Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jan oke dat wist ik niet. duimen draaien voor jullie. success.

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoe is het nu jan?

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Kindje nog steeds binnen en buik redelijk rustig...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedzo Jan!

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Oh shit jan, dat is schrikken... Gelukkig is het nu rustig. Ik duim voor jullie.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey lieke....ik moet jou toch nu vaker zien op school he hahahahaha :D hoe vindt ze het op school?

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jan: Gelukkig meid!!! Ieder uurtje is er 1 langer in mama's buik...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En babbel hoe gaat het bij jou lieverd ? Hoe vinden de andere kids het

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, ja ben al iedere keer aan het kijken of ik je zie, maar er zijn meerdere zwangeren en missch is het bij jou og niet te zien. Haha wel grappig. Maud vindt het heel leuk, wil zelfs op zondag naar school. Ze heeft ook hele lieve juffen...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ze zijn idd erg lief! S was er ook gek op altijd...
    Nou je ziet het belachelijk goed al hoor hahaha...als het goed is sta ik iedere keer gewoon naast je want de klas van s is links van Maud haar klas, als je buiten staat dan ;) heeft je man rossig haar?

11. januari2010

Kindje nog steeds binnen!
    Ik had dit echt niet verwacht maar ben natuurlijk wel heel blij.
    Gisteravond wel heel verdrietig, ik verveel me zo hier en mis gewoon alles van thuis! Maar goed, we liggen hier voor een goed doel!

We gaan al richting de 33 weken, ben benieuwd wanneer ze het eventueel willen inleiden maar ik denk pas bij een week op 36-37.

Afwachten maar!

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hè jan ik heb met je te doen. je wilt ze zo lang mogelijk binnen houden, maar dat betekent voor jou natuurlijk afzien...

@lov, idd! Was je mee op schoolreisje afgelopen dinsdag of was dat een andere zwangere (want die leek verder dan jij)? Ik ben zelf niet snel op school ivm werkplek en parkeerplaats veroveren. Mijn man werkt sowieso minder dan ik...

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee was niet mee ;) hahahaha ja dan weet ik wie je bent....jullie zijn de enige met een rode kinderwagen toch :D

Jan jeeeeh meid wat goed dat ze gewoon blijft zitten. Iedere dag is en een he meid, toch zou ik wel eens willen weten wat de gyn zegt waarom je kindjes zo vroeg komen altijd he....

14. januari2010

Bedankt meiden!
    Lov: dat zou ik ook wel willen weten! 1 ding is zeker er komt geen vierde meer! Volgens mij komt ie met 30 weken als we het rijtje doorzetten.
    Pfff.... Waarschijnlijk heeft het te maken met afbrekende groei vanaf week 28. Dit kindje laat ook een afbrekende groei zien maar zit nog wel binnen de marges dus lijkt het me ook weer geen probleem... Lastig!

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jan heb echt met je te doen meid... T is heel eenzaam zo he :( dikke knuffel. En ik ben ook wel heel benieuwd naar het waarom... Sterkte meis!

Hahaha dat wordt daten lov en lieke ;)

Hier: het is afzien hier met de reflux. Maar nu is de medicatie weer verhoogd en gaat het eindelijk beter. Nu gaan we weer genieten hoop ik ;) arm.meisje had zoveel pijn :( en dat met 2 weekjes al...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jan ja er moet toch een verband zijn he....
    Nee een vierde lijkt me ook niet verstandig als ik dat mag zeggen, dan neem je een groot risico ..

Babbel geef je bv? Edit zie he al:D

Heb je al eens jhbroodpitmeel geprobeerd? Hier ook beide kindjes spugertjes geweest

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Januari: pfff, jeetje meid, balen zeg dat je vliezen gebroken zijn. Je ligt nu dus in ziekenhuis zodat ze het in de gaten kunnen houden? Hopelijk blijft je meisje echt nog een tijdje zitten, maar ik kan me ook voorstellen dat het heel saaaaaai is voor jou ;). Hou je taai, meid!

@ Tweety: oei, dat klinkt niet fraai je bijna-val over dat treintje! Toch even schrikken, lijkt me. Ik vloek ook altijd nog als ik weer eens struikel over speelgoed als ik N op de arm heb!

@ Babbelbol: he meid, wat balen van de reflux zeg :(. Maar je andere 2 hadden het ook gehad? Lijkt me vreselijk om je kleine frummeltje al zo te zien lijden... Hopelijk blijft het nu goed gaan met de medicatie. Sterkte!

@ Lov: schiet het een beetje op, de verbouwing? :D Maken jullie een extra slaapkamer (op zolder, ik geloof dat dit de meest standaard verbouwing is voor zwanger-van-de-3e ;))?

@ hier: N is volgens mij nog druk aan het springen, ben veel aan het voeden, ook in avond en nacht weer, nog niet echt aan het verbeteren, nog steeds moe dus... Maar goed, tussen de voedingen door is ze wel rustig en tevreden, dat is altijd beter dan langdurige krijspartijen ;)...

Vandaag wezen winkelen met de meisjes, nieuwe spullen voor winter voor oudste dochter. Zucht, waar is de tijd gebleven dat ik het zelf mocht bepalen? :p Zoeken toch wel lang als je dochter niet veel mooi vindt ;) en op alles 'Nee-hee!' zegt, maar we zijn toch geslaagd (wel een beetje boven het voorgenomen budget :), maar ja...) Ze is nu heel blij met haar nieuwe aanwinsten.

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jan gelukkig de kleine nog binnen. het is idd niet leuk in het zh en erg saai. toen ik bij robin in het zh lag heb ik ook veel traantjes gelaten. sterkte meis je kan het.

@kache hier begint de oudste ook al nee nee nee te zeggen als ik iets laat zien. pffff.

vandaan een zwangerschapsfotoshoot gedaan. heel leuk. nog ff wachten tot de resultaten klaar zijn ben heel benieuwd.

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, idd met de rode kinderwagen. Hè wat flauw nu weet jij wel wie ik ben maar ik niet wie jij bent;) Komt misschien de komende weken nog wel.

@jan kan me goed voorstellen dat je niet nog een kindje wilt. Ik zou me ook echt zorgen maken over de vroeggeboorte en het achterblijven van de groei. Hebben ze al een inschatting gemaakt van het gewicht nu?

@babbel, hè wat vervelend nu! Ik hoop dat de medicatie snel gaat aanslaan!

@kache, wat herkenbaar hier ook elke dag discussie over kleren die ze niet leuk vindt. Ik heb die vorig jaar voor haar gekocht. Vele begint nu te klein te worden, dus binnenkort maar eens shoppen...

@tweety wat leuk een fotoshoot!

Hier genieten van de kindjes maar onze Bart weer erg missen. A.s. Dinsdag is zijn sterfdag en a.s. Vrijdag zijn geboortedag....

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah lieke ik zal hallo zeggen volgende week goed :D of stiekum niet hahahaha... Ik sta gewoon links naast je iedere week!

Kache nou ja de 2 meiden gaan naar de zolder...:D maar nu zijn we beneden bijna klaar en dan gaan we naar boven...zo'n zin in hahaha

Deel Deze Pagina