Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    joehoe dames, hoe gaat t?

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier goed :D
    Meneer eet al goed bijvoeding en groeit goed. En hij heeft nog steeds haast met ontwikkelen want kruipen doet hij ook al :D

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh heerlijk Jolina!!! N LOOPT!!! al een week :D 10 maandjes oud en ze loopt ik kan mn ogen niet geloven als ik haar zie stappen.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wauw das snel :D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja :) wel een beetje hihi. Maar ze is ook wel gefrustreerd daardoor af en toe, dat is wel jammer..

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh ja.... Ja vrouwen he :D

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    hihihihi ja! Maar mn oudste meisje deed dat pas rond de 2 hahaha. Maar die had ook geen haast;):D

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Joehoe :)

Hier ook alles goed. Tijd vliegt!

Onze jongste ook alweer 10 mnd! Maar loopt nog niet hoor ;)
    Zag je filmpje al op fb, babbelbol! Wat een knappert is N!

Onze dame kan nu goed zelf zitten! Super trots. Ze rolt ook de hele kamer rond en ik denk dat het niet lang duurt voor ze gaat kruipen. Ze trekt af en tot gaat beentjes op.

Vind het nu ook allemaal wat makkelijker worden! Geniet ook echt nu ze vakantie hebben van de psz en alle dagen thuis zijn!

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is ook makkelijker Jan als je vakantie hebt ;) weet je wel wie ik ben hahaha :D

Wauw 2 jaar is dan ook weer laat he babbel... Hier is meneer echt het snelste van ze allemaal kwa fysiek. Maar ze zeggen vaker dat meiden sneller praten.

10. januari2010

Kwartje is gevallen :) het duurde even!
    Ja natuurlijk is het in de vakantie makkelijker maar ook weer niet, vind ik.

Je hoeft niet te haasten om ergens op tijd te zijn maar moet ze wel bezighouden, meer activiteiten ondernemen. Als ze naar de psz gaan heb je wel wat meer tijd om dingen thuis te doen of een boodschap.

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja dat klopt idd ook helemaal ;) 6 weken zijn dan lang he hahaha

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh WHAHAHAHA neeee ik bedoelde: ze was pas driftig en gefrustreerd met de 2 hihi. Ze liep met 14 mnd hahaha

Jan: Jaaaa lekker nu he!!! Het wordt steeds makkelijker! :) Ik vind de vakantie ZALIG!!

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahaah dacht al :p denk zeg maar niks whahaha

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    hihihihi gelukkig niet zeg :p

Ja en qua spraak heeft zij altijd een jaar voorgelegen volgens het CB. Ze wordt over 2 mnd 3 en spreekt bijna in net zulke volzinnen als haar broer. alleen is het grammaticaal niet altijd helemaal goed. Maar ze spreekt ook bijna alle woorden correct uit. Dus dat klopt wel denk ik.
    N is fysiek dus heel snel. Maar ze zegt ook al een paar woordjes. minder dan dochter1 op die leeftijd, maar meer dan zoon toen.

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Kan idd heel verschillend zijn per kind.

16. januari2010

Onze kleine meid doet aan buik schuiven! Zo schattig en helemaal trots.
    Als ze de kans krijgt wilt ze ook aan je handen staan. Woensdag moet ik met haar naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat de ka zegt! In der ontwikkeling doet ze het volgens mij prima. Longen kraken wel veel maar vind het vaak wel acceptabel, ze heeft wel twee ab kuren gehad.
    Mijn man begint over een vierde! Hoewel ik steeds roep dat ik klaar ben zo en ik het druk genoeg vind maakte mijn hart een sprongetje... Hoe het uiteindelijk gaat lopen weet ik nog niet maar deur staat toch weer op een kiertje! 😊

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wauw Jan... Dat je dat durft:)

Hier ook al een kruipertje... Maar mijn mannetje heeft haast met alles.

Ik moet komende week ook even gaan testen, de pil slik ik niet meer en we zijn niet altijd even veilig geweest;)

18. januari2010

Hij is zeker snel zeg!!
    O, spannend dat je gaat testen! Zou jou man ook nog wel een vierde willen?

En bedoel je met 'dat je dat durft' vanwege de vroeggeboortes? Mochten we er echt weer voor willen gaan dan ga ik wel eerst voor een gesprek naar de gyn.
    Maar 1 keer erover praten is natuurlijk nog helemaal geen zekerheid, weet ook niet of ik het echt wil. Mijn hart wel maar mijn verstand... Hihi

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Snap je hoor ;) als je gevoel nog wilt he...

Nee eigenlijk wilt hij geen 4 de meer.... Ik opzich wel maar de drang is niet zo groot meer als voor nm3

20. januari2010

Zo voelt dat voor mij ook! Voor de derde was de wens enorm en zag ik ook wel moeilijkheden maat niet om het daarvoor te laten.
    Dat ligt nu heel anders 😊

Deel Deze Pagina