Ik wil eigenlijk nog wel iets van tas haken aan de Joolz wagen vastmaken zodat ik toch 'wat' extra tasjes mee kan nemen als ik straks achter de wagen loop. Niet dat ik er hele boodschappen tassen aan wil gaan hangen, maar wel wat kleine tasjes bij het winkelen ofzo. Nu heb ik alvast een btje rond gekeken op het internet en kom zoveel verschillende tegen. Hebben jullie goede of juist slechte ervaringen met bepaalde tas haken?
Geen ervaring mee, maar ik heb een tijdje terug begrepen hier op het forum dat deze wel erg fijn is: Luvion Stroller Hook | Accessoires Kinderwagens | Baby-Dump
Joolz heeft ook een grote boodschappenmand voor aan de wagen als accessoire. https://www.geboortewinkel.nl/kinderwagens-buggy-s/joolz-xl-boodschappentas?gclid=COOwtsf0nbYCFURf3god9BsAdg
ik heb zo'n luvion achtige haak(ziet er het zelfde uit ander merk) Ik vind het ideaal! Met grotere dingen is het alleen wel onhandig dat je er wat tegenaan loopt met je benen maar met de kleinere tassen is het prefect!
https://www.geboortewinkel.nl/kinderwagens-buggy-s/joolz-xl-boodschappentas?gclid=COOwtsf0nbYCFURf3god9BsAdg ik heb overigens deze aan mijn wagen zitten. Handig voor lichte tasjes maar het is al snel uitkijken dat je ze niet te zwaar belaad wat ten koste gaat van de stabiliteit van de wagen.
Ik had eerst ook de Luvion Stroller Hook, maar die was zo kapot. Nu heb ik op de HH-beurs deze gekocht: Hook 'n Stroll Tashaken. En ben echt dik tevreden erover, eigenlijk nog prettiger in gebruik dan die van Luvion.
Ik gebruik de parasoladapter voor tassen aan de hangen (bij de mura dan) die heb je toch vaak al bij je wagen en gezien de parasol vaak toch niet gebruikt word.
Die gaat bij mij zeker ook aan de wagen komen, maar kan volgens mij alleen maar in combi met het buggy gedeelte, niet met de bak. En dus leken haken mij wel geschikt als 'extraatje'. Als ik het zo lees moet ik dus gaan voor de Hook 'n Stroll Tashaken. Weet iemand of ze die ook bij de Prenatal verkopen, kon ze op de website iig niet vinden. (sowieso geen tashaken kunnen vinden op de website)
Die heb ik zojuist ook besteld. Lijkt me ideaal! Niet voor veel tassen ofzo, maar even een tasje erbij aan hangen, moet toch kunnen