derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    14 September was die curretage.. en nee ik heb een bel afspraak gehad met de Gyn na 2 weken en toen was het vloeien zo goed als gestopt en hoefde ik niet langs te komen want ik had helemaal geen klachten gehad.

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ralin een streep is een streep natuurlijk. wanneer was je curretage? o ik zie het al hierboven. heb je een foto????

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hoi dames

hier een berichtje van deze kant, ik ben donderdag ochtend alsnog opgenomen met veel ketonen in de urine en een hogere bloeddruk. ik heb nu 4 dagen infuus gehad en medicijnen en verder werd de baby goed in de gaten gehouden, die loopt gelukkig een weekje voor, ik ben wel 4 kilo kwijt.
    ik mocht vanmiddag naar huis op voorwaarde dat ik thuis de hele week in bed blijf. woensdag op controle bij de gyn en hopelijk blijft het nu goed gaan.

super zeg van de mooie echo's. nu nog wachten op een paar mooie testen aankomende dagen.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik zou gewoon eens je gyn bellen om dit te vragen. Het lijkt mij dat het van een nieuwe zwschap is de streep, niet? Maar zeker weten doe ik dat ook weer niet.....weet ook niet hoelang hcg blijft zitten...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje al zo vroeg last van dit allemaal?
    Is ook niet echt "normaal" he? Heel veel sterkte en rust goed uit!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha net zoals jou dus;)...:)Wachten tot mijn nod:D
    Ach wat is nu mijn nod ook he...eerste ronde was gewoon even langer omdat het ronde 1 was...

Ik zie wel wat ik doe....

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ralin: wauw spannend zeg, maar ik denk toch echt dat je zwanger bent. het duurt ongeveer 2 weken na een curretage voordat hcg weg is uit je lichaam. dus dat is bij jou al lang weg dan.

love en tweety voor jullie zijn het spannende dagen zeg, ik duim voor jullie

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kimberly gelukkig gaat alles goed met jullie. Ik miste je al. Weten ze nu al waarom je veel kentonen had? Hier idd spannend heb begin van de week bloedverlies gehad op dag 22 dacht dat ik ongi zou worden. Maar niets meer te zien verder die dag en tot nu toe niet.

Hier nog steeds niet getest hihi vind het wel erg spannend hoor weet niet of ik het morgen vol hou om niet naar de winkel te rennen voor een test. Maar morgen gaan we weer even naar de camping en daar heb ik de testjes liggen dus denk dat ik morgen avond wel ga testen.

9. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ik heb pas vanaf mijn nod getest hoor ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Doe het dan wel s'morgens niet?

@zeester oei sorry...dacht dit omdat jij zei dat je ook vage testen had. Maar dan zie je dat het ook kan op je nod vage testen....
    Ach ik zie wel.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    als ik de testdrang tegen kan houden zal ik woe ochtend pas testen maar beloof niks hahahaha:p

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahahaha ochtenurine is het beste toch?
    Ik weet ook nog niet wanneer ik ga testen...;)

13. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @lov, geeft toch niets meis. Ik had 4 okt mijn nod, maar ik denk dat mijn ei later is geweest....afwachten maar wat de echo gaat vertellen strakkies

@bijna testers, spannend spannend meiden!! Ik leef met jullie mee.

@Kim, he meis wat een tegenslag al in de eerste periode. Rust goed uit en dan hopelijk wordt het vanaf nu telkens wat beter!

@ All ga morgen mijn digitale test weer doen en dan hopelijk '2-3' in beeld....toch wel spannend!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die staat er vast zeester!

15. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Yes!! Er staat 'zwanger 2-3'

Ik =blij :)

Ik ga vandaag ook moeders voor moeders bellen. Dat geeft een goed gevoel altijd vind ik.

Verder moeten we vandaag voor de oudste op intake bij de orthopedagoog. Ben ik ook wel benieuwd naar! Morgen ga ik lekker een dagje bubbelen in een thermen.....heb er superzin in.

Fijne dag vandaag allemaal!

@ralin, getest?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

He he.........geniet van je bubbelen!

Nou ik heb niet getest vanmorgen haha....ik wacht rustig af. Deze keer ben ik vrij rustig moet ik zeggen.....heb niet zo die drang. Vorige keer zo gek gedaan haha dat wil ik nu niet doen hoor.

Hoe is het met iedereen meiden?!

17. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi meiden.. ik ben ook een beetje bekoeld... sprak gisteren met iemand die ook een curretage heeft gehad en er is best een mogelijkheid dat er nog Hcg in mijn lichaam zit van de vorige zwangerschap. Dus heb vanochtend ook niet getest. Gistermiddag nog iets bruine sliertjes verloren.. oud weefsel nog denk ik.. Weet ook niet goed wat ik moet doen.
    Als ik morgen weer test en die zou donkerder zijn als die van gisteren dan kan ik toch opnieuw zwanger zijn maar ik durf niet goed...
    Ik heb wel een foto.. maar is met mijn mob gemaakt.
    Ik wacht nog maar even af.....

Zeester.. wat gaaf zo'n mooie test!!

Lov23... jij ook succes met afwachten.... hopelijk met positief resultaat!!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je Ralin!
    Ja je kunt ook gewoon zwanger zijn he meid....balen dat je niks weet.

Laat die foto eens zien dan?

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Tweety en Lov spannende dagen voor jullie!!!!! Hoop op een mooi testresultaat zodra jullie je niet meer kunnen bedwingen om te testen......
    @Ralin het zou inderdaad kunnen zijn dat je zwanger bent, ik zou contact opnemen met je gyneacoloog zodat je duidelijkheid krijgt!!

Hier bijna al iedereen verteld dat we een tweeling krijgen.
    De racties: Goh vier kinderen, dat zal wel druk worden. Jullie moeten een andere auto aanschaffen. Zo 4 kinderen in 4 jaar tijd. Gaan jullie verhuizen naar een grotere woning??
    Vraag 1 Ja, 2 Ja, 3 Ja, 4 Nee.

20. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ralin: balen die onzekerheid, ik zou idd gewoon nog een keer testen als die donkerder is dan heb je meer zekerheid.
    ik duim voor je.

love: spannend hoor ga je op je nod testen? voel je al iets?

zeester: leuk zeg dat het er stond, ik ben heel blij voor je.

net aan mijn baas doorgegeven dat ik thuis ben, maar wel volledig bedrust moet houden. al vind ik dat wel heel moeilijk.
    net met ontbijt merk ik al weer dat het eten en drinken mij toch tegen staat. maar het moet er toch echt in.
    ik hoop ook dat de rest van de zwangerschap iets beter verloopt.

dames ik duim voor jullie mooie testen. zou toch geweldig zijn.

Deel Deze Pagina