Hihi... Dank je lieverd, nou ik heb ze gehaald hoor moest gymschoenen hebben en laat nu de kruidvat tegenover de schoenenwinkel liggen. Denk dat ik morgenvroeg test......
Wit...... Baal toch wel ergens... Zo vaak onveilig gedaan en niks en anderen doen een keer onveilig en huppa raak. Al zou ik het ergens niet op deze manier willen. Ik merk dat ik nu te veel ermee bezig ben, ik moet het even van me af gaan zetten. Zo maak ik het mezelf wel erg moeilijk. We kunnen samen verdrietig zijn babbel
Ah moppie wat zonde... Ik had het je echt gegund. En ik herken je gevoel echt helemaal. Zo voelde ik me ook na de omo's deze week. Pffff lastig hè die kinderwens... ♥ Dikke knuffel
En dan moet je mij hebben... Snap jullie wel hoor meiden! Ik duim heel hard dat jullie mannen toch nog omgaan!
Maarrrrr wij gunnen het jou net zo hard lieverd!! Jouw geluk is gewoon heerlijk voor je!! En staat los van onze teleurstelling Gewoon heerlijk blij mee zijn en van genieten, van al dat geluk
Wilde net even komen zeggen dat ik het nu niet over jou had baby love bedacht me dus al dat dit niet zo slim gezegd was. Maar je snapt me wel toch Ik vindt het nog veel erger dat ik hoop zwanger te raken van een "ongelukje" en dan vraag ik me ook af hoe ik nu verder moet? Mijn man wilt niet meer, ik wel ergens. Dus ik moet het gaan loslaten. Ik maak mezelf echt gek. Ben Een volwassen vrouw tenslotte Ach ja wie weet ooit he babbel...... Hebben jullie het al mensen verteld baby love? Ben eens benieuwd hoe ze reageren, want jeetje een vierde dat kan toch niet meer tegenwoordig
Jolina: ik snap je helemaal hoor! Misschien moet je het even een paar maandjes loslaten en het dan nog eens met je man bespreken? Wie weet kijkt hij er dan anders tegenaan. Mijn man is echt heel blij en kijkt er echt naar uit.. Mocht het mis gaan dan komt die vierde er evengoed. Op dinsdag deed ik een test met een heel licht streepje, een twijfeltest. Op woensdag weer getest en toen was het duidelijk, ik heb toen direct mijn moeder gebeld maar meer omdat ik het echt allemaal even niet wist. Zij was gelijk dol enthousiast waarna mijn vader een kwartier later ook belde dat hij zat te glimmen van geluk. Super reacties dus!ze stelde me ook gelij gerust. Maar inderdaad 4 kinderen kan écht niet! Die reacties zullen wel komen, wij zijn trots.
En toch zie ik iets op de test . Die kruidvat testen zijn echt vreemd tegenwoordig Vorige week ook al zo'n vreemde testen. Dit zag ik gister niet dus het kan niks zijn maar ik wil gewoon even aan jullie laten zien wat ik zie Bij jullie kan ik dit even kwijt Dit zou niet mogen bij deze testen. Is moelijk te zien ...
Ik zie inderdaad heel licht iets. Heb je het contrast van de foto aangepast? Is hij roze? Je maakt het wel spannend. Doe je wel eens ovulatie testen? Maw weet je of je al een eisprong hebt gehad? Morgen toch nog maar eens testen??
Nee wil geen ovu testen ... Ik kan in principe nog altijd zwanger testen nu zeg maar. Meiden misschien een leuk idee om een clubje te maken kunnen we soms even prive dingen bespreken Heb idd wat aangepast... maar vorige week had ik dit ook al en toen was het ook niks naderhand
Lief meis..... Ik zal er een aanmaken....soms wil ik dingen zeggen die niemand anders iets aangaat dus vandaar Maar onder welke naam? Derde kindje is al wat achterhaald hahaha... Anders medekletsers die soms nog eens langskomen mogen natuurlijk ook bij het clubje