Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja vast wel fijn....maar geen geduld.
    Hoe ver was je bij je andere kindjes?

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Stukje verder.. 36 en 34 weken dus hoop dat deze kleine ook nog minstens tot 34 blijft zitten

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zag net je topic en las het al ;)

Nou ik hoop het ook voor je meid.... Moet je kindje nog in het zk blijven anders?

4. januari2010

Bij 31 en 34 weken moet het zo in zo in her ziekenhuis blijven...
    Onze oudste is met 36 gebiren en mocht op dag vijf naar huis en onze jongste na 2,5 week.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:( nou dat ze dan maar even blijft zitten nog...

Hoe gaat het nu met je?

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Januari: ah nee, meid! Wat ontzettend balen en natuurlijk ook spannend op een absoluut-niet-leuke-manier! :( Fijn te horen dat het in ieder geval nu weer wat rustiger in de buik is. Ik duim heel hard dat je frummeltje echt nog even blijft zitten!! Hou je taai.

@ Tweety: heb nooit neutral gebruikt, alleen mijn eigen wasmiddel. Gebruikt overigens sowieso nooit wasverzachter. Als je kindje reageert, kun je altijd nog overstappen toch? (en mijn kids zijn echte eczeem kindjes!)
    Balen van je bekken, hopelijk vind je toch voldoende rust de komende tijd en denkt leidinggevende een beetje met je mee.

@ hier: beetje emo vandaag, dochterlief had haar aller-allereerste speelafspraakje vandaag :D (bij ons thuis) en was echt zo schattig om die 2 bezig te zien. En ook erg opluchting voor mij, want ze is een beetje verlegen en zeker niet de meest spontane, maar ik nu wel blij dat ze dus toch wel aansluiting vindt.
    En ik vond het zelf ook wel spannend, een heel nieuwe wereld gaat voor me open ;)!

N is weer aan het springen geloof ik, vaak drinken, 's avonds/nachts wat onrustig, moeizaam in slaap komen en weinig slapen overdag. Ben erg benieuwd wat voor nieuwe vaardigheden het zal gaan opleveren :cool:. Ben nu wel moe, overigens ;)... Ben regelmatig de hele avond met haar aan het tutten voor ze eindelijk slaapt, dan 2 nachtvoedingen en om 6:00 staan de kleuters weer naast mijn bed "Mama!"... En dan gewoon werken, halen, brengen... Huishouden is even op een laag pitje. ;)

(wel een goede remedie tegen babykriebels, ha ha :p)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaa kache ja helpt het :D
    Leuk he die grote stappen...hier hetzlfde verhaal. ze is een beetje verlegen en geeft er gewoon niet zo om...die afsrpaakjes.

8. januari2010

Kache: wat leuk dat je dochter haar eerste speel afspraak had, wat een stappen allemaal, he!
    Je het je handen vol aan N. zo te lezen! Fijn dat de babykriebels een beetje zakken! Maar word wel weer even pijnlijk op de realiteit gedrukt door je laatste zinnen... De eerste maanden zijn echt wel zwaar!! Nachtvoedingen, andere kids vroeg op en niet kunnen bijtanken ondat er zoveel verplichtingen roepen!
    Denk ook echt dat dit onze laatste is! Zeg nooit nooit natuurlijk maar ik hoop dat de babykriebels hier weg blijven.

Hier: de harde buiken/weeen komen door de remming heen. Op ctg keurig een regelmatige opspanning te zien maar gelukkig niet echt pijnlijk voor mij en na inwendig onderzoek lijken ze ook weinig te doen. Ik weet alleen niet of dit dat komt door de remming of niet? En krijg daar ook geen antwoord op.
    Gister groeiecho gehad en kreeg daar gisteravond ook uitslag van, de groei lijkt toch weer af te buigen, over 2 weken weer een echo, buigt het dan nog meer af, hebben we er nog een 'probleempje' bij.
    Ik weet niet wat het is maar het lijkt wel of een normale (voor zover die bestaat) zwangerschap hier niet mogelijk is ofzo.

Bij de eerste twee kids begon de groei ook te stagneren na 28 weken, dit kan een reden zijn waardoor de kids er gewoon uit willen...

Wat een onzekerheid allemaal maar komt vast weer goed maat hoop echt nog paar weekjes door te lopen. Ze zeggen hier iedere dag langer is er 1 en 32 weken is echt een heel stuk beter dan 31 dus dat is het eerste doel, daarna 34!

Je kan wel merken dat ik hier weinig om het hand heb, alle tijd om verhalen te tikken met mijn mobiel :)

Tweety: hoe voel jij je verder? Kamertje helemaal klaar? Druk met baby wasjes?

Love: jij ook alles goed? Geen nieuws is goed nieuws? Nog veel last van maagzuur?

Babbel: lekker aan her genieten op je roze wolk? Heerlijk!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jan blijf voor je duimen dat de kleine voorlopig nog lekker blijft zitten. en de groei ook goed blijft gaan.

ik voel me redelijk goed. als ik gewerkt heb merk ik wel dat ik meer last van mijn bekken/rug heb maar het is nog te doen. de babykamer is bijna klaar nog wat kleine dingetjes. volgende week wil ik gaan beginnen met wat dingetjes wassen. kan maar klaar liggen. vandaag 28 weken dus nog officieel 12 weken tegaan. al wordt de kleine meid over een week of 11 via kz al gehaald als het volgens planning gaat maar dat gaat het toch nooithaha dus ben benieuwd wanneer ze zich aandient.

10. januari2010

Tweety: ik moet kleertjes ook nog wassen, daar baal ik nu natuurlijk wel van omdat ik nu liever klaar zou zijn geweest maar is niet anders.
    Fijn dar het redelijk goed gaat! Wel jammer va je bekken!

Waarom kreeg jij ook alweer een keizersnede? Spannend!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

gaat wel goed jan :)

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    komt goed jan. als alles goed blijft gaan mag je dan naar huis of moet je in het zh blijven? dan kan je misschien rustig aan wat wassen of je man opdracht geven haha hij het zware werk en jij het leuke.

onze jongste is ook me een kz gekomen en lag zo dwars dat ze van binnen op de oude manier moisten doen daar Mogen geen uitdrijvings weeen meer op.

gisteren stond ik met manlief te douchen en hadden we het over dat ik het deze keer zwaarder vond enz. toen zei ie ja bij de andere ging je al bijna met verlof nu moet je ook nog eens 4 weken langer door lopen. shit ja das waar haha. mijn oude werkgever had een hele geode regeling. ging je 6 weken van te voren met verlof en nam je 2 weken vakantie op kreeg je er 2 weken van hun bij dus met 30 weken zat je lekker al thuis. nou denk ik eerlijk gezegt niet dat ik de 34 weken ga redden met werken maar we zullen zien.

13. januari2010

Als vannacht goed blijft gaan en er morgenochtend bij inwendig onderzoek geen veranderingen zijn dan mag ik s'middags naar huis

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    duim duim duim jan

15. januari2010

Dankjewel tweety! Zal het nodig hebben... Begint hier weer aardig te borrelen in de buik... :(

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jan hoe is het meid?

17. januari2010

Mag vanmiddag naar huis!! :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeh!!

19. januari2010

Helemaal blij. Thuis mag ik nog niet zoveel doen maar zie ik in ieder mijn kindjes en man :)
    Ga snel alles in orde maken voor de kleine en dan hopen dat ze tot minimaal 34 wkn blijft zitten

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gewoon weer bij de kindjes zijn is al fijn he....

Is voor hun ook moeilijk dit he?

Deel Deze Pagina