Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Tweety gefeliciteerd met je dochter!!!! En ook nog op je verjaardag! Je zou toch een geplande ks krijgen? Klinkt nu alsof het toch spontaan is gebeurd???

Lov alweer 32 weken!!!

Maurice en Nicole zijn alweer 7 maanden! Ik zit nu al te denken over 5 maanden zijn ze alweer 1 jaar!!!! Volgende maand oudste dochter alweer 2!! Oudste zoon vermaakt zich prima op school.
    O ja we zijn van de fysio af bij Maurice en Nicole hoofd de spreidbandage helemaal niet meer om!! Ben zo blij!!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd tweety!

Claudia jeetje het is gewoon bizar hoe snel het gaat he meid...

Hier gaat het goed, alleen had ik bij de laatste echo te veel vruchtwater en hij was iets groter dan zou moeten. Dus geprikt op suiker maar alles was goed.
    Deze vrijdag moet ik naar de gyn... Ben benieuwd wat hij dan zegt. Zou het jammer vinden als ik nu opeens ingeleid zou moeten worden omdat hij wat te groot is.
    Zijn hoofdje en buikje lopen voor maar de beentjes gewoon precies op schema.
    Maar als ik uitreken hoe groot hij zou kunnen zijn kom ik op meer dan 4 kilo met 40 weken, is ook weer niet absurd groot toch

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Halloooo

Lov: nee hoor, ik heb ze allemaal rond 4 kilo gekregen. Is prima te doen hihi. Wat Ga je hard, alweer 32 wk! Ik ben heel benieuwd naar je beebje hihi!

Claudia: ja wat gaat t hard he! N is ook alweer 3,5 maand! Belachelijk gewoon ;)

Andere dames: hoe gaat het? Knuffel!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah gelukkig :D

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Claudia: 7 mnd alweer! De tijd vliegt echt!
    En wat super fijn dat je niet meer naar de fysio hoeft zeg!

Lov: 32 weken!! Gaat echt snel zeg, ik hoop dat alles gewoon goed is en je niet ingeleid hoeft te worden!
    Wat zegt het als je teveel vruchtwater hebt?
    En 4 kilo is volgend mij ook weer niet overdreven groot toch?! Ik krijg zo vaak geboorte kaartjes van kids rond de 3800 gram.

Babbel: gaat goed hoor ;) maar dat weet je wel van fb!

Hier: onze dame is alweer 3 maanden!! Vandaag bij cb geweest en ze doet het goed. 52 cm en 4130 gram! Ik ben trots.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan kun je suiker hebben .. Vooral icm met groter kindje ;)

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Okee, ik dacht eigenlijk dat je dat al veel vroeger in de zwangerschap Oy krijgen... Ik duim dat het gewoon goed is!
    Hoe zwaar waren de andere twee bij de geboren?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is ook zo dat je het eigenlijk eerder krijgt... Maar ik denk dat het meer een zekerheidsdingetje was ;)

Mijn meiden waren al mooi op gewicht 3550 dus niet eens zo gek dat hij iets zwaarder uitkomt.

Maar afwachten wat de gyn vrijdag zegt ;)

Fijn dat het zo goed gaat met je meisje!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja oké, ik had wel diabetes ;)

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hallo meiden daar ben ik weer eens.

@lov, volgens mij zag ik je deze week op het schoolplein en toen dacht ik, ik moet echt weer eens op het forum gaan kijken. Lees dat er wat veel vruchtwater is, balen! Gelukkig geen suiker!

@tweety, proficiat! Alles goed gegaan?

@babbel hoe is het me jou?

Koen is inmiddels al weer 7,5 maand gaat veel te snel... Hele drukke en lastige periode gehad (veel zieken, druk met solliciteren en druk op het werk met veel reizen). Maar ik heb inmiddels een andere baan per 1-2 en over een paar daagjes ook kerstvakantie. Dus hopelijk komt er dan weer wat meer rust.
    Maud doet het nog steeds goed.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja lieke ik zei nog hallo tegen je :D
    Oh balen zeg.... :( wel fijn dat je weer een baan hebt
    Hoe vindt ze het op school?

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ja dat dacht ik al. Had ik niet hallo terug gezegd?
    Maud vindt het super op school.heeft ook leuke juffen en klasgenootjes. Hoe bevalt het jouw dochter bij juf Y en J?
    Zie je uit naar de bevalling? Vind je het erg spannend?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jawel zo half :p hahahaha
    Maar je was druk aan het kletsen volgens mij :D

Ja juf B en N zijn ook superlief he :D S vond het altijd heel erg leuk...en nu nog. Ze gaat graag naar school.

Nee de bevalling hoeft ergens nog niet zo van mij, ik wil nog even genieten maar ergens wil ik m ook graag ontmoeten nu. Ik denk da het gewoon net mooi uitkomt. Ik heb nog even de tijd om te genieten nu :D

Zit er alleen een beetje mee dat ik het wel heel erg jammer zou vinden als ik een kzsnede zou moeten.
    Want aangezien hij vaker in stuit ligt moet ik daar toch eens over nadenken... En je mist volgens mij dan een hoop

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Oh ja ik was al druk aan het kletsen, nu weet ik het weer. En ik twijfelde ook een beetje, omdat ik niet zo goed gezichten kan onthouden.

Stuit komt puur door het vele vruchtwater. Daardoor kunnen ze langer draaien. Hoeveel vruchtwater had je? Koen is uiteindelijk ook gewoon goed gaan liggen vlak van te voren. Welke gyn heb je?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#1255 Lov23, 22 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2013
    Nou iets te veel maar niks geks... Het mocht 8 nog iets zijn en ik had 9 nog iets...

Maar stuit komt toch niet alleen door te veel vruchtwater? Hij ligt namelijk iedere echo in een stuit ... Nooit te veel vruchtwater gehad, alleen met de groeiecho en toen lag hij wel met zijn hoofd naar beneden :D

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Koen heeft tot 36 weken of zo in stuit gelegen. Door veel vruchtwater kunnen ze langer in stuit liggen en zeker bij een derde zeiden ze tegen mij.

Die schijnt goed te zijn. Ik ken hem niet.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is goed en een leuke en nuchtere vent.

Maar maakte ze bij jou iedere keer echo's of hoe ging dat?

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hi lieve meiden!

Lieke oooh 7,5 mnd alweer jeeee. N is ook alweer bijna 4 mnd. T gaat hard, maar we genieten ook hard hihi. Hier gaat het echt goed! We slapen 's,nachts heerlijk en overdag is het n vrolijke mup. Heerlijk! En met F en M gaat t ook erg goed. Ml heeft 2 weekjes vrij. Dus weer lekker even samen. Heerlijk.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker babbel! Geniet van je vakantie :D

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Thnx meis!!

Ik ben wel jaloers op je hoor.... Een zoontje ♥ Begrijp me niet verkeerd, ik ben DOL op mijn meisjes en zou ze voor niemand in de wereld willen ruilen! Maar mijn zoon is toch zo lief en knuffelig voor mama hahaha! Maar ach, had ik een zoontje gekregen had ik weer heimwee gehad naar een klein meisje :p

Deel Deze Pagina