Rare cyclus..

Discussion in 'Zwanger worden' started by tr0elaa, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

Feb 8, 2012
    226
    0
    0
    Mijn verhaal is een beetje lang, maar zo komt er een beetje een beeld van hoe het is gegaan..

Toen ik 21 was kwam ik er achter dat ik zwanger was, terwijl ik de pil slikte, en nog maar net een paar maanden een relatie had met mijn vriend.. We hebben in 2008 een dochter gekregen, 4 weekjes te vroeg, maar kerngezond! Na de bevalling heb ik de mirena laten plaatsen, omdat de gynaecoloog mij dat aanraadde want de pil bleek niet meer te werken bij mij.. Na een paar maanden bleek de mirena niet meer goed te zitten en is die verwijderd om vervolgens een nieuwe te laten plaatsen, In 2009, bleek ik opnieuw zwanger, terwijl ik de mirena had! Dat werd met week 7 een miskraam,, maar vanaf dat moment is eigenlijk mijn hele cyclus in de war volgens mij, de ene maand word ik ongesteld en dan zo ineens 3 maanden niet.. doordat ik 2 x door verschillende voorbehoedsmiddelen heen zwanger ben geraakt heb ik niet veel vertrouwen meer erin, en denk ik ook vaak als ik niet ongesteld word; ach nee niet weer ea! ik was na de mirena weer begonnen met de pil, een andere dan eerst, miss werkt die wel.. Jaren lang geschommeld tussen wel en niet ongesteld, en gestrest wel of niet zwanger.. Vorig jaar naar de dokter gegaan met enorme buikpijn! die verwees me direct door naar het ziekenhuis, de gyn zag een cyste, en vocht in de baarmoeder, ik ben na huis gestuurd met zware antibiotica. 4 weken later moest ik weer komen voor controle, de cyste en vocht waren zo goed als weg, maar.. Ik bleek zwanger! 7 weken.. en weer door de pil heen! (de dokter had mij verteld dat ik niet zwanger kon raken want ik werd bijna niet ongesteld dus had dan ook geen eisprong) 2 dagen later werd ik opgenomen omdat ik heel ziek was & ook regelmatig bloed verloor, na 3 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen kwamen we er met 10 weken achter dat het hartje niet meer klopte, en met 11enhalve week curettage gehad omdat het niet uit zichzelf los liet.. Nu ben ik opnieuw weer aan de pil, m
    aar tot op heden word ik maar heel soms ongesteld, de dokter zegt nu dat het gewoon zo kan horen bij mij, en dat het geen kwaad kan.. Maar ik vraag me eigenlijk af;
    z
    ou er een mogelijkheid zijn om toch een beetje regelmaat te kunnen krijgen in mijn cyclus?

Share This Page