Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Oeh lov wat erg! Gaat het al wat beter?

Hier ook ziekeboeg, M flink aan het hoesten en K tweede keer pseudokroep gehad. Koen ook last van de tandjes. Zelf heel druk met solliciteren. Dus ik kom weer langs als het allemaal wat rustiger is

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Na 5 dagen in het zk zijn we nu thuis.....

Het was heftig :( nu even bijkomen van alles....

Jeetje jij dus ook een heftige tijd gehad.... Moeilijk als je kindje ziek is he :(

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lov fijn dat jullie weer thuis zijn. het is nooit leuk je kindje ziek te zien en zeker niet in het zh te moeten blijven.

@hier vanmorgen een onrustige buik. veel harde buiken/voorweeen. ff de zennstand aangenomen en inmiddels is het allemaal weer rustig. tenminste mijn buik is rustig heb hier 2 jongens lopen die zijn me toch vervelend pfffff. wordt helemaal gestoord van ze. lijkt wel of er storm komt.

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ach jeetje Lov wat erg :(:(:(:(:(:(:( Fijn dat het weer beter gaat nu, maar wat akelig zeg :(

Tweety: Hahaha alle kindjes zijn zo als t einde in zicht is volgens mij hihihi

Lieke: Ach meid, rot zeg :( Jij ook sterkte!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja was echt erg om mijn kindje zo benauwd te zien. Bah wat ben je dan machteloos.

Kijk als ze een arm breken kun je zo troosten.... Maar nu kon ik gewoon totaal niks doen :(
    Hoop dit nooit meer mee te maken weet je dat.

Pfff je kindjes daar mag gewoon niks mee gebeuren...

Maar het gaat beter gelukkig.

Hoe is het bij jou babbel

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja ik kan me helemaal voorstellen dat je dan echt kapot gaat... :( Hoe gaat t nu?

Tweet: Alles nog gelukt met de kaartjes? :p

Lieke: Hoe is het met Koen?

Jan: En hoe gaat het met je meissie?

Joehoe dames, waar is toch iedereen?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gaat weer goed nu gelukkig ;)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooh en hier gaat het goed!! ML heeft een nieuwe baan!!!! YESSSS uit de zorgen pfffff heerlijk. Hij is gisteren begonnen. Dus ik moet wel even wennen ;) Net als nu moet ik eigenlijk F uit school halen. Maar M en N liggen in bed... Ja en wat doe je dan en hoe llos je dat op? :) Ik heb pap maar even gebeld hahaha. Maar morgen toch maar beter plannen ofzo.... geeeeen idee nog. HELP ervaren mama's ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaah ja dat is nu even zoeken he. Iig niet je kids alleen thuislaten zoals ik soms wel eens lees;)

Hier gaat dat straks dus ook gebeuren en dan zal ik idd er ook omheen moeten gaan plannen met slaapjes enz.

Scheelt wel dat mijn man thuis werkt;)

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja het is alleen zo lastig dat de slaapjes echt nog niet te plannen zijn.. De ene keer slaapt ze een half uurtje en dan ineens 2 uur. Dus ik kan er geen peil op trekken. Net als M. Normaal gesproken slaapt ze maar 2 uurtjes. Maar vandaag ook ineens bijna 3! En dan ook. Als ze om 13:00 naar bed gaat (dus nadat ik F naar school heb gebracht), dan slaapt ze 2 uur tot 15:00. Maar dan moet ik al aanlopen naar school... Dus óf ik leg haar eerder in bed en dan ligt ze net in bed en breng ik F naar school (is ze 10-15 min alleen), óf ik maak haar iedere keer wakker en slaapt ze minder... Best lastig :) Net als N: Als zij om 13:00 gaat slapen leg ik haar dan al in de wandelwagen??? Voor áls ze nog zou slapen? Of leg ik haar gewoon over en haal ik haar uit bedje als ik weg moet? Hahahahaha pfffff

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je middelste kan je wel iets meer mee plannen je jongste zou je bv in de kinderwagen kunnen laten slapen?

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @babbel nee helaas ben er nog steeds niet uit. als ik hem nu print print ie 1 van de 2 kanten op zijn kop :( of ik nou handmatig of op automatisch printen zet. wordt er niet goed van. moet 1 van de 2 omdraaien dan is het opgelost maar heb geen idee hoe ik dat met adobe moet doen helaas :( dus moet weer ff de hulp in roepen van een bepaald iemand denk ik :) helllpppppppp.

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Lov: ach meid, wat akelig, je moppie zo ziek en dagen in ziekenhuis, pfff. Lijkt me echt vreselijk, ik hoop dat ze nu goed aan het opknappen is?

@ Lieke: he bah, nog een keer pseudokroep! Dat is echt niet fijn, hopelijk was het dan nu echt de laatste keer!

@ Babbelbol: JAAAAAA! Gefeliciteerd, wat fijn een baan voor hubbie!!! Zal idd wel weer even wennen zijn :cool:, maar je komt er wel uit...
    Halen/brengen school is idd lastig, maar ja, het moet, dus kindjes moeten nu eenmaal mee in dat ritme. Toen N klein was, hevelde ik haar gewoon over van bedje naar kinderwagen, en dan sliep ze vaak wel door. Maar op gegeven moment werkte dat niet meer ;), toen ben ik haar in de kinderwagen in de gang te slapen gaan leggen als ze circa 1 uur voor ik op pad moest in slaap viel. Nu heb ik het probleem eigenlijk nooit meer, ze is altijd wel wakker.
    Maar ik kan me voorstellen dat het met een 1-slaapje-per-dag-dreumes een stuk lastiger nog is, die halen hun slaap niet zomaar in ;)... Succes!

@ Tweety: alles rustig nu? Of nog steeds veel gerommel? Het wordt nu spannend, bijijijijnaaa!! :D

@ hier: euhm... druk ;). Zelf ziek geweest, alle 3 de kids nu gelijktijdig verkouden, druk op het werk, druk met (zorg)afspraken voor C, manlief jarig geweest... Mijn to-do-list lijkt alleen maar langer te worden ;).

Maar goed, zo over het algemeen gaat het goed met ons, geen grote dingen. N probeert op handjes en knietjes te komen, maar lukt niet, frustratie begint toe te nemen :p. Ze wil zo graag! Zelfstandig zitten begint ook een beetje te lukken en dat vindt ze echt prachtig. Nog geen tandjes gesignaleerd, ze eet nog nauwelijks bijvoeding en slaat alles behalve door...

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw wat gaat het snel kache! Leuk die vooruitgang he :D

Hetzij inmiddels weer helemaal goed hoor met mijn meisje.... Gelukkig

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kache wat gaat het toch snel he voor je het weet zijn ze weer baby af pffff. hier is alles weer rustig af en toe wat harde buiken vooral snachts kunnen ze behoorlijk pijnlijk zijn en kan ik me niet bewegen. wil dan op me zij draaien maar daar moet ik heeeeeeel veeeeeeel moeite voor doen dan. ik kan niet wachten tot ze er is hoor van mij mag ze eigenlijk wel komen hihi. haar broer kwam met 36,2 dus dat zou volgend zh berekeningen het weekeind zijn. mijn eigen berekening vandaag maar ik heb nergens last van dus ik denk dat ze nog wel ff blijft zitten.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat een stilte hier zeg.

hier 2 ochtende onrustig geweest gister naar zh geweest voor een ctg. ook een inwendig onderzoek en er was 2 cm ontsluiting. moest nog ff 2 uur blijven en weer aan de ctg en een onderzoek maar het is blijven steken op 2 cm dus helaas zette het niet door. mocht weer naar huis en afwachten bij enige verandering moest ik wel direct bellen ivm het oud kz litteken die niet teveel weeen mag hebben en dan zou de kleine iig worden gehaald. tot nu toe alles weer rustig. had net alleen wat bloedsliertjes bij het afvegen maar verder niks. dus het blijft nog ff spannend haha.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is stil hier. niemand meer te zien.

hier inmiddels bevallen van onze dochter. op 18-11 kwam ze ter wereld het was en is echt mama's kadotje daar ik zelf jarig ben op 18-11 :)

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Tweety: gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze er is! Heel veel geluk samen! Een cadeau om nooit meer te vergeten, ha ha :D.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd tweety!

Hier al bijna 30 weekjes:D

Hoe is het met de rest?

20. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Tweety: van harte gefeliciteerd!! Ben je al beetje bijgekomen? Zou een geplande keizersnede worden toch? Hoe heet ze?

Lov: jij kan ook gaan aftellen nu! Spannend.
    Hoe voel je je?

Hier: alles gaat goed maar vind het wel druk! Moet nog vaak naar het zh met de jongste. Onze oudste is in aug 3 jaar geworden dus best pittig maar ook zo ontzettend genieten!

Deel Deze Pagina