Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Nee vertel??? Gisteren wel even wat filmpjes gezien op youtube van tweeling bevallingen. Tranen en snotteren was het resultaat! Jee wat wordt je daar emotioneel van zeg!! Al die gierende hormonen!!

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Claudia: dan heb je zo in zo geen grote kindjes gekregen inderdaad!! En een tweeling is natuurlijk altijd wel wat kleiner! Spannend hoor! Bevalling staat dus echt al voor de deur!
    Ja inderdaad die bevalling op babyboom! Wow! Dat ging echt razendsnel. Anders moet je eens terug kijken, het was aflevering twee en de bevalling is aan het eind!

Lov: leuk dat ze samen een kamer delen! Heb je goed je best gedaan rond je ei?! Nu weer dat rot wavhtbankje! Killing!

Hier: beide kindjes zijn niet echt lekker! Hangerig en koortsig. Jongste ligt alweer in bed en oudste dalijk ook even! Wilde eigenlijk graag naar de indoor speeltuin maar dat zit er niet in vandaag.

3. januari2010

Ze werd om 09.00 aan infuus gelegd en om 11.00 belde ze verpleegkundige dat ze persdrang had. Verpleegkundige zei nog 'soms kan het snel gaan hoor'! Om dat moment draait mevrouw op haar rug haalt de dekens weg en kindje floept er letterlijk uit!! Je merkte echt even de 'stress' bij verpleegkundige. Op een gegeven moment hoor je haar op de achtergrond ook roepen 'HULP NU!!!!'

Kwartiertje later werd nummer 2 geboren :)

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Jan heb het even bekeken en inderdaad een supersnelle bevalling!!! En floep daar is de eerste!! Zou heerlijk zijn als het bij mij ook eens een keertje vlot ging..... Maarre die pijn daar wil ik nog niet aan denken!! hahahhaha

Lov inderdaad nu weer op het wachtbankje!! Ik hoop dat dit je maand is!!!! Het is je zo gegund!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd die bevalling...bizar he hahahaha
    Zo snel ging bij mij eentje nog niet :D

ja we hebben goed ons best gedaan....dag voor de ovu sex gehad...op de dag van de posi en dag erna en ik wil vanavond nog effe hahahaha..
    dat moet genoeg zijn!

Had ik mijn rijtje al laten zien?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:D.......
    Bizar he van zo'n lichte test naar die knaller

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Nou er zit nu echt een knaller tussen!!!!! Duimen kruisen!!!!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja echt!
    Was zo blij met die test ...totaal niet verwacht...
    Ronde 3 en weer een cyclus van 33 dus ik ben blij!

9. januari2010

Echt een knaller lov!! Wow! Nu hard duimen en vanavond nog een keer je best doen ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja dat moet geluk brengen toch hahahaha....

en lief dat jullie duimen meiden....

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Kom op deze deel 2 zou toch jouw deel worden!!! En daar hoort duimen draaien en of kruisen van ons ook bij!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:)...:D

ik hoop zo dat het raak is meiden!!!!!!!!!!!!

13. januari2010

Wij ook lov!! Weet zeker dat ik namens ons allen mag spreken als ik zeg dat we je het mega hard gunnen!!!

14. januari2010

Even kopietje van ander topic

Hier: beetje rot dag vanwege de zieke kids en schoonouders kwamen onverwachts langs. Gelijk het leuke nieuws verteld maat helaas waren zij niet zo enthousiast als wij... Ze hebben ons niet eens gefeliciteerd!! Mijn schoonvader zei: 'jullie hebben het al zo druk en meer smaken zijn er niet'!!!!
    Ben eerlijk gezegd behoorlijk geïrriteerd maar heb het naar niet te erg laten merken.
    Ga nu lekker een stuk buiten wandelen even lekker wat frisse lucht!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfffffffff Jan wat erg!
    Snap dat nooit zo.....kind 1 is super...
    Kind 2 is al van.....is wel de laatste he...

Echt erg voor je. Ik zou dit zeker aangeven hoor!

Hier hebben we besloten om volgende week naar Italië op vakantie te gaan :D
    Lekker een camping aan zee....
    We wilden naar ardeche maar daar is het zo' n slecht weer, wil wel genieten .

Wel een nadeel....misschien de laatste paar daagjes ongi op vakantie....of natuurlijk heerlijk zwanger!

16. januari2010

Lov: tja... Schoonouders... Heb al genoeg strijd geleverd! Ik vind het prima zo. Ga er lekker boven staan, ga me niet verlagen tot hun niveau door er wat van te zeggen!!
    Wat een heerlijk vooruitzicht lekker op vakantie!! O, wat ben ik jaloers! Maar wel op de positieve manier hoor! Heerlijk voor jullie en zwangerschapstest mee in de tas dan maar!! Hopen dat je in Italië op die blauw/roze wolk mag klimmen!!

Kimberley zal wel aan het bevallen zijn!! Hoop dat ze een goede bevalling heeft!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik hoop het voor Kim!

En ik snap je hoor....zo heb ik het opgegeven bij mijn eigen ouders...

Ik hoop ook met een mooie test naar huis te kunnen komen!

18. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hier ff een beetje ego!!

Heb last van mijn rechter kontbot of het is een zenuw die in de knel zit! Kon gisteravond haast niet lopen op mijn rechterbeen van de pijn. Schiet helemaal van dat botje voorbij mijn knie met een vlammende bijna verlammende pijn! Een nachtje rust zou lekker zijn geweest ware het niet dat mijn dochter dacht ik ga lekker de hele nacht huilen!! Zonet mijn zoontje lopend weggebracht naar de peuterschool, blij dat ik weer thuis ben!
    Dochter ligt nu een beetje verdwaasd in de wandelwagen, heeft nergens zin in. Dacht net bij het terugwandelen dat ze in slaap was gevallen maar is nu weer wakker. Maar wel lekker rustig.
    Mijn onderste rechter ribben voelen ook niet zo lekker, komt omdat ze eroverheen proberen te komen met hun benen. Kortgezegd het mag wat mij betreft nu echt wel voorbij zijn!!

Hoe gaat het met de rest??

19. januari2010

Jeetje Claudia, dat klinkt heel pijnlijk!! En dan precies als het echt niet uitkomt huilt je dochter de hele nacht! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent!! Nog even volhouden, je bent er bijna!! Dikke knuffel.

Hier: allee goed, vanmiddag de echo! Joehoe! Dochter naar peuterspeelzaal en zoon ligt nu in bed, ik ga gauw even soppen! Het is leuk de zolder verbouwen maar wat een stof overal!!! Pfff :)

Deel Deze Pagina