Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier vandaag co bij de gyn gehad alles was goed. de kleine meid lag met haar hoofdje naar beneden. we hebben alles besproken voor de kz de datum hebben we ook door gekregen.

echt pas met 39 weken :( hihi maar ik denk zelf niet dat ik hem ga redden. mijn andere 2 kwamen ook eerder de oudste met 38,2 en de jongste met 36,2 weken. mocht ik eerder weeen krijgen moet ik natuurlijk bellen en rustig naar het zh komen. de keizersnee krijgen we omdat de jongste in een lastige positive lag en daar door de kz van binnen vertikaal gedaan is ipv horizontaal. de rek is dan wat minder en je hebt eerder kas op scheuren. maar hoef me niet druk te maken als ik de eerste weeen voel. het is zelf zo dat als alles vlot loopt en ik kom het zh binnen ze eventueel kunnen kijken(als ik dat wil) hoe de ontsluiting is en als die snel verloopt kunnen we het wel gewoon proberen. maar dan wel met een ok op de achter grond. dus eerlijk gezegt hoop ik op het 2e want een kz is ook niet alles.

ook fijn vandaag de resusprik gekregen in mijn bil dammm wat prikt dat spul zeg was ik weer ff vergeten.

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Tijd voor een update vanuit hier :)

Zo, dat waren me de weekjes wel haha. Gehannes met de reflux en medicatie. Nu spruw (incl tepelkloven AUWAUW) en ze is snotverkouden. En de medicatie voor de reflux was eerst een te lage dosis. Nu is ie verhoogd en gaat het beter. Maar de eerste medicatie voor de spruw werkt ook niet, dus nu weer andere medicatie. Hopelijk werkt die nu wel. Want m'n tepels gaan ook steeds verder stuk.
    Maarrrrr ze slaapt nu 's nachts wel van 21:00/22:00 - 1:00 - 4:00 - 7:30, dus dat gaat best goed!!! Ik ga donderdag weer even wegen :D Ben benieuwd!!!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh klinkt pijnlijk babbel :( nu ze doet het goed he :D super meid!

Hier was de 20 weken echo ook helemaal goed ....

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooh wauw Lov wat fijn!!! Heb je foto's? :) vind ik altijd zoooo mooi <3

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee geen mooi helaas :(. Heb je uitgenodigd er staan wat in mijn privealbum;)

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    &#9829;&#9829;&#9829; Mijn boefjes &#9829;&#9829;&#9829;

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    leuke foto babbel.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaahhhhhhhhhh

Lieke was jij dat nou zonder kinderwagen vandaag? Ik zat naar je wagen te zoeken hahahah

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, Ik was idd zonder wagen samen met mijn vader (vanmorgen wel met wagen). Heb ik hallo tegen je gezegd of was dat weer een andere zwangere (t-shirt met streepjes)? Fijn dat de echo goed was!

@babble, wat een mooie kindjes en een hele leuke foto! Ja dat doet pijn he tepelkloven, heb ik vrij lang gehad....

@jan, fijn dat het goed gaat. Ik wil wel vriendjes worden. hoe gaat dat?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik had idd een tshirt met streepjes aan :D ik keek je aan omdat jij zo keek. Maar ik twijfelde omdat je zonder wagen was. Heb je blonde haren?

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hahah wat grappig. Ik dacht: ik zie een zwangere en die loopt die kant op!
    ja ik ben idd blond (lang haar in staart), ik had een spijkerbroek aan en een soort tuniek/blouse.

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Whahahaha morgen dan maar eens echt kletsen dames hahahaha!! Jullie klikken, dat is duidelijk, dus nu voor t echie ;) Ben jaloers ik wil ook :p

Thanks dames!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah babbel waaro woon je zo ver weg!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Volgens mij valt het best mee.... Maar ik weet t niet zeker ;) hahahaha! een klein uurtje rijden??

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah oh :D

Hoe gaat het nu met je en je kindjes?

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Het gaat goed hoor!! Voel me wel een beetje labiel, mijn hormonen spelen een beetje parten. Maar niks ergs hoor ;) Maar ik merk dat het een beetje veel is geweest: Vanaf feb 2011 eerst een lichamelijk zware zwangerschap, 13 maanden borstvoeding, 1 maand niks, weer een lichamelijk zware zwangerschap en nu wéér BV met flinke tepelkloven en alle gedoe van de afgelopen weken... Ik merk dat ik een beetje snak naar me-time. Ook al vind ik dat echt vreselijk egoïstisch van mezelf om dat zo te voelen, maar ik voel het wel... Maar dat gaat ook weer over als de BV beter gaat ;) Gewoon ff geduld hebben hahaha. Ooooh en ik kijk uit naar het eerste roséetje dat ik ga drinken :p hahahahaha :) mmmmmm! Dát is lang geleden :p En niet dat ik zoveel drink normaal gesproken hoor, maar zo op zijn tijd een lekker roséetje of wijntje vind ik wel lekker!! Ach het is gewoon dat ik weer gewoon mezelf een beetje ben ;) Komt goed!! Verder gaat het met de kindjes best goed. De oudste 2 moeten wel een beetje hun draai nog vinden, maar het gaat steeds beter. N gaat ook steeds beter! De medicatie werkt nu goed en ook voor de spruw hebben we nu andere med gekregen. Hopelijk nu snel er weer bovenop!!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en ik woon in noord-LMB ;)

18. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Jan van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Ben benieuwd naar haar naam en foto's, wil dus wel vriendjes worden......

Lov alweer 20 weken jee dat gaat snel!!!

Babbelbol wat een mooie foto en de kleine ook alweer 3 weken!

@ hier. Maurice aan het brullen wil fles.
    Nicole heeft een spreidbandage toch een kleine vorm van heupdysplasie.
    A.s. dinsdag komt de fysiotherapeut thuis voor het licht afgeplat hoofdje van Maurice.
    Voor de rest gaat het prima! En we genieten met volle teugen ook de 2 oudsten.

Aan iedereen de groeten en knuffels tot snel! Ga nu maar fles maken want Nicole begint zich er ook mee te bemoeien.........

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lekker Claudia! Heerlijk genieten!

Lov hoe is t met je? Voel je je goed?

Tweety: lekker aan t nestelen?

Hoe.gaat t nu Jan??

hoe is t met jou lieke? Heeft alles een beetje zijn plekje gevonden.bij je? Nog veel moeilijke momenten? Knuf

Alle andere dames: hoe is het met jullie?

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en trouwens Claudia: rot zeg van de heupdysplasie en t afgeplatte hoofdje. Gelukkig ben je ruimmmmm op tijd!

Lieke.en Lov nog.gekletst?? ;)

Deel Deze Pagina