Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ahhhhhhh

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat lief babbelbol! Geniet van je kraamtijd! :)

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Babbel: skatje :D!
    Nu valt me toch wel weer op hoe snel het gaat... Lijkt al weer lang geleden dat N zo was :p...

Bijgevoegde bestanden:

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaahhhhhh lekkere gezonde kindjes meiden!

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Kache: wat gaat het hard!! Ik dacht dat jij ook nog zo'n heel kleintje had maar tijd tikt door, he!! Geniet er maar van!

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ohh wat een schatjes babbel en kache!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

hier waai ik weer ff langs :) hoe is het hier? babbel bevallen gefeliciteerd had ik op fb al gedaan maar bij deze nog een keer hihi.
    heb ik verder nog veel gemist?

hier gaat alles zijn gangetje. helaas nog steeds last van me onderrug/bekken. mijn werk ik nu aangepast en werk nog 50%. 6 dagen per week ban ongeveer 5-6 uurtjes. de ene dag gaat het beter als de andere. ik merk wel dat ik 6 uurtjes erg zwaar begin te vinden en liever 4 uurtjes draai. ik kijk het as week nog ff aan heb vrijdag een gesprek met mijn afdelingshoofd dan kan ik het eventueel gelijk bespreken.

het kamertje is bijna klaar ben alleen nog bezig met de muurschildering. en dan het inrichten en alles wassen maar dat wil ik pas in mijn verlof gaan doen. wassen jullie nog met appart wasmiddel of gewoon met waar je altijd mee wast?

ben druk aan het zoeken naar een geboorte kaartje wat een drama zeg kunnen niks leuks vinden. pfff. gelukkig is het nog niet zover.

ik ga proberen om weer wat vaker langs te komen.

8. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Babbelbol van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je je bad mocht gebruiken!! Wat een schatje is het!! Heb de foto's net uitgebreid bekeken!

9. januari2010

Ik lig in het ziekenhuis aan de weeenremmers en heb eerste longrijpingsprik gehad. Het leek erop dat ik ging bevallen en heb ook al wat ontsluiting maar gelukkig zwakken de weeen al goed af.

Duimen jullie mee dat het goed blijft gaan! Voor nu moet ik zo in zo tot woensdag blijven.

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ohhh jan wat spannend! Ik duim voor je dat je nog niet gaat bevallen.

11. januari2010

Laat het alsjeblieft nog wat weekjes duren

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Jan toch weer meid!

Ik duim natuurlijk ontzettend hard meid!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    sterkte jan hoop dat de kleine nog ff blijft zitten. *knuff*

dames ff een vraagje over het wassen van de kleertjes. hebben jullie dit in het begin met neutral waspoeder gedaan? ik weet niet precies meer wat ik bij de jongens heb gedaan en hoelang met neutaale. ik gebruik nu dreft tabs kan ik daar ook de kleertjes mee wassen of toch voor de zekerheid met neutral?

14. januari2010

Bedankt meiden!

Tweety: ik heb nooit met neutral gewassen maar gewoon met mijn eigen wasmiddel en dan zonder wasverzachter.

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jan: jeeeeetje wat akelig meissie... Laat t nog even duren indd :( ik brand n kaarsje voor je...

16. januari2010

Mijn man is inmiddels naar huis gegaan, naar de kindjes.
    Mijn buik is gelukkig een druk rustiger maar helemaal stil is het nog niet.

De eerste twee dosis weeenremmers leken heel veel te doen maar ineens kwamen de harde buiken toch weer in alle hevigheid terug.
    Ik lig nog wel op de verloskamer maar hopelijk morgenochtend naar verpleegafdeling. De schrik zit er weer even goed in maar ik denk dat het wel goed komt!

Ik ga proberen nog wat te slapen

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Tweety, heb altijd eigen wasmiddel en een klein beetje wasverzachter gebruikt! Anders krijg je zoveel soorten wasmiddel op de plank!

Jan ik hoop dat het nog een paar weekjes gaat duren voordat je gaat bevallen, maar ik denk dat het eerder gaat komen! Ik wens je heel veel sterkte en kracht!!

18. januari2010

Lig inmiddels op verpleegafdeling en buik is rustig. Net echo gehad voor de groei. Het is weer een kleintje maar nog wel gewoon goed.

Ga zo lekker slapen.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Doe rustig aan Jan......
    Jouwn kindjes willen gewoon nie langer blijven zitten he....

20. januari2010

Het lijkt erop lov, blijkbaar geen lekker plekje...

Deel Deze Pagina