Nog even geduld en dan gaan we voor de derde........helemaal super natuurlijk Maar toch zijn er wat dingetjes waar ik aan denk.... -zwemmmen met 3 kids op bv een weekendje weg? Hoe doe je dat hahahaha vooral als ze dan nog jong zijn -de oudste naar school brengen ... een baby in de wagen de middelste op het meerijplankje? -nu is het al druk hoe wordt dat met de derde whhahahaha allemaal niets ernstigs hoor maar toch lijkt het opeens zo`n groot verschil een derde kindje?
hoi hier ook al 2e ronde voor 3de kindje . ik heb ook heel veel zitten denken voorlal op wat andere mensen zouden zeggen en denken uiteindelijk toch besloten dat het ons kindderen zijn en wij ervoor gaan sommige dinchtbij mensen weten al dat we bezig zijn sommigen reageerden goed maar waren ook mensen die weer van die rare praatjes hadden zoals je hebt al een zoon en dochter word het niet moeilijk bla bla. maar mijn kids zijn bijna 9 en bijna 4 dat scheelt eerlijk gezegd wou nooit nog een kind voordat de kleinere naar school ging lijkt me gewoon kei moeilijk.succes
Ja het lijkt zoveel moeilijker deze keuze? En idd ook zoiest wat zal iedreen gaan zeggen he...alsof het je iets moet interesseren maar ja dat doet het toch! Hier zijn ze 4 en 2 jaar dus gaat ook nog wel.....voordat ik eens zwanger ben er er iets is geboren ben je zo weer een jaar verder....maar toch denk ik mu dat het allemaal meoilijker gaat worden dan toen bij de tweede.....stom eigenlijk...
Hoi Hoi, Je moet je niets aan trekken hoor wat anderen zeggen! Het is jullie keuze, en jullie moeten het doen! Het lijkt ons ook geweldig 3 kindjes, we hebben nu 1 zoon en hopen er in de toekomst nog 2 kindjes bij te mogen krijgen. Ook ik vraag het me wel eens af hoe we dat moeten doen maar denk dan al gauw dat er genoeg stellen zijn die een tweeling of zelfs drieling hebben die lukken het ook dus waarom wij niet Komt vast goed, succes!
Ja is ook wel zo...waarom zou het niet lukken. We zitten er toch al helemaal in wat betreft een gezin draaiende houden hahahaha.. Ja weet ik ook wel dat je je niks aan moet trekken van anderen maar toch....!
Ja ik praat nu wel makkelijk maar trek me ook altijd alles aan van wat andere ervan vinden. gelukkig weten de meenste mensen het om ons heen al dat we graag 3 kindjes zouden willen en gaven gelukkig geen rare opmerkingen ofzo. maar in dit geval ben ik het niet met de mensen eens als ze rare opmerkingen gaan plaatsen 3 kinderen valt toch reuze mee?? als je reacties krijgt bij de aankondiging van kindje num 6 dan zou ik t aan de ene kant nog wel kunnen begrijpen. Als jullie 3 kindjes willen? gewoon doen en lekker van genieten!!!
ja dat is zeker zo ben ook iemand die wakker kkan liggen van iets wat iemand heeft gezegd en direkt me gevoelens anders worden en me aan het denken zetten maar na weken ben ik hier over heen gestapt en meteen aan mensen gezegd dat ik er aan begonnen ben dat is strax als ik zwanger ben niet aan hoef te denken hoe zal iedereen nou reageren nu voel ik me heel fijn dat ik het kwijt ben en ben ik er voor gegaan ik denk ook zoiets van als andere het kunnen met 3 of meer kindjes waarom ik niet
Meiden, als ik even mag inbreken......, ik ben mama van 3 bengeltjes en zeker......het is druk......maar ohhhhh zoooooooo leuk!! Ik vond het verschil van 2 naar 3 prima te doen! Heb de kindjes net als bovenstaande mama ook vlot op elkaar....maar dat is dan ook wel weer erg leuk! Mijn jongste is nu een jaar geweest en het kriebelt zelf voor een 4de! Zwemmen met 3 kindjes gaat goed als je met 2 volwassenen bent. Ik blijf vaak in het pierenbadje en mijn vriend gaat dan met 1 van de kids naar het grote bad of de glijbaan en dan om en om mogen de kids dan met hem mee......gaat prima! Tja......wat mensen zeggen......dat hou je altijd!!!! Het is jullie keus........laat ze praten. Heel veel succes! En als je nog wat wil weten.....vraag maar raak!!!! Grotjes van mams3
ja ik kreeg bij de tweede al stomme opmerkingen....ook omdat ik thuismama ben en tja dat kan dus niet tegenwoordig hahaha.. Heerlijk om te lezen mams3! Mij lijkt het ook dat je steeds makkelijker wordt bij ieder kind? Ben ik nu al bij de tweede hahahahaha...en ach nm 1 gaat al naar school binnekort!
wij zijn ook bezig voor de 3e heb bewust gewacht tot de jongste bijna naar school zou gaan.. zo heb ik overdag alle tijd voor de baby. en mijn man komt rond 3 thuis die dan kan zorgen dat ik alle tijd heb voor de 2 oudste. zo komt niemand iets tekort we hebben al wel een grotere auto gekocht.. en dat was het eigenlijk....zie wel hoe alles lopen gaat straks. van 2 naar 3 lijkt me niet zo'n omschakeling als van 1 naar 2. x
Ja hier gaat de oudste over een paar maanden naar school....de jongste heb ik dan nog lekker thuis....en ach ze komen hier niks te kort hoor hahahaha.. Nieuwe auto hebben we al op het oog...dat moet dan wel met 3 kids.... Alleen is mijn man hier zo ongerust ... hij zegt, we hebben al 2 gezonde meiden ... ik hoop maar dat het derde kindje ook gezond is. Ik snap hem wel hoor....je weet nu des te meer hoe bijzonder het is allemaal....alleen kan ik het meer relativeren..hadden jullie mannen er ook meer last van|?
Hier ook een mama die een 3e kindje graag liefde zou geven. Onze kinderen zijn echter 'al' ruim 5 en 3,5 jaar en beide zullen op school zitten (mocht ik zwanger raken) na de bevalling aangezien de jongste in begin feb naar school zal gaan. Onze kinderen zijn redelijk zelfstandig al kwa aankleden enzo dus denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Van een kindje meer zal je nooit spijt hebben, van had ik maar toch (ondank de problemen die je toen zag of je omgeving) het wel gedaan kan je de rest van je leven spijt hebben
Bij ons is pas de 4e geboren, het komt allemaal goed. -Zwemmen; gewoon afspreken, wie wie in de gaten houdt. -Meerijdplankje; zeer intressant, je hebt tegenwoordig ook meerijdstoeltjes. Zowel achter als naast de kinderwagen. -Druk; zal van jezelf afhangen, ik vind het meevallen. Natuurlijk hoef je je niet te vervelen en draait het wasmachine over uren. Maar het is ook zo gezellig. Je hebt 9 maanden om te wennen en dan hebben jullie er al zo veel over gesproken dat het heel normaal is.
Leuk om de ervaringen te delen. Wij willen ook graag een 3e maar ik ben nog op zoek naar het 'beste' tijdstip. Er is natuurlijk geen beste tijdstip, maar toch. De jongste gaat volgend jaar naar Kindergarten en dan heb ik in ieder geval 's ochtends tijd. Maar anderzijds zit ik ook wel na te denken over praktische problemen: vakantie, vliegtickets, grotere auto etc etc. Maar goed, misschien moeten we gewoon maar eens beginnen en moet ik de pil dumpen.
@Sylvia idd ik zou echt wel spijt krijgen als we geen derde zouden krijgen .Al die beren op de weg heb je altijd wel een beetje vindt ik bij iedere keuze voor nog een kindje niet? @Jes druk hebben vindt ik niet zo erg hahahah heb ik nu ook al en ach nog eentje erbij kan wel hahahaha het scheelt denk ik wel dat je al 2 kids hebt ..je bent toch relaxer in een hoop dingen? @Chebu moeilijk om die keuze te maken van wanneer he? Wij hebben dat dus ook bij de eerste was het leuk e spontaan de tweede wilde ik al zo snel mogelijk na de geboorte en nu heb ik geen haast hihi . Maar jullie hebben geen ervaring met de zorgen van je man?
hahah ik bedoel dan of het ons gegeven is om weer een gezond kind te krijgen... Kijk zo erg is het ook weer niet met hem hahaha maar toch is hij hier iets erger in dan mij......ik zei al...dat programma met die 15 kids and counting....allemaal gezond toch? hahahaha
Hier ook een mama van 3 kids, alleen is de oudste al 15, dus die redt zichzelf redelijk, maar hij is autistisch en heeft ADHD, dus moet hoe dan ook nog veel achter hem aan. De ander 2 zijn 2 en 3 mnd, en hopelijk komt er hier over een tijd nog wel een 4e kindje bij. Het is ook druk vooral de praktische dingen, huishouden, op visite, boodschappen, vakantie, het is een heleboel geregel, absoluut, maar het is het meeeeeeeeeeer dan waard. Oh en als er hier een 4e komt is er zat commentaar hoor, en dat vind ik niet leuk, maar aan de andere kant, WIJ moeten ze opvoeden, zij niet
klopt helemaal....waarom bemoeien mensen zich daar ook altijd mee eigenlijk....mogen we toch echt zelf weten hoeveel kids we graag willen hahahahaah...