derde kindje en echt bang

Discussion in 'Zwangerschap' started by ruby28, Apr 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooohhh meiden ben zooo gelukkig met mijn 3e zwangerschap.en mijn zoontjes zijn ook dolblij met "hun baby".maar het is net of ik deze zwangerschap veel banger ben dan bij de eerste twee keer.

toen ik bij mijn eerste kindjes zwanger was zat ik eigenlijk nog niet echt op internet,en nu eigenlijk heel veel.ik zuig alle info in me op.Maar lees natuurlijk nu ook de verhalen van mensen waar het mis gaat.en dan schiet ik meteen in de stress.de gynacoloog zegt dat ik beter niet teveel moet lezen maar dit forum is zo verslavend en het is ook wel weer fijn om herkenning bij andere meiden te lezen.

2. Niet meer actief

haha ruby ik ken het maar al te goed hoor, het is verslavend maar maakt je ook heel onzeker.
    iedere dag denk ik: ik kom hier niet meer!
    en zie daar, ik ben er weer...

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    hier nog zo'n schijterd :oops:
    Ook dingen lezen die ik best niet zou lezen, dan dat platliggen en de weeën en ontsluiting erbij, de vorige 2 bevallingen waren stortbevallingen (klus in een half uurtje geklaard met weeën inbegrepen)...
    Ben als de dood dat de bevalling thuis begint, ik haal het ziekenhuis niet! En dan bang dat hij echt te vroeg wordt geboren en van die dingen.
    En nu vooral bang voor de vloed zoals ze in België zeggen, ff denken hoe je dat uitlegt hoor...
    Als je bevalt plotseling hevig bloedverlies zodat je onder narcose moet en van die dingen, bah!
    Bang dat er iets gaat schelen met de baby, bang dat het weer veel te snel zal gaan, dat de bv niet gaat lukken, dat het een huilbaby wordt, noem maar op...
    Ik zit met meer nega's dan posi's in m'n hoofd en krijg ze er maar niet uit!
    Had ik bij m'n 2 zoons niet, integendeel: was vol vertrouwen! Maar nu...

En toch... Tegelijkertijd voel ik me zo goed en stralend, is echt tegenstrijdig allemaal.

Share This Page