoog geschoven en het draadje was niet meer zichtbaar. 1 x bij de huisarts geweest voor het eruit halen en 2 x in het ziekenhuis. Gelukkig de 2de keer in het ziekenhuis kon hij er eindelijk uitgehaald worden. Als hij toen nog was blijven zitten dan had er een operatie aan te pas moeten komen. Het enige waar ik heel blij mee was, was het uitblijven van me ongi! Maar genoeg gezeik daarover voor iedereen is het anders!!
Ik snap je wel hoor meid Hopelijk is het gewoon snel raak!! Pina: Ja dat heb ik dus ook die rare cyclussen. Maar het hoeft niet erg te zijn gelukkig Claudia: Fijn te lezen dat het zo goed gaat!!! Wat een schatjes ♥ En indd de Mirena was een ellende, vond ik ook! NOOIT meer! Ik ga denk ik voor de nuvaring totdat ML de knoopjes gaat leggen Kikkert: Oh meid wat erg... Ik hoop zo dat jullie wondertje er nog mag komen... Leef met je mee hoor meissie Ka: Jouw en mijn zwangerschap lijken erg op elkaar (alleen zijn mijn kindjes nooit te klein, dat lijkt me nog spannender ) Heeeeeel veel sterkte!!! Kache: Niet voor schamen lieve meid, dat je het lekker vind om weer te gaan werken! Ik kan me gewoon zo goed voorstellen dat je even uit de situatie wil! Je bent een topper en ook jij hebt adempauze nodig!! Lekker genieten op je werk hoor, zeker als je daar van kunt opladen!! Lov: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA morgen 12 weken!!!!! ♥♥♥Heerlijk! En over een dikke week weer echo Super. Ja en het naïeve is begrijpelijkerwijs weg, maar ik hoop dat je wel heerlijk kunt gaan genieten hoor meissie Lieke: Hoe is t met je meis? ♥ Rest: Knuf!! Hier: Vandaag weer goedgekeurd bij de VK Al het voorwee-werk was niet voor niets: Mevrouw is ingedaald en ligt al vast in het bekken! Ennnnn ik heb toegezegd gekregen dat ze al strippen met 37 wk als het gaat JIPPIIIIEEEEE!!!!! Bijna... ♥♥♥
Misschien daarom zo'n last babbel indalen kan ook zo'n pijn doen he. Jeeeeeeh morgen 12 weken idd hahahaha... Maris al ovu gedaan?