Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Claudia klinkt pijnlijk! Ja er is niet meer zoveel plek he .....:D maar niet leuk voor jou natuurlijk.

Jan spannend meid.....heel veel succes!

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lov: oeh, spannend weer op wachtbankje! Duim heel hard voor je! Dat is wel lekkere afleiding, vakantie naar Italie! Is dat al jullie 'grote' vakantie?

@ Kimberly: meid, denk aan je, veel succes! Hopelijk ben je inmiddels al aan het snuffelen aan je beebje!!

@ Januari: hoe was de echo?? Fijn dat je je al iets beter voelt, hopelijk heb je nu het ergste (qua misselijkheid) gehad.
    Heb geen combinatietest laten doen. Misschien ook wel struisvogelpolitiek, maar ik kon niets met zo'n kansberekening, ken vooral veel vrouwen bij wie het alleen maar stress en heel veel onzekerheid heeft opgeleverd. Door wat we met C hebben meegemaakt, heb ik ook zoiets van: je kind kan van alles hebben/krijgen, dat zien we dan wel als het zover is. En echt ernstige zaken zullen op een 20 wkn echo vaak al boven komen.

Wat ontzettend jammer, die reactie van schoonouders. Wel herkenbaar overigens (in mijn geval mijn eigen ouders :(), de meeste reacties op dit 3e kindje waren niet echt geweldig en soms ronduit bot. Zelfs serieus mensen die vonden dat we nogal klein behuisd waren voor een 3e en hoe gingen we dat financieel doen? (pffff! Gaat je niets aan!! Alsof wij daar niet over nagedacht hebben!)

@ Claudia: knuffel, meid! Het zal nu wel echt 'vol' zijn in je buik, kan me voorstellen dat dingen in de klem komen! Je kunt al weer beginnen aftellen, spannend zeg! Hopelijk floepen die van jou er ook uit, ha ha!

@ Liefebeesje: jammer, veel succes voor de volgende ronde!

@ Lieke: hoe gaat het met je, meis? Hou je het nog een beetje vol?

@ hier: steeds meer gewend ;). Het gaat eigenlijk best lekker, deze week werkt mijn man nog halve dagen en dan vanaf volgende week voor eerst echt een paar dagen alleen met 3 kinderen. Spannend, maar ik zie het wel zitten.
    Ben fysiek eigenlijk wel goed hersteld nu, alleen nog beetje aan het vloeien. Vermoeidheid blijft wel (toch korte/gebroken nachten), maar voelt heel anders (beter) dan tijdens de zwangerschap. Voel me steeds weer een beetje meer mezelf :D (helaas nu ook weer hooikoorts...).

Ben nu 12 kg afgevallen, maar ik was er slechts 6 kg aangekomen in zwangerschap, dus nu luxe probleem dat ik ruim onder startgewicht zit! Is jaren geleden dat ik dit woog, ha ha! Helaas zitten mijn broeken dus nu aan de ruime kant ;)...

N doet het goed, gelukkig weer klaar met regelen (was weer even vergeten hoe irritant regeldagen zijn, ha ha!). Ze heeft nu geen krampjes meer, ze is een paar dagen verstopt geweest, maar nu lijkt het goed door te lopen. Ben nog een keer gaan wegen op CB :), toch wel wat onzeker over BV (mijn 1e dochter groeide niet goed, al leek de BV in het begin goed te gaan). Maar ze is in een week netjes 200 gram gegroeid, dus we moeten er maar vertrouwen in hebben :cool:.

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden

Kim ik duim dat je wondertje er al is meis!

jan, wat naar dat er zo gereageerd werd!

clau klinkt als ischias...Sterkte!

hier druk druk druk, weer veel spierpijn van bootcamp, zo leuk dat! hihi.. Nu moeten die kiolos er wel afvliegen hoop ik.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh lekker kache nu smaller zijn :D
    Klinkt allemaal heerlijk meid....geniet er maar lekker van!

Ja het wordt idd onze grote vakantie....:D kan niet wachten ....

Ga nu snel eten hahahahah

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Kache: wat heerlijk om 6 kilo lichter uit de zwangerschap te komen! Fijn dat je je ritme ook al aardig gevonden hebt met drie kids en dan N. Het zo goed doet!
    Alleen maar positieve berichten bij jou, heerlijk!!

Belachelijk die reacties van sommige mensen, echt irritant! En over de grote van jullie huis of financiële invulling vind ik helemaal debiel! Ik laat ze lekker kletsen en leeg mijn eigen droom!

Sum: lekker bezig met de boothcamp! Nog steeds aam het hardlopen of niet? Ik ben er nu mee gestopt... Ben er echt te moe voor.

Lov: gaan jullie gelijk deze maandag al weg?! Snel alle spullen bij elkaar zoeken, zeker?! Zonnebrand halen e.d.! Ben altijd blij als we op bestemming zijn! Dat inpakken is niet mijn grootste hobby!

Hier: echo was goed! Helemaal blij. Ben ook drie dagen vooruit gezet, vandaar dat ik zo vlot positief testte :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

super jan!
    ja we willen maandag al gaan...heb nog niet eens alles aaahhhhh

ach ja houdt me wel bezig he hahahaha

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hoi dames.

gisteren is na een hele heftige bevalling onze zoon geboren om 16.42 uur. hij is met de vacuum gehaald en heeft niet zo'n geode start gehad. met wat extra zuurstof is hetl goedgekomen. hij heeft ook een gebroken sluetelbeen. we moesten 24 uur blijven voor observatie. hij lag niet goed dus heb een inwendige versie gehad ipv uitwendig anders floepte hij terug. helaas had de gyn zijn gewicht verkeerd ingeschat anders had hij keizersnede gedaan. de gyn was helemaal ontdaan dat hij mij dit aan aangedaan heeft. ze zijn bijna 2 uur bezig geweest met hechten en heb extra ijzer infuus gehad.
    we moeten nu beide nog flink aan sterken en dat zal wel even nodig hebben. hij weegt 4395 gram en is 50 cm. klein maar echt heel dik. het hele verhaal volgt nog.

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Kim: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat ontzettend vervelend dat je zo'n rot bevalling hebt gehad! Heftig zeg! En jullie mannetje een gebroken sleutelbeen!!
    Ga lekker genieten van jullie kereltje en ik hoop dat je snel wat opknapt!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Kim!!

Klinkt heftig meid.....maar hij is er.

Gefeliciteerd meis en laat je maar goed verwennen en geniet ervan!

Jeeeeeeeeehhhhhhh hij is geboren!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Kim meid van harte gefeliciteerd! Jullie zoon is daar?! Hoe heet ie? (je zou zn naam met puntjes er tussen kunnen schrijven dan is het niet te herleiden) bijvorbeeld j.o.p
    Wat heftig dat het een zware bevalling was, dat wens en verwacht je niet meer met de derde! Het is idd een forse beeb ;) Hij had t goed bij je! hihi :)

Jan, over een jaartje ga je weer gewoon lekkr hardlopen meis!

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Sodeju Kim dat is een heftige bevalling geweest!!! En wat een drama zeg jullie prinsje met een gebroken sleutelbeen!! Het is inderdaad een forse beeb!

Ik hoop dat jij en je prinsje snel zullen herstellen! Het is in ieder geval goed dat het gebroken sleutelbeen zo snel is geconstateerd! Je moet er niet aan denken, maandenlang een huilbaby te hebben elke keer als je hem oppakt zonder te weten waar het aan kan liggen! Kunnen ze überhaupt iets doen aan een gebroken sleutelbeen bij een baby behalve pijnmedicatie??

Heel veel sterkte en probeer ondanks de niet vlekkeloze bevalling te genieten van je zoon! Hoe heet ie trouwens??

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @kim
    gefeliciteerd! Klinkt heftig... snap ook soms niet wat de gyn's en vk's zich bezielen om wij vrouwen soms te lang of door te laten lopen of te lang laten zwoegen tijdens de bevalling,heb in mijn omgeving vak zat meegemaakt dat het fout gaat... Een vriendin van mij was 42 weken zwnager,kindje navelstreng om de nek heeft t tenauwernood overleefd...
    Geniet lekker van je kraamtijd en hoop op een voorspeodig herstel voor jullie beide!

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    aaah jammer. Nieuwe ronde nieuwe kansen!! We duimen mee!

Ach Kim gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!! Meissie wat een bevalling en start :( Ik had je beter gegund na zo'n zwangerschap. Ik hoop wel dat nu het grote genieten mag beginnen voor jullie. Hele dikke knuffel!!

Lov: Jaaaaaaaaaaaaaa jij hebt je ei gehad!!!!! Nog 10 daagjes!!!! DUIMMMMMMMMM Zo fijn dat je cyclus weer 'normaal'is!!!

Kache: Ik geloof meteen dat het druk is hoor!! Rustig aan! Wat klinkt het heerlijk! Ik val ook altijd af na een zwangerschap hahaha. geniet ze en super dat de BV goed gaat!!

Jan: Oooh ook grootse plannen dus hahaha
    Ik heb geen combitest gehad nee. Om exact dezelfde redenen als jij. ;)
    Oh Jan dat méén je niet?!!! :$:$:$:$:$:$:$ Wat ongelooflijk bot en gevoelloos en belachelijk van je souders :( Hopelijk heb je van je eigen ouders wel een liefdevolle reactie gehad... Wij zijn iig SUPERblij voor je!!
    Jeeeeeeeeej en een goede echo!! Jippie!

Claudia: Oooooh nog max 2 weken!!!!! Spannend!!!

Bevalling babyboom: Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik zag m ook!!!!! Zoooooo dat kind floepte eruit!! en die VK geloofde die moeder iei niet eens hahahahah

IK OOOOOOOOOOOOK!!!!! We gaan voor ZWANGER op vakantie!!!!! Jaaaaaaa ♥

Claudia: Dat is bekkenpijn of zwangerschapsischias. Toch maar even naar de fysio nog!!

Lieke; Hoe gaat het bij jou liefie? Trek je het nog een beetje of wordt het allemaal teveel? Wel fijn verlof nu. Adem in en adem uit... ♥

Hier: Het gaat hier wel oke, maar de harde buiken en bekkenpijn nemen met de dag toe. Als ik een rustdag tussendoor heb waarbij ik veel kan liggen is het wel te doen, maar helaas zijn die maar zeeeeeeeer sporadisch. Verder ben ik een beetje bekomen van de schrik van ML's werk en kijken we vooruit. Plannen zijn gemaakt en het komt goed, mits hij werk vindt binnen 13 mnd. ;) Maar dat zal toch wel??? :)
    Volgende week en de week erop meivakantie dus drukke werkweken op de BSO voor mij. Daarna ga ik ws de zkw in, want ik wil energie overhouden voor mijn gezin dit keer. Dat heb ik de vorige keer te laat gedaan. ;)

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Kimberly: gefeliciteerd met je zoontje!! Flinke man, zeg!
    Maar meid toch, wat een heftige bevalling zeg :( en dan nu allebei zo in de kreukels... Na alle ellende van laatste weken had ik je zo graag een andere ervaring gegund. Knuffel! Ze hebben er flink naast gezeten dan, met gewicht, of niet? (zou je kindje niet 7 pond worden volgens de schattingen?)
    Ik wil jullie heel veel succes wensen met het herstel en dat het vanaf nu alleen nog maar voorspoedig gaat. Hopelijk toch lekker genieten van je mannetje. Doe rustig aan en hou je taai!

15. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    dank je voor de felicitaties, ik heb gelukkig hele goede hulp thuis nu. lopen zal er voor mij de eerste week niet in zitten. mijn schaambeen en buik zijn helemaal gekneusd en blauw. en alles moet eerst goed herstellen. ons mannetje doet het gelukkig nu goed hij krijgt wel extra controles bij de kinderarts en ik moet nog terug naar de gyn voor de hechtingen en co bekken.
    gelukkig is het zo'n lief en tevreden mannetje dat het alles goed maakt voor mij. hij heet d.e.n.j.i. zijn zussen heten overigens j.a.d.a en d.a.n.i.s.h.a

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaaaaaaaah Kim fijn dat je zo positief bent, dat doet me goed!

En de namen van je kindjes passen supermooi bij elkaar! Ik ben zelf van de hollandse korte namen :) hihi maar wel supermooi bij elkaar en voor jullie waarschijnlijk helemaal passend en super!!!! ♥♥♥

17. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    idd verkeerde inschatting geweest, ze dachten dat hij tussen de 6 en 7 pond zou zitten net als mijn dochters. pas tijdens het persen kwamen ze erachter dat hij toch wel erg groot was.
    en omdat hij zijn navelstreng om zijn nekje had en ik anderhalf uur heb moeten persen ondanks vacuum heeft hij een moeilijke start gehad. maar goed hij is er en genieten doen we zeker.

babble: doe je rustig met die harde buiken? lijkt mij niet prettig voor je. en hopelijk vind ml binnen 13 maanden een baan maar dat moet wel goed komen toch.

Claudia: voor jou wordt het nu oook heel spannend zeg.

love: ik duim voor je hoor. het moet nu toch echt jou ronde zijn.

18. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    babbel: het scheelt misschien te weten dat mijn kindjes donker zijn;).

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo allemaal,

hier weer ff snel voor ik ga werken.

@kim gefeliciteerd met jullie beer van een zoon.

hier gaat het zijn gangetje. nog steeds erg moe en af en toe flink misselijke en lamlendig.

hoe is het hier. heb ik nog wat gemist?

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Whahahahaha ja dan noem je je bloedjes geen Pi.m nee hihihi. Ik had mn berichtje gepost en zag toen je banner met je mooie donkere kindje hihi. En toen dacht ik: JA! zie je? Het past precies :p :D hihihihi. Dan is het helemaal een prachtig plaatje toch?
    Ik moet eerlijk zeggen: Ik ken een gezin met spierwitte, roodharige kinderen en bijv. de oudste jongen heet Bai.le.y. Ja daar moet ik dan erg aan wennen, maar goed dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk en vooral doen wat goed voelt! De namen van onze kindjes vindt ook niet iedereen mooi (gelukkig ;)) dus helemaal prima!!!

Ja en de bekken en HB zijn ellendig, maar goed we overleven t wel ;)

Tweet: He meid sterkte!!!!!! Hopelijk snel verbetering hoor...

Deel Deze Pagina