Laat ik voorop stellen dat ik niet geforceerd zoek naar een naam met de B. We zijn tegen deze naam aangelopen en het heeft voor ons wel 'potentie' ... steeds een beetje meer... Als we andere ernaast leggen, wint de B het toch elke keer Met mijn topic was ik gewoon benieuwd naar meningen. Laat me er niet door leiden, wees niet bang.. maar ik neem ze wel mee. Dus dank jullie wel voor jullie meningen! Ik overleg ze zelfs nog met mijn partner. Geeft weer stof tot nadenken..
Ik heb het even gelezen maar ik zou zeggen dat het best kan! Doe wat het beste voelt. Je zou me best een pb'tje mogen sturen met de namen, ben wel nieuwsgierig nu.
Ik heb 2 dametjes met de L en 1 met de N , de oudste begint met een N en toevallig de andere net de L wij hebben gewoon een naam gekozen die wij mooi vonden zonder te kijken naar de voornaam
Heb het wel en zou met een 3de, 4de ect ook een naam beginnen met een A. Nu worden beide namen als eh ipv a Ehnthonie en ehbikil ( plat gezegd)
Wij hebben het zelfde probleem.. hoe gaat kindje 3 heten.. onze jongens allebei beginletter J.. 2e letter wel anders maar dat zou ik dan voor nr 3 ook weer anders doen.. we hebben het ons heeel moeilijk gemaakt iig 😂 Ik zou wel voor dezelfde voorletter gaan voor mn gevoel klopt het dan meer