Derde kindje....deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Huh?? Foto!!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh thnx!

Zo zijn mijn testen ook!! Maar dan al 2 wk lang ;) Dus ik verwachtte er niks van :p

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Stomme KV testen altijd GRRRR

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Pfff haha zeg dat :D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wanneer ga je nu weer testen?

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Weet het niet....

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wil je t?

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ja ik denk dat ik mezelf ontzettend gek zit te maken.... En dan ga je zo teleurgesteld worden en voor niks....

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja herkenbaar. Ik moest ook echt huilen toen de actiontesten omo waren na de KV. Maar ik had al ervaring met streepjesplassen. Dus ik behoedde mezelf er al voor. Maar ik ben wel serieus verdrietig. Ik weet dat ML nu extra voorzichtig gaat zijn. Hij wil zelfs zich latyen steriliseren... En dat doet mij echt zeer. Ik wil zooooooooooo graag nog 1 kindje.... Pffff moeilijk dit hoor. Ik gun het jou zo erg lieverd, en ik spring 3 gaten in de lucht voor je als t zo is...maar het gaat mij wel zeer doen :)

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja ik snap je;) moeilijk is het als de een wel nog wilt en de ander niet :(

Hier was het ooit ook de bedoeling dat mijn man zich ging laten helpen. Ik gaf aan dat zelf nooit te doen want je weet immers nooit wat de toekomst brengt. Ik wil het niet, en nu wilt hij het ook niet meer.

Ik maak wel eens een opmerking met betrekking tot een vierde kindje, en dan zegt hij altijd ... Nou nee hoor...dit is genoeg zo;)

En dan vindt ik dat ook wel jammer. Ik zou gewoon nog eens een keer alles willen meemaken. Het gevoel is gewoon nog niet weg.

En dan ga ik heel kinderachtig hopen dat het misschien eens gaat lukken nog die vierde.

Dus ik snap je helemaal! Maar ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, voel me niet zo.
    En dan te bedenken dat het vaak genoeg onveilig is geweest kwa bescherming maar schijnbaar mocht het niet zo zijn... En laten we eerlijk zijn erg praktisch zou het niet zijn, maat het is dan zo'n romantische gedachte dat die vierde er gewoon moest zijn...

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jaaaaaaa. Jij snapt het... Helemaal ♥

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

😘...

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Haha moest mijn hele pagina vergroten om het icoontje te zien hihihi. Lieffff!

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Test morgen nog maar eens dan. Als het echt een hcg streepje is, dan kun je m morgen echt goed zien! ben heul benieuwd! Ik zit klaar :p

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahah ik zie wel ... Laat je zekr wat weten als ;)

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jo! Lina! Nog getest?????? Ik vind het zooo spannend!!!
    EDIT: lees net je andere topic. Nee dus ;) hihi Knap hoor!!:D

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahahah :D ja ik weet ook niet wat het is maar ik ben zo overtuigd niet eens zwanger te zijn.
    Voel me zo dom om iedere keer te gaan testen...

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou zeg, dat is toch niet dom??? Je had gewoon testen met streepjes!! Dat zag iedereen... Dus dan is t toch heel normaal om het zeker te willen weten? Ook al voel je je niet zwanger :p ;) Maar zelf weten hoor,maar ik vind je niet dom iig!

Deel Deze Pagina