Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o wat fijn jan dat ondanks het geborrel gisteravond je toch nu lekker naar huis mag. lekker je kids weer knuffelen wanneer je dat wil.

weet nog goed dat ik de oudste zo miste toen ik ik het zh lag na de geboorte van de jongste en hij kon ook niet elke dag mee ivm de afstand wij lagen in het Sophia toen. en we hadden geen auto. geniet er lekker van meis en hou je rustig.
    xxx

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoe is het nu jan?

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Het gaat hier redelijk!
    Je doet thuis altijd wel iets, in het ziekenhuis heb je echt bedrust want kan je verder ook niks!
    Merk dat er al snel regelmaat zit in harde buiken als ik iets doe.

Vind het allemaal erg onzeker! Tel de dagen tot maandag en dan wil ik wel proberen om weer iets meer te gaan doen.

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Januari: wat fijn dat je weer thuis bent! Maar kan me goed voorstellen dat het spannend blijft... Helemaal niets doen in je eigen huis (met je eigen kinderen om je heen) gaat toch niet, he? Iedere dag is er weer 1 bij, ik hoop dat het rustig genoeg blijft in je buik! Hou je taai!

@ Lov: hoe is het op je blauwe wolk? Gaan jullie het aan de kinderen (en anderen?) vertellen, of blijft het jullie geheimpje?
    Binnenkort 20 wkn echo, toch? Hopelijk alles tiptop! :D

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    gisteravond bijna op me plaat gegaag pfff. de kids hadden op hun kamer onder het raam een treinbaan gemaakt. ik ging nog ff bij ze kijken en vond het warm bij hun dus denk zet ff het raak op een kiertje. in het donker en ja hoor hoppa zo op een trein nou ik tolde alle kanten op kon me nog net tegenhouden. grrrr. gelukkig nergens last van alleen een beetje mijn bekken.

@jan nee thuis helemaal niks doen kan idd niet. maar net al wat kache ook zegt elke dag is er weer 1.

6. januari2010

Tweety: moet stiekem wel lachen om je bijna valpartij... Zie het helemaal voor me! Haha
    Maar is natuurlijk helemaal niet leuk! Gelukkig heb je je niet super pijn gedaan!

Hier: goede dag gehad! Krijg gelijk weer meer vertrouwen in mijn lijf!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jan ja ik ook kon zo naar de leukste thuis en dan had ik geld gewonnen ik zweer het je hahaha. fijn dat je vandaag een geode dag hebt. houden zo.

jeetje wat kunnen kaartjes toch verschrikkelijk duur zijn. heb een leuk kaartje gezien. koste maar 1,25 pst. alleen komen er nog ff 90 euro aan drukkosten bij pffff. bezopen ze goor 25 kaartjes ben ik ruim 125 euro kwijt.

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Enne jan, hoe is het nu met je?

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jan, hoe gaat t meid????? Ben heel benieuwd hoe t met je gaat...

Hier: Druk met refluxperikelen, zucht. Maar komt vast goed...

10. januari2010

Gaat best goed hier!! Ik hou me nog even rustig maar morgen al 32 weken! Ergste gevaren schijnen dan weg te zijn.

Babbel: balen van de reflux! Heb je er al iets voor gekregen?

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @jan, gelukkig! Nu nog even volhouden...
    @babbel, oh balen. En wat doe je er tegen?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier zijn we druk aan het verbouwen en heb bijna geen tijd...

Maar Jan iedereen weet het al hoor hahahaha de kids ook :D

Fijn dat het nog goed gaat..babbel balen meis...:(

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Jan wat fijn dat je weer thuis bent!! En alweer 32 weken op naar 34!!

Tweety zag het helemaal voor me die bijna valpartij! Zijn je kinderen nog wakker geworden van een bijna vallende moeder??

Babbelbol sterkte met de reflux

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @Claudia ja de oudste werdt een soort van wakker haha helemaal verdwaasd zo ik schrok man. ehhh ja wat dacht je van mij schat. en de dag erna wist ie niks meer hihi.

vandaag een geode dag gehad op me werk normal zit ik er om 11 uur al doorheen nu niet hihi. heb gewoon tot 1 uur kunnen werken en voelde me lekker in me vel zitten. gisteravond wel een aantal harde buiken gehad. en dan ging de kleine ook nog eens lopen porren dat voelt niet prettig.

15. januari2010

Mijn vliezen zijn gebroken.... Zal allemaal wel niet zo lang meer duren ben ik bang.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jan o jee meis success. schrik me rot. hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.

17. januari2010

Wel spannend nu. Op ctg wel steeds pieken te zien maar voor mijn gevoel meer harde buiken dan weeen.
    Hopen dat het nog even rustig blijft.

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    maar lang zal het niet duren nu je vliezen gebroken zijn. je mag max toch iets van 48 uur met gebroken vliezen lopen ofzo?

19. januari2010

Dat is alleen als je al 37 wkn bent, als je te vroeg gebroken vliezen hebt dan laten ze het (onder controle) zo lang mogelijk zitten.

Kan dus zomaar nog een week of langer duren.

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ohhh neeee jan wat rot :( Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat alles goed mag gaan, wat er ook gaat gebeuren... :( Hele dikke knuffel!!!!!

Deel Deze Pagina