Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heeeeeeey :D oh lieve babbel ik snap je wel ;) zou ook wel 4 kindjes willen maar dat zie ik hier ook niet meer gebeuren idd...

Hier gaat alles goed...inmiddels weten we dat de óudste allergieen heeft, de middelste waarschijnlijk ook. We zijn nu verder aan het onderzoeken. Ze is in de tussentijd weer ziekjes geweest en weer een puffertje gebruikt. Nu heeft ze een drankje voor de allergie en een pompje krijgt ze straks voor als onderhoud omdat ze toch denken aan een astma..

J doet het super! Hij woog op 30-4 al 7350 kilo en lengte 65,5 :D hele grote jongen dus hahahaha...vergeleken met de meiden is hij een reus. Zij zaten op dot gewicht en lengte met 6 en 9 maanden hahahaha..

Doorslapen doet hij helaas ook nog niet

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo dames,

zal ook weer eens wat laten horen. de kleine meid hier is zondag alweer 6 maanden. wat gaat het toch snel. heb geen idee wat ze weegt en hoe lang ze is volgende week mogen we weer ff naar het bureau toe. maar ze groeit goed hoor heeft lekkere spekkies haha.

een 4e stiekum lijkt me dat ook wel leuk maar hoef er niet over te beginnen denk ik bij ml haha. die wilde eigenlijk al geen kids en nu heeft ie er 3 haha. en de gyn gaf als advies eigenlijk ook dat het voor mij lichamelijk zo goed was. dus nee maar niet doen.

geef nog steeds bv en dit loopt ondanks alle stress v d afgelopen tijd(mijn vader in zh lang verhaal waarschijnlijk ms) super goed. kolf nu op me werk gemiddels 100-120 cc waar ik voor de hele situatie blij mocht zijn met 70-80 cc.

de jongens zijn nog steeds super gek op hun zusje soms tot ergenis van ons aan toe haha.

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Babbel: had niet verwacht dat jij ooit zou zeggen dat je het druk vind! Al ben ik daar stiekem wel blij om ;)
    Op alle foto's ziet het er zo gezellig uit bij jullie!

Vierde: hier niet! Mijn hart is er goed voor maar vind het druk genoeg en heb ook geen kamers meer over.

Lov: fijn dat je nu weet dat ze allergieën hebben. Heb zelf altijd maar liever een duidelijke diagnose dan weet je ook wat je er evt aan kan doen!
    En wat groeit J hard!! Wow.

Tweety: fijn dat alles goed gaat en dat de bv ook goed loopt! Hier altijd een mega productie. Kolfde bijna een liter per dag, toen ze nog in het zh lag.
    Hier bv bijna gestopt. S'nachts krijgt ze nog wel maar overdag flesjes.

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WHAHAHA Jan oh ja? Het is hier meestal ook heul gezellig en ik geniet me suf! Maar het is wel druk ja. Maar ik heb het graag druk hoor;) hihihi.
    Fijn dat alles goed gaat!

Tweet: Jaaa 6 mnd alweer, N is alweer 8,5 mnd!! Ik geef ook nog altijd BV, ondanks vier maanden spruw en tepelkloven en 4x borstontsteking. Toch doorgezet en het gaat nog steeds goed :) En we houden het ook nog wel even vol. Alhoewel ik nu wel soms gek wordt van het ei en koemelkvrije dieet, aangezien ik zelf al geen noten, soja en ster- en steenvruchten mag. Dan blijft er zo weinig over. Maar die momentjes zijn me meer waard hihi.

Lov: Aaah allergieën en astma. herkenbaar, maar niet leuk :( Hopelijk groeien ze over het meeste heen!!
    Lekker boefie is t! Ik heb drie van die dikke beebs gehad dus ik weet er alles van hahaha!

N kruipt, trekt zich op, zegt mama, papa, eten, kus en hajje (dag) hahaha. Zo lief :) Ze is net flink ziek geweest, maar knapt nu op. Ze krijgt een heel sterk eigen willetje, dat wordt nog wat oeioei hihi!
    De middelste is de afgelopen weken echt hangerig en moe. Nu heeft ze ws vijfde ziekte.. Even in de gaten houden. Maar ze praat en zingt als een kleuter, niet normaal. ze is ook heel lang en potig, dus wordt ook altijd overschat. Bij de PSZ doet ze meestal mee met de driejarigen, omdat ze vergeten dat ze pas 2 is hahaha. Leuk hoor, maar wel soms lastig voor mn kleine meisje. Want sociaal-emotioneel is ze wel 2
    De oudste is wat stoerder aan het worden en dat vind ik wel fijn. Het is een heel gevoelig mannetje en daar maakte ik me zorgen over. Maar nu is hij bijna 5 en wordt ie echt wel stoerder en zekerder. Hij is nog wel gevoelig en vooral naar mij toe. Hij heeft verlatingsangst naar mij toe sinds ik een keer ben blijven logeren bij een vriendin in groningen. Dus dat probeer ik nu een beetje los te weken hihi. maar hij komt er wel! Nu alleen proberen te schiften in de kindjes voor t kinderfeest. Wat een ellende zeg haha.

5. januari2010

Is jullie menstruatie alweer terug? 3 dgn terug verloor ik oud bruin bloed, eenmalig. Ik dacht dat het weer op gang zou komen maar niks meer daarna. Wel een beetje trekkerig gevoel dus het lijkt wel of het eran zit te komen.
    Bij de anderen pas menstruatie toen ik helemaal was gestopt met de borstvoeding. Herkennen jullie dit?
    Of is het misschien dat ik een eisprong heb gehad?

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee Jan ik nog niet. Bij mij kwam het na 9 mnd bij de oudste en na 11 mnd bij de middelste. Ik heb 13 mnd gevoed bij hun. en nu nog niets :)

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    Hier ook nog geen ongi. Maar heb ook een spiraal laten zetten dus dat geeft ook nog een vertekend beeld.

@babbel ja 6 mnd bv had ik niet gedacht in de kraamweken. Had gezegt wil proberen tot 6 mnd vol te houden maar nu heb ik al gezegt zie t wel hihi. Zolang t loop loopt t vind t wel lastig met de hapjes erbij te voegen.

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wat vind je lastig met de hapjes dan Tweety?

Ik voed zo (tijden zijn ongeveer):
    7:30/8:00 BV
    9:00 fruit en naar bed
    11:30 boterhammetje daarna BV
    15:45 BV en soms nog wat fruit
    17:30 warm eten
    19:30 BV en naar bed

9. januari2010

O, meiden ik ben zo bang dat ik een innestel bloeding heb gehad. Het zit de hele dag in mijn hoofd.
    Vandaag en test gedaan en heel in de verte lijk ik een streepje te zien, maar misschien beeld ik het me in... Pffff.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh jee... Laat eens een foto zien?

Hier trouwens ook nog geen ongi maar ik slik ook de minipil waar ik niet tevreden over ben trouwens...

11. januari2010

Geprobeerd hem op de foto te krijgen (met mijn telefoon) maar dat lukt me niet. Morgen nog maar een keer testen.

Als ik vrijdag inderdaad een innestelbloeding had wanneer test je dan positief?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt mij wat vroeg hoor ;)
    Welke test heb je gedaan? En slik je geen ac?

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh jee wat een spanning Jan!! Heb je een scanner? De test er op met een a4tje erachter, krijg je het duidelijkst de test er op!!

14. januari2010

Gelukkig! Hopelijk beeld ik het me dan in.
    Nee geen ac

15. januari2010

Ga morgen nog een keer testen, ik weet ook niet hoeveel dgn na innesteling je normaal positief test.
    Volgens mij ga je hcg aan vanaf de innesteling maar hoeveel weet ik niet. Duimen maar dat het niet zo is

16. januari2010

17. januari2010

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja Jan ik zie wel iets heeeeeeeeeeeel vaags, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik zo al vele malen "vals-posi" heb gestest. Dus ik zou echt nog even afwachten,.

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik heb m even negatief gemaakt...

20. januari2010

Op de foto zag ik het zelf eigenlijk niet. Ik probeer het even los te laten en hoop echt dat het vals positief is.

Deel Deze Pagina