Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd lang zeg!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja echt he!! Hebben wij ook nooit eerder meegemaakt hoor! Maar ik klaag niet :)

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieke wat rot zeg die ziekenboeg :( Hoe gaat het nu?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha nee dat denk ik

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Wauw babbel dat is echt goed. Koen krijgt nog iedere dag een late voeding en soms zelfs een nacht voeding.

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja ik bof echt wel. Vandaag ook op CB geweest: 7930 gram en 64 cm ♥ Ik krijg alleen maar beertjes hahaha. Maar haar hogere gewicht heeft denk ik wel wat te maken met het snelle doorslapen. Mijn andere 2 sliepen ook al door met 5/6 weken. Alleen dan indd vanaf de late voeding. Nu dacht ik: Ik ga niemand wakker maken en volg haar eens. Hahaha en hoppa!

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    wauw wat goed zeg! Hier was Maud altijd te licht, Koen is echter een echte eter. Hahaha

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wel meegelezen, niet geschreven!

Lov: ben heel benieuwd hoe het met je gaat! Laatste paar weekjes alweer!
    Wat zei de gyn uiteindelijk over het vele vw? En is je mannetje al goed gaan liggen? Ik zou ook balen van een keizersnede maar als het moet dan moet het, he!

Babbel: wat doet N het goed zeg!! Ze groeit echt als kool en al zo lekker doorslapen!! Je hebt drie prachtige kinderen, vind f wel een heel mooi mannetje, hij heeft zo een lieve blik!

Tweety: hoe gaat het met je dochter en hoe vinden de grote broers het?
    Ben wel erg benieuwd naar de naam :)

Lieke: hier ook nog volop nachtvoedingen hoor! De andere twee hebben ook nog lang nachtvoedingen gehad. Hoeveel mnd is koen nu ook alweer?

Hier: alles goed eigenlijk, lekker druk met drie kinderen maar wel super gezellig. Het kriebelt alweer voor een vierde.... Vraag me af of dat komt doordat ik geen 1 zwangerschap heb uitgelopen en dus ook nooit een echte kraamtijd heb gehad.
    Of de vierde er ook echt gaat komen dat weet ik niet hoor maar gevoel is wek sterk.
    Ben overigens wel al veel aan het verkopen :)

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jan wat lief dank je wel!! ♥
    Hier helaas geen 4e. ML wil echt echt echt niet, dus het is klaar. ik ben ook al aan het verkopen geslagen ;)

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ook trouwens heel veel jongenskleertjes...;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jan heb helemaal vergeten op je te reageren sorry...

Hier gaat het goed hoor, donderdag de echo om te kijken hoe hij ligt nu.
    Vruchtwater was niet erg veel meer en de suiker was nog op het randje. Ben eens benieuwd hoe groot de kleine man donderdag is ;)

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ben benieuwd Lov!!!

13. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lov: spannend zeg! Stel dat je nu alsnog suiker hebt gaan ze kindje dan eerder halen? En wil je een draaipoging als ie nog in stuit ligt? Hoop echt voor je dat hij zelf goed gaat liggen!!

Babbel: drie kinderen is toch ook prachtig! Denk uiteindelijk ook wel dat het bij ons zo blijft maar 4 is toch ook wel erg leuk. Gezien mijn moeizame zwangerschappen weet ik ook niet of ik het nog eens aandurf hoor.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou draaien wil ik niet en ook geen stuitbevalling... Dus dan wordt het een kzsnede ;)

Suiker heb ik niet heef de gyn gezegd maar moet gewoon een beetje opletten.

Ben eens benieuwd donderdag, ga wel aangeven da ze even alles moeten opmeten

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, veel succes donderdag!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je! Zeg bij je meisje in de klas ook veel waterpokken?
    Hier heeft de oudste waterpokken en toen ik vanmorgen belde was het eerste wat ze zei....de zoveelste al. Groep 1a of 2a .. Schijnbaar veel waterpokken?

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, balen zeg! Beterschap voor je dochter. De andere zal het dan ook wel krijgen of niet? ja in de klas van maud (1b) enorm veel waterpokken, maar Maud heeft ze al gehad toen ze 6 maanden was. Dat is dan weer het voordeel van een kinderdagverblijf. Op die leeftijd hebben ze er nauwelijks last van...

Beeb al gedraaid? Nogmaals succes voor morgen! Laat je ff wat weten?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik hoop het...wel graag zo snel mogelijk :D
    Oh ze zeggen dat als je het voor 1 jaar krijgt je kans op herhaling hebt?

Morgen om 17:30 de echo ben eens benieuwd...

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ja dat zegt iedereen tegen me, maar die kans is kleiner dan 1% en aangezien afgelopen winter 6 maanden de waterpokken geheerst hebben op het kdv en nu weer op school en ze ze niet meer heeft gekregen, ga ik er vanuit dat ze immuun is...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Deel Deze Pagina