Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh ik hoop het ook babbel!
    Al kon het bij mij toen niet en beviel ik toch nog die nacht hahaha

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    dat geeft een mens hoop :D:D:D:D:D

Jij bijna geslachtsechoooooo!!!!!!! Ik ben zoooo benieuwd!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik ben niet gestript... Het kon wel... Maar het zou ws geen bevalling opwekken.
    Mijn BMM voelde precies goed aan zoals verwacht bij een derde zwangerschap. Ze kon bij de vliezen, maar ze verwachtte gewoon niet dat het meer zou opleveren dan 2 cm ontsluiting. Nu was er 1 cm. Dus dan zou ik buikpijn en last kunnen krijgen zonder dat het iets zou opleveren. De teleurstelling is alweer gezakt en ik ga gewoon nog even genieten van de allerlaatste dagen/weken zwangerschap ♥

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen babbel....maar je kindje komt wel als die eraan toe is lieverd....geniet nog even van je zwschap...

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat is ook zo Lov. Ik heb een heel fijn gesprek gehad met mijn zus. Ze zei (in t kort): "Je moet nu gaan loslaten. Laat zoon naar school brengen en halen door papa of mij. Je hebt deze zwangerschap kei-hard gevochten. Je hebt je diploma behaald, je hebt het plotse ontslag van je man in goede banen geleid en alles geregeld, je hebt financieel alles op orde gebracht. De eerste 2 weken school van je zoontje heb je goed begeleid, de traumatische ervaring van een kiesje trekken heb je supergoed begeleid voor hem, je hebt eindelijk goede schoentjes gevonden voor je dochtertje, je hebt nierkolieken overwonnen, bekkenpijn geaccepteerd, de 37 wekengrens gehaald ondanks alle harde buiken. Nu is het tijd om los te gaan laten. Geniet nog even van je buik en je zwangerschap voor zolang het kan. Doe nog even leuke dingen (morgen gaat ze met haar spiegelreflexcamera nog wat foto's maken) voor jezelf. Lig desnoods de hele dag in bad. Het is nu tijd om echt hoogzwanger te zijn en los te laten. Dat vond ik zo lief! Dat helpt enorm. Ik ga het loslaten. :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ze heeft helemaal gelijk! Wij vrouwen willen nog wel een doordraven .... Maat je hebt je krachten en energie ook nodig nu meid...

Dus luisteren naar je lieve zus! :D

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Thnx liefie!

9. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Babbel: jammer dat strippen niet doorging maar je zus heeft wel echt gelijk! Probeer even voor jezelf te kiezen! Voor je het weet is jullie kleine dame er en dan moet je flink aan de bak!!

Geniet nog even van het getrappel in je buik!

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Maris: gefeliciteerd!! Wat heerlijk joh, vermoeidheid dus toch voor het goede doel ;). Hopelijk veel genieten.

@ Babbelbol: Pfff, wat een hoop gedoe/ellende (oeh, kolieken doen zo'n pijn, dan word je echt even knettergek...) nog zo op het einde :$:(, goed naar je zus luisteren en even alleen aan jezelf denken. En strippen is ook niet alles, fijn dat VK gewoon eerlijk was en geen valse hoop heeft gegeven.
    Hoe vindt zoonlief het nu op school? (ik neem dat hij nu opgeknapt is?)
    Maarre... buik ziet er lekker rond uit :p, krijg spontaan rugpijn, ha ha!

@ Januari: wat balen zeg van het bloedverlies, kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, omdat het ook vorige keren zo liep :(. Gelukkig zijn de controles tot nu toe goed, hoop dat kleintje lekker lang blijft zitten. Fijn ook dat groeiecho goed is.
    Maarre... die roze wolk was bij ook heel ver te zoeken hoor ;). Ik hoefde ook niet meer te genieten van mezelf ;). Klaag maar lekker raak hoor! Je lijf heeft toch heel wat te verduren.

@ hier: nu 2 weken weer aan het werk en is heerlijk :D. Zit er nu weer een beetje in op het werk, het loopt allemaal soepel met halen/brengen e.d. N doet het heel goed op opvang (ze slaapt er veel ;)) en is vrolijk. Inmiddels is ze een buikslaper geworden, vind haar nu meestal op de buik terug in bed. Ook een stuk eerder dan broer en zus, maar ja, als ze het zelf doen... Dan maakt het mij ook niet uit.
    Ze is ook steeds meer aan het gillen en kraaien. E heeft al geklaagd dat het pijn doet aan de oren ;) en vindt het maar oneerlijk dat baby's wel mogen gillen en zij niet, ha ha!

Zelfs heb ik me een paar dagen slecht gevoeld dit weekend, veel klachten die erg hormonaal leken (buikpijn, rugpijn, rommelende darmen, opgeblazen, misselijk, hoofdpijn, prikkelbaar etc). Leek heel erg op eisprong, N heeft in weekend ook veel gedronken (klein productiedipje??). Even afwachten of straks ook menstruatie gaat komen? Ik hoop het niet eigenlijk, maar ja, bij E werd ik ook rond 4 maanden weer ongesteld ondanks volledige BV.
    Het bloedverlies van mirena gaat overigens gestaag door, niet heel veel (paar inlegkruisjes) maar wel continue. Kan/mag (helaas) nog maanden duren...

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @kache
    Thanks,wij zijn erg blij dat het zo snel is gelukt,nu hopen dat ons kindje bij ons mag blijven,heb 17 sept de eerste echo,ben dan 8 weken onderweg,spannend dus en voor me gevoel duurt dat natuurlijk een eeuwigheid voordat het zover is,verder voel ik me wel ok,erg moe en met vlagen misselijk.

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nog geen baby hier ;)

13. januari2010

Kache: fijn dat het met n. Zo goed gaat! Buikslapen had mijn zoontje ook, vond ik in het begin maar niks. In de couveuse lag hij al veel op zijn buik maar toen lag hij aan de monitor, thuis had ik hem liever op zijn rug.
    Balen dat jij je zo rot voelde afgelopen dagen en op menstruatie zit je inderdaad nog niet te wachten... Vind het zo in zo maar niks.
    Wel vervelend dat je door de Mirena zo lang bloedverlies kan hebben, dat wist ik niet!
    Hoe gaat het nu met je zoon? Is de medicatie al aangepast? En hoe is zijn leverwaarde nu? (Ging toch om leverwaarde of vergis ik me?)

Babbel: we wachten en wachten en wachten.... :) al 38 weken, he! Dat hadden we niet verwacht!

Hier: instort dagje... Ben helemaal kapot. Deze week veeeel te veel gedaan maar kon ook gewoon niet anders. Vandaag maar lekker thuis blijven!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou niks doen vandaag dus Jan!

15. januari2010

Inderdaad! Heb bijna de hele ochtend in bed gelegen. Nu net mijn nieuwe telefoon binnen dus die even installeren. Vanavond lekker op tijd naar bed!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedzo!
    Is toch al zo'n druilerige dag dus ik doe ook niet veel,vandaag...

Maandag hebben we de geslachtsecho dus ben wel wat zenuwachtig hihi :D

17. januari2010

SPANNEND!!!!

Voorgevoel of niet? Gokte ze bij 12 wkn niet op een meisje?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd :)
    Ik denk een meisje maar nub zegt jongen en op de echobeelden zie ik soms wat denk ik hahaha...
    Maar misschien is het we de navelstreng, dus het is een beetje spannend

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mis wel een paar meiden hier de laatste tijd....ben ik eindelijk zwanger komt niemand meer....:(

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Knappe meid nu al naar buik draaien ♥! Fijn dat het goed gaat en jij lekker geniet van het werken! Hahaha het is ook oneerlijk E, ben het helemaal met je eens meis ;) hihihihi
    Oh bah ik heb ook zo lang gebloed van de Mirena. Ik hoef m noooooit meer :) Ik hoop dat je je snel beter voelt meid. Echt rot... Knuf!

Maris: Ooooh dat is lang he meid.... Maar het zal vast goed komen meissie :)

Jan: Ooooooh herkenbaar!! Ik heb vandaag de hele middag op bed gelegen. Pfff ik kan bijna niet meer. Ik word steeds wakker als de coffeïne-paracetamollen uitgewerkt zijn en kom dan niet meer in slaap door de pijn. En nee 38 wk had ik niet verwacht! ECHT niet. Ik ga donderdag vragen mijn vliezen te breken... Zo kan ik ook niet verder. Ik ga zo even naar het dorp een tas kopen en dan ga ik weer plat. Zo niet leuk voor de kindjes!! Ik moet na de bevalling ook nog zo lang plat! 7 dagen!! Dus ben er wel klaar mee hahahaha. Zoonlief wordt ook wakker met: Oh papa is de baby er NOG niet... hahaha

Lov: Nog 2 nachtjes slapen!!!! Ben zo benieuwd!!!!! Ik denk..... een meisje

Deel Deze Pagina