Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahaha ja.. maar bij een 'laatste' vind ik het moeilijker hahaha

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Om minder bv te geven?
    Oh dat stoppen straks dat wordt pas ellende :(

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja hahaha! Ik wacht ook altijd tot ze zelf stoppen :) hihihi ik kan dat echt niet. En deze keer al helemaal niet :D:(

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi herkenbaar... Zou alleen nooit langer dan 1,5 jaar voeden...

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    hmmm ik denk dat ik wel tot de 2,5 zou gaan ;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee vindt ik te oud..., maar dat is persoonlijk ;)

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat is ook zo. Het is gewoon belangrijk je eigen gevoel te volgen :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wel natuurlijk supergoed voor je kindje!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh ik ben zo trots en blij! Mijn middelste is helemaal zindelijk. Ook 's nachts, ook met poepen. Kleine knapperd!
    En mn kleintje is uit de reiswieg gegroeid hihi.
    Ik ben per gisteren gestopt met de avond-kolf-sessie haha. Ze krijgt nu gewoon lekker een papflesje.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hiep hiep hoera :D

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja haha, het lijkt wel nationale loslaat-week :p hihihi

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hahahahah :D

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Januari: ha ha, ja, jij zult je handen wel vol hebben met al die kleintjes. Armen/handen/ogen tekort ;)? Ik vind het al aardig wat tijd kosten om voordat 3 kinderen klaar zijn om naar buiten te gaan en dan zijn die van mij nog ouder en zelfstandiger ;). Maar ja, het went, he?

@ Lov: nog steeds last van krampjes, of is het nu over? Vervelend hoor, je kunt daar zo weinig mee, behalve troosten...

@ Babbelbol: applausje!!! wat goed, dat je kindje zindelijk is, wat kun je trots zijn he :D. Mijn middelste is nu ook (eindelijk) in de nacht zindelijk (net 5 jaar), ben ook erg blij. Eindelijk iemand echt uit de luiers, ha ha!

@ cyclus: ik geef ook nog volledige BV, maar ik weet zeker dat met 9 mnd eerste menstruatie heb gehad. Was al een enorme meevaller, bij de anderen was dat 4 maanden... Maar sindsdien, tja, heb soms wel het idee dat er iets rommelt, dat ik wel een eisprong heb, maar een echte menstruatie heb ik niet (meer) gezien. Zo om de zoveel tijd een beetje bruin slijm, maar eigenlijk nooit langer dan 1 dag. Tja, de mirena he... Eigenlijk best tevreden dat ik nu al een jaar eigenlijk geen echt bloedverlies meer heb gehad :D.

@ gezin compleet: JA! Dat gevoel heb ik nu ook heel duidelijk (gelukkig maar ;)), ik zie een 4e kindje nu echt niet meer zitten. Financieel/praktisch is het lastig, maar ik heb nu het gevoel dat ik gillend gek zou worden als ik voor nog een kind moest zorgen :p. Het is goed zo en meer dan druk genoeg.

@ hier: nog eventjes en dan heb ik geen baby meer maar een dreumes! Wow, toch wel snel gegaan. Ze krijgt nog steeds BV en ik ben voorlopig nog niet van plan om te stoppen. We zullen wel zien, maar ik ga minstens voor de 2 jaar ;). Maar ach, misschien houdt N het wel eerder voor gezien ;), ze heeft al nu al 2 keer (kort) overdag geen borst willen drinken (ken ik helemaal niet van anderen!).

Ze kruipt nu toch een paar weken al en ben haar dus vaak kwijt, ha ha! Ze probeert te gaan staan, maar het lukt nog niet echt. Weer op CB geweest en ze is goed gevuld :cool:: 10,5 kg en 74 cm... Prikjes ook weer doorstaan. En ze is overgegaan op 1 slaapje per dag.

Mijn oudste dochter gaat goed, maar toch weer wat zorgen om mijn (autistische) zoon... Laatste gesprek op school was niet geweldig, gaat niet zo goed en ze denken dat hij overvraagd wordt :(. Weer moeten bloedprikken en waarschijnlijk gaan we zijn medicatie ophogen, in de hoop dat dit verbetering brengt. Daarnaast moet hij ook nog naar oogarts, heeft ogentest niet gehaald bij schoolarts. We blijven wel bezig zo...

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hee Kache!! Ja wat wordt ze al groot zeg!!! Het gaat zo vreselijk snel, N is ook al bijna 7 mnd:) Ze zegt (gericht) 'mama' :$!!! Zo gek uit zo'n piepklein mondje maar wel heel lief (tja ze hoort natuurlijk de hele dag niks anders dan: MAMAAAAAA :p) En ze zegt het alleen tegen mij :D
    Ja ik ben zeker trots op mijn meissie! Ik ben superblij dat alleen N nog luiers heeft: Heerlijk! Maar ze heeft nog wel eens ongelukjes 's nachts. Dat had mijn zoontje nooit, dus dat ik wel wennen:p. Maar het gaat zo vaak goed, dat ik geen luier meer aan ga trekken. Ik kan me voorstellen dat je na 5 jaar superblij en trots bent ja! LEkker gevoel en overwinning! Knap hoor

Wat sneu voor je manneke. het een na het ander... :( Hoe gaat het nu met zijn leverwaardes dan? Kan de medicatie opgehoogd worden? Sterkte er mee.
    Fijn dat de rest heel goed gaat!

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hoi dames even een korte update:
    Maurice heeft nog geen tanden maar ze billen en ahum ballen zijn sinds gisteren zo knalrood dat ze tussen nu en ee week er toch wel door moeten komen.
    Nicole heeft al 6 tanden.
    Beiden kruipen, tijgeren en staan en ze proberen ook langs de tafel en in de box te lopen.
    Beiden zeggen gericht mama en Nicole ook al papa.

Nog even en ze zijn echt geen baby's meer!!
    De volgende keer zal ik reageren op jullie teksten, voor nu een hele fijne dag en moet nu m'n oudste uit school ophalen voor de lunch.....
    Doei!!!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier even minder nieuws... A ligt weer in het zk .. Longontsteking ...

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jeetje nee Lov wat erg :( sterkte wijffie en dikke knuf... hopelijk gaat het snel wat beter..

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ lov: gets, wat ellendig... Is je middelste? Heel veel beterschap voor haar, hoop dat ze snel weer bij jullie thuis is!!

@ Babbelbol: joh, je bent al weer aan bijvoeding toe! Het gaat toch rap zeg...
    Mijn dochter heeft ook nog wel eens een nat bed, hoor, maar ook zindelijkheid overdag is niet meteen 100% goed gegaan, dus dat hoeft in de nacht dan natuurlijk ook niet perse... Zolang ze vaker droog dan nat is (ze heeft nu 1 ongelukje per week), kom ik er wel overheen. Even een beetje meer wassen weer (en ik had al zo weinig was ;)... NOT...)

De bloeduitslagen van zoonlief weet ik nog niet, psychiater is op vakantie geweest, hopelijk wel deze week. Begin volgende week krijgen we ook resultaat van nieuwe IQ test, vind het zo spannend!

@ Claudia: apart bij zo'n tweeling, maar ja, twee-eiig dus ze volgen helemaal hun eigen lijntje. Ik blijf het toch ook wel fascinerend vinden dat N het toch ook weer (heel) anders doet dan de andere 2 kids, toch allemaal uniek. Dat zul jij wel dubbelop hebben ;)!

@ hier: en inmiddels is het optrekken tot staan N ook gelukt en wordt ze helemaal happy van staan op 2 voetjes :p. Ik voorzie een heel drukke zomervakantie waarin ik achter net-lopende-maar-zeker-nog-niet-luisterende dreumes mag aanrennen op de camping...

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het gaat iets beter gelukkig..... Nu hopen dat het zo blijft... Wat is het toch verschrikkelijk dit

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja echt verschrikkelijk :( Heel veel sterkte meissie. Ik brand een kaarsje voor jullie ♥

Deel Deze Pagina