Hier nog geen ongi... ik zou toch niet....??????? Onzekerheid... Aaaaaarghhh!!!!!!!! NIET LEUK!! Durf niet te testen... maar ben zooooo nieuwsgierig!
Ja was lekker zeester! Lekker gewandelt...kan er altijd zo van genieten in het bos....lekker gezwommen en naar de dierentuin geweest. Leuk! En jij eindelijk bevestiging he! Gekke testen had je....
Ja, heel gek! Toen kreeg ik dinsdag de digitale 'zwanger 1-2' en hierna ben ik bewust om de twee dagen gaan testen om te zien of ze donkerder zouden worden en dat gebeurde ook, bij zowel kruidvat twee voor vijf als clear blue plus...toen was ik pas gerustgesteld en ervan overtuigd dat ik zwanger ben. Ik heb nu nog twee digitale gekocht, want ik wil heel graag 2-3 en 3+ zien staan a.s dinsdag en volgende week dinsdag, hihi. Hierna is het toch echt afwachten tot de echo. Ik verwacht die midden november, want ik heb 31 oktober intake bij de vlos. Voor jou begint het ook weer op te schieten he?! Spannend hoor! Liefs
Hahaha nou dat zit helemaa goed met je wondertje hoor.... Leuk de eerste echo weer.....lijkt me ook best eng! Hier was die eerste echo van mijn tweede meisje minder leuk,gegaan....nu weet ik dat ik best bang ga zijn... Ja nog even.....al heb ik niet het idee zwanger te zijn....voel helemaal niks! Maar ja de vorige keer voelde ik een hoop en was ik echt niet zwanger....afwachten maar. Zou gek zijn als ik volgende week een posi testje zou hebben hoor...verwacht het niet....gek,gevoel!
@lov, ik was er ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, maar ja toen ging ik overtijd en werd ik een beetje msselijk enzo. Ook was ik heel moe en toen ben ik gaan testen.
Ik denk morgen........nog niks aan de hand hier...spannend! Als ik van 28 dagen uitga ben ik er al bijna maar ja de eerste ronde was toch langer helaas....
@love ik zit met hetzelfde hihi kan ook vanaf vandaag testen alleen vandaag lukt niet heb geen testje hier die liggen op de camping (daar wonen we nu nog tot ons huis klaar is) en we zijn nu bij mijn ouders. waarschijnlijk tot morgen of misschien wel tot eind van de week maar vind het eigenlijk sonde om nieuwe te gaan kopen heb er 4 liggen.
Ik zie ook wel wat ik doe....te vroeg testen is zo zonde .... Misschien ben ik wel zwanger en ben ik dan te vroeg .... Of ik ga weer 4 testen voor niks doen... Ik weet het nog niet wat ik ga doen....
OMG!!! Ik kon het echt niet laten en heb net getest..... een heel licht streepje.. maar kan het niet nog zijn dat ik nog HCG in mijn lichaam heb van de vorige zwangerschap?? Nee.. toch? Het is maar een hele goedkope test van de Trekpleister... maar het is niet te missen! Vanochtend heel vroeg.. uur of half 7 ging ik naar de wc en toen had ik wat oud bruin slijm.. ook wat ongi krampen... dus dacht ik wordt ongi. Maar daarna weer helemaal niks. Als ik ongi wordt dan zet het meestal wel direct door... Maar ja mijn lichaam kan nog van slag zijn natuurlijk..... ik kan niet zwanger zijn denk ik steeds.. zoveel hebben we niet geklust en ik voel me weer echt niet zwanger!!!!!!! Het is ook een heel licht streepje, maar een streep is een streep... oh oh oh... wat een onzekerheid.... ik kan echt niet blij zijn... zo bang in weer een teleurstelling!! Ik zal echt nog even geduld moeten hebben ben ik bang voor....
Zo lang mogelijk wachten als het je lukt.. hahahaha!!! Onzekerheid heb je toch.. en als je te vroeg test.. wat ik dus ook heb gedaan ben je nog niks wijzer!!
Hmmm wanneer was het precies die curretage? En je hebt nog een controle gehad neem ik aan om te kijken of alles weg was?
Tja, ik zou echt wachten tot je NOD met testen, want ook ik had alleen maar onzekere testen... Ralin, wat spannend meid...t duurde bij mij ook even maar ze knallen nu hihi!