Hihihihi thanks!! Het bad staat ook klaar op de babykamer!! Alle meubeltjes aan de kant en het bad in t midden Spannend hoor! Ik ben zo benieuwd!!
ben eens benieuwd!!! toen ik weeën had van de oudste ging ik lekker on de douche staan.....dacht ik....vond het helemaal niks hahahah
Oh ik heb de weeën van de de eerste 2 ook in bad opgevangen: Heerlijk! Maar het bad is te hard en er is te weinig ruimte voor de VK om daarin te bevallen. Ik kreeg op t eid echt pijn in mn bekken. Zo'n bevalbad is lekker zacht overal!
Ja idd....wil deze keer niet te vroeg gaan maar je weet het nooit hoe snel het zal gaan. Dat is altijd wel lastig als je in het zk moet bevallen .
Ja dat lijkt me ook vreselijk!! In mijn gesprek met de VK, je weet wel hét bevallingsgesprek haha, zei ze dat ik nu niet eerst een uur moet wachten met bellen, maar meteen moet bellen als ik weeën heb. Ook omdat dochterlief vrij vlot kwam (3:45 uur) Op het moment dat ik dit schrijf krijg ik een flinke kramp Aaaaah!! Maar ja zijn t mn darmen? Of is t n (voor)wee? Hahaha blijft lastig ook de derde keer die gebroken vliezen bij zoonlief waren duidelijker! Hihihi Bij dochterlief zei ik tegen de VK: Ik hoop dat t doorzet. Had ik al bijna 6 cm hahahahahaha!!
1 uur na het breken van mn vliezen kreeg ik een enorme weeënstorm. Er zat geen pauze meer tussen de weeën. Het was heel druk (3 bevallingen), dus de vk kwam pas na 6,5 uur (ze was aan t begin al geweest maar toen had ik nig geen ontsluiting). Toen had ik al 5,5 uur weeën storm achter de rug. Ik was volledig in paniek want er was niemand om me te coachen. Ik had been buik en rugweeen dus ook nog lastig op te vangen. Toen ze kwam had ik nog maar net 5 cm, dus ik was doodsbang pas opnde helft te zijn qua tijd en nog eens zo lang in de storm te zitten. Toen besloten naar t zkh te gaan omdat ik t thuis niet meer kon handelen. Daar aangekomen had ik nog maar 5cm maar ik mocht even meeduwen in n wee. Toen had ik.ineens 8 cm. Die laatste 2 waren killing, maar toen ik mocht persen ging t snel. Ik zette zonder persdrang 5x aan per wee en hij was er in 19 min. (mijn dochter in 4 min ) dus niks vreselijks maar wel een extreem lange weeëstorm... Meestal duren diemaa1 n paar uur.
Ja bij mn dochter had ik ook meteen maar tussenpozes van 1 minuut, maar alleen buikweeën en er zat tenminste pauze tussen! Bij mn zoon echt geen. De ene wee ging meteen over in de andere. En mn dochter ging veeeeel sneller, dus dat was echt een peace of cake Zo'n bevalling doe ik nog wel 10 x hoor!! Alleen mn zwangerschappen krijg ik helaas niet cadeau Maar ach ik heb gezonde kindjes!!! En daar doen we t voor!
Ja er bestaan geen lekkere bevallingen helaas...maar het is t allemaal waard .. Ben je nu klaar hierna?
Ja echt wel!! Ik zou best 4 kindjes willen, maar ML echt niet, mijn lijf kan t niet meer hebben en mn huis is te klein. Dus nee, ik ben superblij en gelukkig met mn gezinnetje! Daarna eerst nog revalideren, operatie en naar t ZKH in Mill voor mn herniaklachten. En mn meissie nog BV een jaartje (of langer) BV geven. En dan is het weer mijn lijf! hahahaha
Ff snel: ik heb nierkoliek. Vandaar de vreselijke pijn.,gisreravond weer flinke aan val. Miest eigenlijk naar t zkh voor infuus paar dagen. Maar ik wilde niet dus nu met zetpillen kijken of t ook gaat.
De zetpillen werken gelukkig. ik heb nog medicatie voor 2 aanvallen. Als ze dan nog terugkomen moet ik toch naar t zkh. Afwachten dus... Zoonliefs kiesje had ook nog n vullig verloren en was helemaal gaan onsteken. Dus ook nog naar de tandarts. Moest ie getrokken worden. Krijsen!! Echt allemaal teveel voor 1 weekend... Voor t,eerst naar school geweest, de baby die kan komen, gisteravond ineens opgehaald worden door mn zus, daar moeten logeren (wel leuk maar toch spannend), dan tandpijn krijgen daar, mama ineens heel ziek, dan kies trekken.... En dan moet ik m morgen weer gewoon naar school brengen.... Pfffff dat kan toch niet