Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lov al een beetje gewend aan je grotere gezinnetje? En hoe gaat het met je herstel?

Hoe gaat het met de rest van jullie meiden?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Druk druk en geen tijd hahahah :D herstel gaat goed... Alleen heeft de jongste een keelontsteking :( maar het gaat nu weer beter, het genieten gebeurde wel maar met en ziek kindje is het toch minder, maar he is goed nu.

Heb nu stuwing dus even minder comfortabel hahaha..

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Je houdt je kranig hoor wijffie! Respect! Heel vee l beterschap

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Jeetje lov, wat sneu nu al een keelontsteking, drinkt hij dan nog wel een beetje? Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie lekker genieten!

Hoe vinden je meiden het? Trotse grote zussen?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaah ik zeg de jongste maar bedoel de middelste Jan ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die zijn supertrots en vinden het eigenlijk al helemaal normaal weer...

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

O, gelukkig! Tenminste ook niet leuk natuurlijk maar zo'n kleine baby leek me toch wel zorgelijk!!
    Fijn dat de meiden het ook zo leuk vinden!! Geniet ervan.

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hihi zo las ik het ook.. De middelste. Gek hihi

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja jeetje nee stel je voor de baby....

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Au stuwing? Pamela Anderson formaat? Haha

Fijn om te horen dat herstel goed gaat en de meiden het leuk vinden!

Keelontsteking weer weg?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja dat ja :D maar inmiddels zijn ze weer van normale grote gelukkig :D

Ja gaat goed met haar.... He he..,

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Gefeliciteerd Lov!! Geniet van je gezin en doe het vooral rustig aan, maar je man houdt je ook goed in de gaten las ik hahahahha!!
    Toch nog iets eerder dan gepland wat een kleine boef al!
    Nou ja klein, toch al een hele vent.
    Wat is zijn naam? Als je dat wil vertellen, ben namelijk best benieuwd.....

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

J.u.lian M.iguel
    Dank je :D vandaag gaan we wandelend naar opa en oma... Zo'n zin in....hele week binnenzitten is het ook niet he..

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Wat een leuke naam zeg!!! Lekker gewandeld?? Even een frisse neus halen is toch best lekker!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!

Ja was heerlijk.... Daarna was ik wel moe haha voel me een oud vrouwtje :D

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lov meis hoe gaat het met je mooie gezinnetje?

Lieke hoe gaat het nu met jou wijffie?

Jan, tweety, Claudia meiden hoe gaat het in jullie gezinnetjes?

Hier gaat het echt goed! N rolt, eet sinds vandaag een hapje :D krijgt tandjes haha. het is een vrolijke baby ♥
    De oudste blijft 1-2 dagen over op school en vindt dat superleuk! Dus zo lang hij dat leuk vindt, heeft deze mama meer rust. En hij is echt groot aan het worden. Hij is heel lief voor zijn zusjes ♥ maar ook heel stoer tegelijkertijd. Zo leuk!
    De middelste gaat sinds november 2 ochtenden naar de psz. Ook dat gaat helemaal goed. Ze is ook echt heel ver voor een kindje van 28 mnd. Ze zegt volledige zinnen, goed verstaanbaar, zingt hele liedjes, woord voor woord, kent alle kleuren, telt tot 20, is al bijna 1 meter!! en ze is supersterk. Dus ik heb weinig peuter meer hahaha. Natuurlijk ben ik dan trots, maar ik mis ook soms wel mijn kleine meisje. Ze gaat zo verschrikkelijk hard :) En ze wordt natuurlijk vaak overschat. Maar alleen cognitief en fysiek is ze zo groot. sociaal-emotioneel is ze gewoon een peutertje. ♥ Maar ze is vrolijk en zingt de hele dag. Dus het zal wel goed met haar gaan ;)

Met mij gaat het nog niet zo hard vooruit als dat ik had gehoopt. Ik heb nog erg veen pijn in mijn bekken en onderrug. Ik krijg waarschijnlijk ook een scan, ik moet volgende week naar de orthopeed. Verder heb ik al weken last van mijn bovenbuik. Maar de echo en bloedonderzoek wijzen niets uit. Heel vervelend.
    De verzakking van mijn bm en urineleider kan pas na de bv geopereerd worden, dus ook dat duurt nog even.
    Maar verder gaat het wel goed! Ik geniet wel echt van mijn heerlijke gezinnetje!

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lov: zo, dat is idd best een flinke knul bij geboorte :D. Fijn dat de BV goed op gang is en je langzaam aan het wennen bent. En... druk, druk, ha ha dat herken ik helemaal! :cool:
    Hoop dat het oude-wijven-gevoel snel wegtrekt ;).

@ Babbelbol: wat balen van je bekken... Da's dan toch echt vervelend, als je nog steeds niet pijnvrij kunt functioneren. En dan ook nog een tijdje vooruit met je verzakking, niet leuk! Ik heb zelf recent ook weer een bekkenfysio in de arm genomen, ik heb nu ook (gelukkig in beperkte mate, maar toch irritant) regelmatig pijn in mijn rug/bekken (precies dezelfde pijn als ik in mijn 3 zwangerschappen heb gehad). Is weer opgevlamd vanaf het moment dat het bedje naar beneden ging en rug weer erg (slecht) belast werd ;). Het krijgt nu volgens mij geen kans meer om te herstellen, door al dat tillen van 10+ kg baby, chronisch overbelast, denk ik.
    Hoop dat orthopeed iets zinnigs voor je kan doen!

Fijn dat het met je kids goed gaat. Wow, je middelste is echt een grote meid ja :D. Mijn oudste dochter was 1 m toen ze 4 jaar was... Ze worden snel groot, gaat ook steeds sneller naar mijn idee. ;)

@ hier: euhm... druk ;)? Hebben net de afgelopen week de verjaardagen gevierd van de 2 oudsten, ze zijn 7 en 5 jaar geworden en daar euh, ben ik heel, heel druk mee geweest :p. Wat een geregel, kinderfeestjes, traktaties, cadeautjes, versieringen, taarten/caken, etc... Ben echt bekaf nu, maar het zijn wel geslaagde dagen geweest.

N gaat ook goed. Ze eet echt steeds meer bijvoeding (champignons, brood en banaan zijn favoriet) en ik heb mijn kolf in de wilgen gehangen :D. Ik kolf niet meer op het werk en N krijgt yoghurt op KDV, gaat goed, gelukkig. Thuis drinkt ze natuurlijk nog wel zoveel ze wil.
    Een beetje tot mijn verbazing kruipt ze nog steeds niet ;). Ze wiebelt al maanden op handjes en knietjes, maar al ze dan vooruit wil laat ze zich zakken en rolt dan naar waar ze wil zijn. En gaat dan zelf zitten. Rol-zit-rol-zit-rol-zit. En zo komt ze ook overal, dus tja ;). Trekt zich wel al op tot knietjes. Ze zit nu ook vaker de oudsten in de weg ;), de 'nou-hou-nee-N-niet-doen-je-maakt-mijn-rails-kapot' fase is aangebroken...
    Slapen is... nog steeds niet geweldig, maar ja, grote zus is ook pas met 2 jaar gaan doorslapen.

Nog een dikke 6 weken en... dan is ze al weer 1 jaar oud :$.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat fijn dat het zo goed gaat meiden!

Babbel rustig aan he... Al is dat soms moeilijk he... Herkenbaar.

Hier gaat alles goed hoor.... Alleen vindt ik het vervelend dat je zelf weiniger kan na zo'n keizersnede.... Je bent echt snel moe. Maar ach komt goed.

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Lov dat gevoel is herkenbaar, na kz moet je echt weer conditie opbouwen. Qua gevoel meer dan bij een normale bevalling. Niet gelijk op je tenen getrapt zijn dames. Ik spreek uit ervaring. Heb beide meegemaakt!
    Mijn tip doe vooral rustig aan als het kan en zoveel mogelijk uit handen geven (ook als je niet wil, is beter voor je lijf).

Hier gaat alles zijn gangetje.
    Maurice zit, staat en kruipt, Nicole kan al een tijdje kruipen, probeert te zitten en staan, maar heeft al wel 4 tanden!! Maurice nog geen een! Ben benieuwd wanneer hij ze krijgt is wel als een tierelier aan het kwijlen........

Deel Deze Pagina