Hee lieve meiden: Updatw: vannacht om 3.00 zijn mijn vliezen gebroken. Ik heb even een beetje wee-activiteit gehad, maar het is allemaal weggezakt. Dus het is,wachten op de weeën nu. Als ze dr is kom ik terug met nieuws
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Zet m op lieverd nog even!
3 september, 23:55 uur, 4080 gram, 51 cm en zoooooo mooooooi ♥ In bad ♥ Na 21 uur gebroken vliezen en een bevalling van amper 2 uurtjes ♥ Helemaal gelukkig, helemaal compleet ♥ Op het nippertje (liever de naam niet in tekst gebruiken ivm privacy thanks!!!)
Babbelbol: van harte gefeliciteerd!! Klinkt als een super goede bevalling en wat een mooie naam!! Zag op Facebook al een foto voorbij komen, ze is prachtig! Nu lekker bijkomen, laat je maar lekker verwennen!!
@babbel:GEFELICITEERD, VAN HARTE MEID!!! Super dat het zo snel is gegaan... En wat een schatje. Ook een mooi wiegje trouwens! @jan, kinderarts denkt dat het idd koemelkallergie is. We moeten over een maand terug. Hopelijk is ie dan wat beter gegroeid en is alles nog steeds goed met hem. Dan kunnen we gaan kijken of gewone voeding weer klachten opleveren.
@ Babbel: van harte gefeliciteerd!!! Wat heerlijk dat ze er is, heerlijk moppie zeg! En wat fijn dat je gewoon lekker je bad hebt mogen gebruiken. Ik wens je een heerlijke kraamtijd en lekker genieten met jullie 5-jes!