Ik was er wel klaar mee toen de weeen begonnen hahaha. Toen dacht ik echt gelukkig hoef ik nooit meer. Nu is het niet zo dat ik een vierde zou willen maar als het zou gebeurden ach toen we vorige week niet zo'n veilige s.x hadden boeide me dit ook niet zo maar ja ik ben denk ik niet eens vruchtbaar nu met de bv. Als mijn man zou zeggen, zullen we nog een keer voor een vierde gaan zeg ik gelijk ja Maar praktisch is het gewoon niet verstandig, nieuwe auto en als het een meisje zou zijn moet ze bij haar broer oo de kamer, niet leuk...
Dus volgende week testen Hier nog steeds geen cyclus, ben inmiddels wel gestopt met de borstvoeding dus zal wel snel weer komen. Als ze klein zijn maakt het toch niks uit als ze samen op een kamer moeten? Geslacht maakt denk niet zoveel uit. Wij hebben 5 slaapkamers, 4 prima kamers en 1 kleine, dat is mijn kantoorkamer. (Voorheen babykamer). Mocht er een vierde komen dan zou ik de derde en vierde bij elkaar leggen en als dit echt niet meer gaat de kantoorkamer naar kleine slaapkamer veranderen. Alleen een bed plaatsten is al lastig ivm de plaats van het raam en de plaats van de deur... Haha ik draaf dóór.... 3 is goed Wij hebben een paar maanden geleden een nieuwe auto gekocht, een 7 zitter.
Ja het is hier wel klein voor de kinderen op de kamer dan en kwa auto hebben we nog niet zo lang een hele goede auto gekocht. Al missen we nu al een extra plekje in de auto voor bv oma...
Wij hadden in de vorige auto ook steeds een plek te weinig eb achterin was het eeb 2,5 Zits. Net te krap met drie kinderen in stoeltjes. Wij hadden die auto pas 1,5 jaar en helemaal nieuw gekocht, we moesten daarom wel flink inleveren. We hebben een tweedehands (ook van 1,5 haar oud) terug gekocht en we zijn er echt heel erg blij mee!
Joehoe ! Ik zag opeens dat er hier weer gereageerd werd . @ Babbelbol: wat leuk, N die loopt! Die is er lekker op tijd bij, zeg! Fijn dat je zo van vakantie kunt genieten. @ Jolina: oeps, niet altijd even voorzichtig dus ? (echt ik moet er niet aan denken!! Ik kan met 1000% zekerheid zeggen dat ik echt geen kindje meer wil en ben ook als de dood dat een ongelukje zou gebeuren ...) @ Januari: de deur op een kier voor een 4e, wauwie . Ik kan voorstellen dat het niet zomaar een besluit zal kunnen zijn, maar toch... Wat klinken jullie allemaal happy , ik moet bekennen dat ik het momenteel echt loei zwaar vind hoor, die 3 kids... N loopt (sinds een maandje) en er zijn maar weinig plekjes/dingen die veilig zijn voor haar grijpgrage handjes. Ze zit dan ook grote broer en zus flink in de weg en wil consequent alleen maar spelen met hun speelgoed waar ze natuurlijk te jong voor is. Ze knijpt ook veel. Ik ben veel tijd kwijt met corrigeren, wegplukken, alles in goede banen leiden... En ze begint natuurlijk langzaam peuterpubertrekjes te vertonen: gillen en huilen als ze zin niet krijgt, dramatisch over de grond rollen, uitdagen, grenzen opzoeken. En dan... slaapt ze niet door, slaapt nog maar weinig overdag (1 uurtje), vaak jengelperiodes vanwege doorkomende kiezen, sprongetje, verlatingsangst. Heb mijn handen er vol aan, naast de andere kids, mijn werk, huishouden... Maar ja, ik zit misschien ook niet echt lekker in mijn vel , met deze rotvakantie (mijn beste vriendin zat op MH17), gedoe rondom leerlingvervoer van de oudste, al die regen waardoor de kids vaak te veel op elkaars lip zitten... Bleh. Ik zal heel blij zijn als de scholen weer beginnen. En dan moet ik nog extra terug naar CB want ze vonden haar te dik en haar spraak/taalontwikkeling niet op niveau. Ook niet echt geweldig...
Kache: ik herken ook best wel wat je schrijft, heb ook mijn momenten Nu het weer omslaat vind ik het ook lastiger ze te vermaken. Gelukkig hebben we in de buurt een indoor speeltuin Hoe oud is N nu precies? Jammer dat ze nog maar zo weinig slaapt en dat jij steeds politie agentje moet spelen. Mijn oudste twee maken ook voortdurend ruzie daarom moet ik gewoon elke dag een activiteit met ze doen, dan gaat het wel. Hoe gaat het met je zoon, vakantie zal voor hem ook niet makkelijk zijn, denk ik! Jeetje dan ook nog je vriendin in het vliegtuig wat een drama! Zo erg. Je hebt op het moment gewoon wel erg veel en dan mag je het best af en toe allemaal niet meer leuk vinden. Onze oudste heeft ook een spraak- taal achterstand en gaat naar speciaal onderwijs. Zegt N helemaal niks of wel wat woordjes? Onze oudste maakte tot 2,5 alleen geluid met hier en daar een woordje. (Mama /papa etc). Ze is nu bijna vier en kan zich naar ons toe redelijk duidelijk maken maar een vreemde verstaat haar niet. Jolina: we hadden een renault megane estate en hebben nu een grand scenic met 7 stoelen, twee kan je opklappen en inklappen in de kofferbak.
Kache ja maar hey jij had ook een rotperiode he meis gaat het een beetje En hier is het vaak ook druk hoor... En dan loopt de jongste nog lang niet nee zeker herkenbaar. Jan ah oké, ja wij zij helemaal van de vw
Oh Kache jeetje meid wat erg. Gecondoleerd wijffie. Wat een kl#tetijd voor je nu... Sterkte! En verder kan ik me voorstellen dat het pittig voor je is. En zeker omdat je met groot verdriet zit. En je zoontje heeft ook bijzondere aandacht nodig. Het is allemaal vast flink pittig voor je. Hele dikke knuffel!!! Jolina: Aaaah hier t zelfde ahum. moet ook even testen vlgnd week. Maar ik had ook nog geen cyclus. Dus we wachten t af Knuffie voor allemaal!
@ Januari: N is nu 16 mnd en ze zegt nog niets (behalve mama, maar dat ze zegt ook nauwelijks). Heb wel het idee dat ze (simpele) dingetjes begrijpt en ze communiceert wel een beetje met haar gebrabbel. Tja. We kunnen er weinig aan doen, he? Er wordt genoeg tegen haar gesproken , lijkt me zo... Heeft jouw dochter een 'diagnose' gekregen, een reden waarom ze zo langzaam ging praten? De reden waarom het mij niet echt lekker zit, is dat vertraagde spraak-taalontwikkeling ook bij autisme past (C had dat ook) en N natuurlijk een verhoogde kans heeft op autisme. Maar ja, afwachten dus... Mijn zoon is de vakantie redelijk door gekomen, we moeten nog 1 week en je merkt wel echt dat het iedere week moeilijker voor hem wordt. Nog even 1 weekje bikkelen dus en dan weer naar school. Helaas niet meer in taxibusje, dat is wegbezuinigd dus we moeten nu zelf brengen en halen , ben dus nu extra veel tijd kwijt met halen/brengen van alle kids, 5 dagen in de week, bleh... @ Babbelbol: thanks. Ja het is vrij kl#te deze weken... We zijn nog aan het wachten op het bericht dat ze geidentificeerd is. Hopelijk komt dat snel, maar er is reele kans dat er niets van haar gevonden is (of ooit gaat worden). @ Jolina: lief dat je vraagt. Tja. Het normale leven slokt me wel vrij aardig weer op, het ergste verdriet is wel weer voorbij, maar ik blijf erg moe. Ik zou eigenlijk een week of wat gewoon even he-le-maal niets willen, maar dat gaat helaas niet. Werk, kinderen, huishouden, het staat niet stil he...
Ah Kache, kon ik je dat weekje maar geven... En dan ook nog de taxi wegbezuinigd. Pittig hoor. Dikke knuffel, ik vind dat je het kranig doet hoor meis!!!
Babbel al getest Kache ja moeilijk eigenlijk zou je er gewoon even tussenuit moeten kunnen gaan met je man alleen.....
Ja ikke wel. Ik had een omo, maar was ook nog vroeg geloof ik haha. Nou ja ik zag wel iets heeeeeeel lichts maar dat zie ik altijd hahahaha
Hahaah welke test heb je gedaan? Ik een action ook mooi omowit maar ja ga van de week een kruidvat doen...