Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Super dat het allemaal zo lekker gaat met iedereen! En je kan merken dat we het allemaal druk hebben met 3 (en Claudia 4) kinderen!
    Ik vind het behoorlijk pittig!
    Vooral ondat ze zo weinig in leeftijd schelen. In mijn eentje met alledrie naar buiten is al een hele opgave :)
    Oudsten willen allebei op de (loop)fiets mee en kleinste in de wagen, krijgt af en toe bijna een hartstilstand bij oversteekplaatsen! Haha

Ik denk dat een keizersnede een stuk zwaarder is in het herstel dan een gewone bevalling, het is gewoon een pittige operatie. Kan er gelukkig zelf niet over meepraten.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kwa pijn enz valt het ontzettend mee maar idd dat moe zijn is gewoon gek eigenlijk.... Je wilt een hoop maar moet gewoon gas terug nemen.

Ach ja, nu een weekje vakantie en mijn man doet ee hoop hoor... Alleen heb ik de neiging om te denken,,, het is al een maand geleden nu moet ik van alles weer kunnen en doen.

Jan hahaah ja in het begin denk je, dit gaat nooit lukken allemaal met 3 kids veilig over straat... Scheelt dat de oudste 5 is hier. Maar doe van 3 wilt nog wel eens minder goed luisteren...

Hier willen we een Midweekje weg binnenkort en dan denken we....hoe gaan we in godsnaam zwemmen hahahaa.

Wat gek Claudia, eentje wel veel tandjes en de ander niet?
    Wat gaat het snel he meide...hier alweer een maand geleden dat hij geboren is....

Strakjes optocht kijken in het dorp.....alaaf hahaha

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hallo meiden!!

Lov: Hoe gaat het met jullie? En hoe doet je mannetje het? Wordt hij lekker verwend door zijn grote zussen? :p

Jan: Ja druk is het zeker!! Maar wel leuk! en ja die momenten ken ik ook ja, dat je blij bent alles veilig thuis te hebben gekregen haha.

Tweety: Hoe gaat het bij jou? Wordt je prinsesje erg vertroeteld door de grote broers?

Caudia: Hoe is het met jouw 4 kindjes?

Lieke: Hoe gaat het in jouw gezinnetje? Met de kindjes, maar ook met jouw gevoel? Lukt het genieten een beetje? Ik blijf er bij: Ik vind je zo sterk... Ben heel benieuwd hoe het echt met je gaat. ♥

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Kache, zeester: Hoe is het bij jullie?

Kache kleine N is ook al bijna een jaar joh!!!! Wat is het SNEL gegaan!!!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die wordt verwend hahaah :D alleen heeft hij veel last van krampjes en dat is zielig he :(

6. januari2010

Gelukkig voor jullie herkenbaar, soms een hele opgave om in mijn eentje wat te ondernemen!
    Babbel: als ik foto's voorbij zit komen op fb dan denk ik steeds 'hoe doet ze het allemaal' zoveel leuke family kiekjes en leuke activiteiten!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahaha jan, ik doe niet veel huishouden door de weeks. Dat doen.we saampjes in t weekend. Dat scheelt ;). En i werk in de kinderopvang dus ben wel wat gewend :)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaah gossie Lov. Krampjes zijn zo zielig

9. januari2010

Je hebt echt een prachtig gezinnetje, babbel! Vind het er iedere keer even gezellig uitzien. Hier breken ze soms de tent af en dan zie ik jou kids weer knuffelend voorbij komen :)

10. januari2010

Onze jongste schelen trouwens maar 2,5 week!!
    Is jou cyclus alweer op gang?

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee ik geef nog volledig bv, dus nog geen cyclus hier! Ja scheelt niks tussen onze kindjes haha.
    Aaaaaah wat lief! Nou hier wordt de tent heus ook wel afgebroken, maar ze zijn ook echt dol op elkaar! Vooral mijn zoon en de jongste hebben echt een klik :)

12. januari2010

Ik geef ook nog bv en geen cyclus, had verwacht dat ie alweer terug zou zijn. Nu denk ik bij ieder krampje.... Daar komt het.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier bijna 1 jaar lang geen ongi gehad bij de middelste :D

Babbel wat leuk dat ze zo'n goede band hebben. Hier kijkt J ook altijd naar zijn zussen....

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh haha ik bij nr 1 pas na 9 mnd en na nr 2 pas na 11 mnd... Dus ik zou verbaasd zijn als ht nu zou beginnen ;)

15. januari2010

Na de tweede kwam mijn cyclus inderdaad pas op gang toen ik stopte met de borstvoeding maar tussen nummer 1 en 2 ben ik nooit ongesteld geweest.
    We hebben toen ook bewust geen anticonceptie gebruikt maar nu moet ik eerlijk gezegd niet denken aan een vierde zwangerschap.

Tijdje terug leek vier kinderen me helemaal geweldig maar het is goed zo! Ik heb een prachtig gezin en we zijn compleet.

Ik slik nu geen pil, wil dat weer doen als ik klaar ben met borstvoeding, tot die tijd condooms maar ik vind die toch nooit helemaal betrouwbaar, gaat nog wel eens mis.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier slik ik gewoon minipil condooms vinden we niks... Maar eerlijk hier is nog niks gebeurd ... Begin nu pas eens eindelijk te merken dat ik niet meer vloei. Bij mij duurt dat altijd zo extreem lang. Was deze keer wel minder erg omdat het een kzsnede was maar niet minder lang helaas...

Fijn Jan da je nu zo'n gevoel hebt. Ik ben nu ook wel klaar. Oké als we financiëel het zo goed hadden dat we toch nog een kindje erbij konden hebben deden we het. Nu is het prima e kunnen we genoeg leuke dingen doen;) maar ja straks wordt het duur met school enz...
    Maar mijn wens is niet zo extreem groot ..... Het was gewoon leuk geweest, erg he die luxe om dat te kunnen voelen.

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Anticonceptie: Wij hebben ook gewoon condooms tot na de BV-periode. En dan... Geen idee nog!

Klaar: Ja wij zijn ook klaar. Gevoelsmatig zou ik best nog een kindje willen, maar het is in onze situatie echt niet te doen. Dus het is klaar. En ook dat is best lekker!

Ik twijfel over een dingetje: N gaat nu een papfles krijgen 's avonds met afgekolfde melk of pepti... Nu twijfel ik of ik ga stoppen met kolven 's avonds. Ik merk dat ik er wel een beetje klaar mee ben. Ze is 6 mnd. Maar ik kan het ook weer erg moeilijk loslaten... Het is ook weer zonde... Als ik straks werk.. maar aan de andere kant kolf ik net zo veel als ze drinkt of meer, dus dan kan ik gewoon kolven.... Lastig!!

Verder ben ik apetrots!! Mijn middelste (29 mnd) doet vandaag alle plasjes op t potje!!!! Jippie!!!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat goed babbel!

Ik zou die papfles van Fv geven hoor ;) na 6 maanden kan dat toch prima meid...

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja geeft wel weer ademruimte ;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en kan prima ... Heb ik bij de meiden ook gedaan

Deel Deze Pagina